Uncategorized
Pregatiri pentru vacanta din anul urmator
Inca de la inceputul anului mi-am facut o lista cu cateva obiective de realizat. Imediat se apropie sfarsitul anului si mi-am dat seama ca lista este deja realizata si ar trebui sa ma gandesc pentru urmatoarea lista. Mi-am dorit ca in acest an sa calatoresc mai mult si sa descopar din ce in ce mai multe lucruri frumoase in jurul meu.
Am descoperit cateva locuri foarte frumoase in tara mea, Romania. Locuri pe care nu le credeam posibile la mine acasa, am inceput sa iubesc turismul local, sa invat tot ceea ce tine de traditiile noastre si sa ma bucur de ceea ce avem. Mereu am calatorit in alte tari, stiind ca nu avem un turism bine dezvoltat. Dar gandirea mea a fost mereu gresita, pentru ca mereu refuzam sa merg in anumite locuri de la noi, mereu ziceam ca nu o sa fie nimic de vazut.
Anul acesta mi-am planificat vacanta si am zis sa vizitez cateva locuri de la noi. Si asta am si facut. Am cautat initial destinatiile unde vreau sa ajung, mi-am facut o lista mare cu plusuri si minusuri, de exemplu daca o zona pe care vreau sa o vizitez este greu accesibila, iar asta insemna un minus. Am avut atat de multe incat am ales trei locuri si anume: Delta Dunarii, cateva locuri din Brasov si o buna parte din Suceava.
Primul pas pe care l-am facut inainte sa incep cautarile exacte a fost sa imi calculez foarte bine bugetul. Asa fac mereu, trebuie sa stiu inainte sa plec undeva cat vreau sa cheltui si pe ce. Cu mancarea nu sunt pretentios, imi place sa mananc si in oras, imi place sa incerc lucruri noi, dar per total mananc doar ceea ce imi face mie placere sa mananc, adica mancarea mea sanatoasa, pe care o fac rapid cu doar cateva ingrediente. Bun, partea cu mancarea nu este importanta. Mi-am calculat cat m-ar costa cazarea si transportul, pana la urma aceste doua lucruri sunt cele mai scumpe intr-o calatorie. Dupa calculele facute mi-am dat seama ca nu cifrele nu arata prea bine si am apelat la agentia Colibri Tour pentru o oferta. Am spus tot ceea ce vreau sa vad, care este bugetul meu si imediat am primit oferta pe mail cu o reducere frumoasa. Nu am stat mult pe ganduri si am platit.
Am fost foarte multumit de serviciile oferite. Am trimis inainte cateva mesaje pe mail si am primit raspunsurile dorite intr-un termen foarte scurt, am fost informat despre fiecare detaliu si pot sa zic ca sunt foarte seriosi. Acum ma gandesc sa imi rezerv vacanta pentru anul urmator. Am vazut ca anul acesta au avut oferte frumoase spre Marmaris, Malta si Mallorca, analize fiecare destinatie si o sa aleg destinatia cu cele mai puncte.
Mi-a fost foarte usor sa caut ceea ce am vrut pe site. Categoriile sunt bine construite, astfel poti gasi tot ceea ce te intereseaza incepand de la sejururi cu avionul, sejururi cu autocarul, sejururi individuale, hoteluri, litoralul romanesc, statiuni balneare, munte si bine inteles Delta Dunarii.
In cazul in care sunteti in cautarea unei destinatii pentru urmatoarea vacanta puteti apela cu cel mai mare drag la Colibri Tour, atat pe site-ul colibritour.ro cat si in agentiile din SEBEȘ, Str. Mihai Viteazu nr. 3, Județul Alba, 515800, ALBA IULIA – Centru, Str. Avram Iancu nr. 3, Județul Alba, 510085 si BLAJ, Str. Republicii nr. 57, Județul Alba, 515400. Cum nu stau in Alba, eu am folosit direct site-ul de prezentare.
S.C. COLIBRI TOUR S.R.L. | RO15802061 | J01/857/2003 | Sediu Social: Sebeș, Lancrăm, strada Nouă, nr. 143, Jud. Alba | Punct de lucru: Sebeș, 515800, Str. Mihai Viteazu nr. 3, Jud. Alba | Licența de turism nr. 3078/18.04.2012 | Brevet de turism nr. 8455/26.02.2004 | Polița de asigurare nr. 50783, seria I, valabilă până la 04.12.2018 , OMNIASIG VIG SA | Operator de date cu caracter personal având numărul de înregistrare – 24739
Toate datele firmei sunt mai sus, inclusiv polita de asigurare si licenta de turism. Sa luati in considerare aceste lucruri cand faceti o rezervare, asigurarea este valabila si licenta de turism se poate verifica foarte repede. Sunt multe agentii care nu au astfel de detalii la vedere sau le ascund din cauza unor probleme. In cazul Colibri Tour totul este la vedere, transparent, asa cum trebuie sa fie orice informatie de interes pentru client.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%
Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 3 zileRomânia, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Actualitateacum 3 zileCum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Politicaacum 3 zileRomânia, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Comunicateacum 3 zileUnde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum 2 zileBeneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zileSpitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zileDansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o ziConstruirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori




