Uncategorized
Esti antreprenor? Iata 3 motive pentru care sa apelezi la servicii de contabilitate online
Daca detii un business si vrei sa scapi de bataile de cap aferente evidentei chitantelor, facturilor si a rapoartelor contabile, trebuie sa afli ca tehnologia moderna a secolului XXI te poate ajuta sa iti canalizezi timpul si energia pe rolul tau specific de antreprenor. In prezent, start-up-urile si IMM-urile apeleaza din ce in ce mai mult la servicii de contabilitate online care au la baza tehnologie Cloud, acestea oferind solutii complete care schimba radical dinamica relatiei contabil-antreprenor, cu beneficii majore pentru acesta din urma.
Tehnologia Cloud faciliteaza accesul antreprenorilor la o platforma de contabilitate online pe baza unei subscriptii. Serviciile sunt disponibile 24/7 de pe orice tip de dispozitiv conectat la Internet (laptop, smarthpone, tableta, PC etc.).
Avand in vedere ca, pana de curand, in Romania, contabilitatea inca ramasese undeva in anii ‘90, este normal ca antreprenorii sa se intrebe ce aduc nou serviciile de contabilitate online, mai ales in comparatie cu programele standard de contabilitate, destinate instalarii pe un computer. Adevarul este ca soft-urile de contabilitate clasice nu se adreseaza antreprenorilor, ci contabililor! Pana la urma, un program de contabilitate nu schimba cu nimic munca unui contabil, utilizarea unui astfel de soft necesitand cunostinte de contabilitate avansate. Asadar, se preconizeaza ca multi dintre producatorii de astfel de soft-uri isi vor inceta activitatea, deoarece produsele lor vor deveni anacronice cu nevoile reale ale antreprenorilor.
Serviciile de contabilitate online sunt inovative deoarece, avand la baza tehnologia Cloud, relatia dintre contabil-antreprenor devine una cu adevarat eficienta. Ca utilizator final, tot ce trebuie sa faci este sa faci o poza sau sa scanezi documentele dorite (facturi, chitante etc.) si sa le incarci pe platforma. Mai departe, acestea vor fi procesate si inregistrate in contabilitate de catre un specialist, care iti va pune la dispozitie in cel mai scurt timp, pe aceeasi platforma, documentele contabile finale. Toate acestea se intampla online, fara sa fii nevoit vreodata sa te intalnesti in carne si oase cu contabilul! Astfel, antreprenorul nu are nevoie nici de cunostinte avansate de contabilitate, nici de un angajat sau colaborator permanent in departamentul financiar-contabil. Iar firmele de contabilitate clasice, din pacate, nu au capacitatea de a oferi in timp real si util tot suportul, consultanta si documentele de care antreprenorii au nevoie. De aceea, serviciile de contabilitate online reprezinta solutia optima pentru cei care detin un bussiness in ziua de azi. Iata 3 motive pentru care sa apelezi si tu la serviciile de contabilitate online:
1) Ai acces permanent la documentele de care ai nevoie
Cand ai nevoie stringenta de o anumita factura, sau cand trebuie sa calculezi salariile dar contabilul nu e de gasit nici la telefon, nici prin email, serviciile de contabilitate online reprezinta solutia salvatoare. Cu ajutorul acestora, ai acces permanent la informatiile contabile de care ai nevoie, de pe orice dispozitiv cu o conexiune la Internet.
2) Vei putea asigura un management operational mai eficient pentru afacerea ta
Contabilitatea este o activitate care iti poate manca mult timp si energie. De ce sa nu te dedici 100% rolului de antreprenor? Serviciile de contabilitate online preiau toate taskurile repetitive, oferindu-ti timpul de care ai nevoie pentru a conduce si dezvolta businessul prin intermediul unui management operational mai eficient si mai performant.
3) Ai o viziune mai clara si actualizata asupra performantelor business-ului tau
Utilizand serviciile de contabilitate online, vei avea o viziune mai clara asupra performantelor firmei tale, care te vor ajuta sa iei cele mai inspirate decizii in timp util. Orice problema apare in activitatea de zi cu zi a afacerii tale poate fi corectata cu promptitudine daca ai acces la documentele si informatiile de care ai nevoie.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zile
Dansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o zi
Construirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori