Uncategorized
Ce fel de pavaje sa aleg pentru gradina si curte?
De doua luni de zile am terminat casa si sunt foarte bucuros de ceea ce am realizat pana in acest moment. Mai sunt foarte mult de facut dar am stopat lucrarile pana anul urmator. In ultimile luni s-a lucrat foarte mult la tot ceea ce tine de interior. Incalzirea in pardoseala, turnat sapa, gresia, faianta, parchetul, vopsitul si amenajarea spatiilor. Mai sunt cateva lucruri de facut in urmatoarele cateva saptamani. Avem de asteptat pentru cateva corpuri de bucatarie pe care le-am comandat dupa un proiect gandit de noi. Am gasit cateva corpuri de iluminat pe care vrem sa le vedem inainte sa le cumparam, trebuie sa mergem intr-un alt judet deoarece la noi nu gasim ceva asemanator.
Dupa ce am totul pregatit in casa o sa incep si amenajarea exteriorului. In acest moment casa este izolata exterior si la urmatorul an urmeaza vopsirea ei, pavajul, iarba si multe alte lucruri. Mai avem foarte mult de lucru, eu vreau anumite chestii, sotia mea vrea altele si ajungem cam greu la un comun. Am cumparat cateva lucruri de care avem nevoie pentru exterior, o cutie de depozitare a sculelor pentru gradinarit, o bancuta din lemn si accesorii pentru flori, iar acum urmeaza sa cumparam pavajul pentru gradina si curte. Avem mai multe variante si negociem, sa vedem ce cumparam si ce nu. Nu am cautat prea multe magazine de pavaje, am citit cateva bloguri si am vazut ca autorii respectivi recomanda Globall, un magazin unde gasesti cam tot ceea ce ai nevoie incepand de la pavaje, borduri, rigole, banci, blocheti, boltari, focare, iluminat, jardiniere, piscina, trepte, ziduri si garduri, adezivi, solutii profesionale de curatare si intretinere, decoratiuni pentru gradina, mulci, piatra decorativa, scoarta decorativa si substrat pamant pentru flori.
Am analizat cateva produse si pot sa zic ca am cateva favorite pe care mi le-as dori in curtea si gradina mea. Primul este un pavaj care se potriveste de minune pentru alee si spatiu pentru masina, este vorba de pavajul Antico P6, iar pentru spatiul din spatele casei, acolo unde o sa avem o masa vara si o sa ne adunam in familie, o sa vreau sa folosesc ceva dintr-o categori premium, daca pot sa zic asa. Am gasit pavajul Air Pave care are o marime de 90×45 si o grosime de 2 centimetri. Pretul este putin mare, dar ma gandesc sa cer o oferta in cazul in care fac o comanda mai mare, asta am si de gand. Air Pave este disponibil in patru nuante si anume: monaro gri, monaro nocturno, panama bej si panama nacar. Eu am ales prima nuanta si anume monaro gri, care se potriveste de minune proiectului meu.
Pe globall.ro am gasit cam tot ceea ce ma intereseaza, au niste „beneficii” pe care le ofera clientilor precum o diversitate de modele de pavaj si accesorii, pachete complete de servicii ce includ consultanta, transportul, montajul si intretinerea; livrarea in toata tara; cei mai buni producatori de pavaje din Romania; experienta de peste 15 ani in domeniul pavajelor. Pe langa acestea, Globall este unul dintre cele mai mari magazine din domeniu, gasiti produse de la cei mai mari producatori de pavaje si accesorii atat din Romania cat si din Europa. Elis Pavaje, Elpreco, Semmelrock, StarStone sau ViaStein sunt doar cateva nume mari de producatori de pavaje.
Au si un showroom, eu nu am posibilitatea sa merg sa vad produsele cum arata deoarece distanta este destul de mare. Oricum, stiu ce vreau si voi comanda cat de curand. Datele de contact a Globall sunt urmatoarele: SC Globall Design Online SRL CIF 36666256 Str. Narciselor 23 Balotești, Jud. Ilfov CP 075100 Telefon: 0745 434 433 E-mail: contact@globall.ro.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%
Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 3 zileRomânia, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zileRomânia, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zileCum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zileUnde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o ziBeneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zileSpitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zileDansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o ziConstruirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori




