Uncategorized
Evita situatiile periculoase! Iata de ce ar trebui sa cumperi petarde numai de la un magazin autorizat
O noapte de neuitat, mai ales de sarbatori sau cu ocazia unei aniversari, poate fi completata cu succes de jocurile cu petarde. Desi acestea iti pot fi puse la dispozitie de surse variate, exista un singur furnizor recomandat: magazinul autorizat de materiale pirotehnice. Un bun exemplu ar fi Ekopiro, e-shop cu filiale in Romania, Ungaria, Slovacia si Cehia.
In randurile de mai jos vei vedea cateva motive pentru care ar trebui sa te orientezi exclusiv catre un magazin autorizat atunci cand cauti petarde pentru a da petrecerii tale o nota de spectacol.
1. Produse sigure si testate. Desi sunt destinate distractiei, petardele si alte materiale pirotehnice pot provoca pagube serioase atat in cazul in care sunt folosite necorespunzator, cat si atunci cand sunt contrafacute. Pentru a nu avea neplacuta surpriza ca acestea sa nu functioneze sau, mai rau, sa se detoneze accidental, evita sa cumperi petarde de la tarabele din piete sau de la bisnitarii sezonului de iarna. Atunci cand apelezi la un magazin autorizat, vei avea siguranta achizitionarii unor produse testate, care vor functiona asa cum trebuie.
2. Oferta variata. Un magazin autorizat de acest profil iti va putea pune intotdeauna la dispozitie o gama mult mai diversificata de produse decat un vanzator ambulant. De exemplu, oferta Ekopiro include si urmatoarele tipuri de petarde:
– petarde F2: materiale pirotehnice cu preturi foarte atractive ce produc sunete de diferite intensitati. In aceasta categorie se incadreaza si petardele “Dum Bum”, recunoscute in lume pentru puterea exploziei de pana la 120 dedecibeli;
– petarde F3: cele mai spectaculoase produse, recunoscute pentru efectele luminoase si sonore puternice (suieraturi, flash-uri, lumini colorate, etc);
– siruri de petarde: caracterizate printr-o explozie puternica si un efect de pana la 1000 de pocnituri. Celebra “Coada Dragonului” se inscrie in aceasta categorie de materiale pirotehnice, fiind un sir de petarde de circa 5 metri ce ofera spectatorilor un serie impresionanta de pocnituri si lumini.
3. Instructiuni de utilizare si avertismente. Orice produs comercializat de magazinele autorizate va fi livrat impreuna cu instructiuni de utilizare, avertismente si sfaturi. Daca nu vrei sa le folosesti in perioada imediat urmatoare, depoziteaza artificiile si petardele numai in locuri uscate si ferite de caldura. De asemenea, instructiunile de folosire ar trebui citite intotdeauna inainte sa scoti produsele din ambalaj.
Masuri de siguranta pentru folosirea petardelor
– Materialele pirotehnice sunt destinate utilizarii exclusiv in spatii deschise, fara produse inflamabile sau vegetatie uscata in preajma;
– Pentru a evita sau controla orice situatie neplacuta, tine intotdeauna in apropiere un recipient cu apa;
– In cazul in care explozia intarzie sa se produca, nu te apropia imediat. Recomandarea producatorilor este sa stropesti produsul cu apa;
– Nu lasa copiii nesupravegheati in zona de actiune a materialelor pirotehnice;
– Nu lasa animalele de companie nesupravegheate in preajma materialelor pirotehnice. Acestea se pot speria sau rani;
– Nu purta haine largi atunci cand detonezi petarde;
– Poarta echipament de protectie (ochelari, etc);
– Nu detona petarde in cazul in care esti foarte obosit sau te afli sub influenta bauturilor alcoolice sau a altor substante. Aceste stari iti afecteaza capacitatea de coordonare, concentrare si evaluare a potentialelor pericole.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%
Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 3 zileRomânia, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zileRomânia, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zileCum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zileUnde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o ziBeneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zileSpitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zileDansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o ziConstruirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori




