Uncategorized
Sfaturi in alegerea serviciului de web hosting pentru site-ul tau
Esti in cautarea unui serviciu de web hosting pentru site-ul, magazinul sau blogul tau? Vrei sa iti schimbi furnizorul actual si nu ai o idee despre cum sa alegi cel mai bun serviciu si cel mai calitativ in raport cu pretul? Ti-am pregatit pentru tine cateva sfaturi pe care sa le folosesti inainte sa incepi cautarea unui furnizor pentru serviciile necesare de web hosting.
Vechimea firmei de gazduire – in fiecare an in motorul de cautare Google apare cel putin doua noi firme de gazduire, care ofera servicii complete. Am analizat cateva astfel de afaceri noi si media de „viata” este de sub doi ani. Adica firmele se inchid, iar daca site-ul tau se afla gazduit la o astfel de firma iti vor face mai multe batai de cap. Inainte sa cauti, primul si primul lucru trebuie sa fie vechimea firmei. Este foarte simplu sa cauti de cati ani functioneaza si ofera servicii, folosesti aplicatii gratuite prin care se pot verifica datele firmei, iar in acest fel poti sa vezi exact de cand exista firma, dar in acest fel poti sa afli si informatii despre firma precum datorii, profit si alte lucruri interesante.
Resursele alocate si ceea ce ai nevoie pentru site – resursele necesare poti sa le afli doar in momentul in care site-ul este facut si este functional, in acest fel poti vedea consumul de resurse (memoria ram, conexiuni simultane si spatiul de stocare consumat). In functie de aceste informatii poti sa gasesti cel mai bun pachet de web hosting, dar inainte de a cumpara cel mai mare si cel mai scump pachet, recomandarea este sa incepi cu cel mai mic plan de gazduire. De exemplu: Pachetul BASIC de la gazduire.ro costa doar 1.99 de euro pe luna si are spatiu de stocare de 10gb, trafic lunar alocat nelimitat si alte beneficii care nu sunt limitate sau au un numar mare de alocari. Pachetul este potrivit pentru inceput, ai tot ceea ce iti trebuie sa incepi. In momentul in care vezi in panoul de control resursele si ajungi sau depasesti limita, atunci este momentul sa faci un upgrade, adica sa schimbi pachetul.
Pretul trebuie sa fie nici mare dar nici mic – daca te duci sa cumperi un serviciu de web hosting la cel mai scump pret de pe piata asta nu va insemna ca vei avea si cel mai bun serviciu posibil. Multe firme au preturile in functie de clientii pe care ii au. Sunt firme care colaboreaza doar cu institutii de stat, iar preturile serviciilor oferite sunt foarte mari. Nici preturile mici nu trebuie luate in vedere. Nu tot ceea ce este ieftin este si bun. Sunt firme care vand servicii de gazduire web la 5 euro pe luna cu 400mb spatiu de stocare, fara ssd, fara tehnologii noi.
Calitatea unui site este oferita si de calitatea serviciului de web hosting. Cu cat serviciul oferit este mai rapid si performant cu atat site-ul tau se va incarca mai rapid. Dar nu uita, daca site-ul nu este facut asa cum trebuie, degeaba ai cel mai rapid si cel mai performant server.
Recomandare: Gazduire.ro ofera servicii de gazduire web, inregistrare domenii, vps, colocare servere, certificate ssl si alte servicii de peste 14 ani. Preturile sunt competitive iar calitatea este dovedita. La partea de gazduire web uptime-ul a fost de 99.99% pentru ultimul an, asta dovedeste calitatea si echipa din spatele a tot ceea ce inseamna Gazduire.ro – Pentru oferte personalizate exista si un departament special: Telefon: 0374.18.78.99 (intre orele 09.00 si 18.00) Fax: 021.209.53.25 Email: oferte@gazduire.ro sau puteti cere o oferta pe pagina de facebook.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%
Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 3 zileRomânia, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zileRomânia, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zileCum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zileUnde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o ziBeneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zileSpitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zileDansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o ziConstruirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori




