Uncategorized
6 motive pentru a lucra cu o agentie de marketing online
Numarul de utilizatori ai internetului depaseste cifra de 11 milioane. Astfel, acest canal ofera un potential urias promovare, in special pentru business-urile aflate la inceput de drum, carora le-ar fi mult mai greu sa se dezvolte in piata offline.
Oportunitatile pe care le ofera mediul digital sunt deseori interpretate in termeni de relevanta, vizibilitate si autoritate online. O agentie de marketing online are capacitatea de a transforma orice idee de antreprenoriat si business intr-o identitate de brand unica care sa atraga constant potentialii clienti.
Pentru a avea succes, afla cele mai importante sase motive pentru care trebuie sa apelezi o agentie marketing online:
1. Costuri de promovare mai reduse in comparatie cu marketing-ul traditional
O agentie de marketing online dispune de resurse performante si eficiente pentru promovarea online care sunt mult mai accesibile financiar in comparatie cu publicitatea clasica. Astfel, companiile pot concura mai usor cu marii jucatori din piata. In plus, mediul online este considerat un canal de comunicare mult mai eficient si apreciat de utilizatori, in comparatie cu publicitatea offline.
2. Prin continut de calitate beneficiezi de o comunicare mult mai eficienta cu publicul tinta
Odata cu celebra afirmatie a lui Bill Gates, „Continutul este Rege”, oamenii de marketing au valorificat exponential continutul afisat intr-un site, fie ca vorbim de continut text sau vizual. In primul rand, oamenii cauta pe internet informatii sau raspunsuri pentru o anumita situatie problematica.
Continutul de calitate ii ajuta intotdeauna sa aiba incredere intr-un brand in defavoarea altor brand-uri, ceea ce produce o diferenta considerabila atat pentru modelul de business care se doreste a fi dezvoltat in colaborare cu o agentie marketing online, cat si in ceea ce priveste experienta utilizatorilor.
In plus, aceasta abordare se dovedeste a fi mult mai eficienta si adaptata nevoilor consumatorilor, in comparatie cu alte actiuni de marketing, precum e-mail marketing-ul sau campaniile de PR.
O agentie de marketing online reuseste intotdeauna sa gaseasca mesajele de comunicare potrivite pentru publicul tau tinta si, in cazul in care doresti, poti solicita agentiei sa iti prezinte o serie de proiecte de succes din portofoliul sau.
3. Noile gadget-uri mobile atrag si mai mult atentia oamenilor de marketing online
Media numarului de telefoane mobile sau tablete cumparate depaseste considerabil media numarului de computere cumparate anual. Diferenta de pret, dar si faptul ca smartphone-urile au ajuns sa aiba aceeasi utilitate ca a unui laptop, sunt principalele motive pentru cresterea pietei de dispozitive mobile. De retinut este faptul ca majoritatea utilizatorilor prefera sa isi comande produse sau sa acceseze servicii online utilizand smartphone-ul.
Pentru a-ti promova business-ul online, website-ul trebuie optimizat atat pentru orice tip de device mobil, cat si pentru motorul de cautare. O agentie marketing online cunoaste foarte bine acest trend si reuseste sa implementeze campanii de marketing menite sa ajunga la consumatori indiferent de canalul de comunicare utilizat de acestia.
4. Specialistii dintr-o agentie de marketing stiu sa iti valorifice afacerea
Recuperarea investitiei initiale este cel mai important factor ce trebuie stabilit la inceputul colaborarii cu o agentie de marketing online. Astfel esti sigur ca potentialul afacerii tale este evaluat corespunzator, iar daca propunerea nu te multumeste poti solicita implementarea unei strategii, adaptata nevoilor tale de business.
5. Descoperi informatii pretioase despre comportamentul utilizatorilor care iti acceseaza website-ul
Specialistii unei agentii de marketing online au instrumentele si experienta necesara pentru a putea monitoriza actiunile si comportamentul celor care iti acceseaza website-ul.
Anumite instrumente online precum Google Analytics sau software-uri de retargeting si remarketing iti livreaza constant informatii relevante pentru dezvoltarea de noi strategii de promovare online. In mediul digital, principala miza consta in numarul de conversii finalizate.
6. Mai multe conversii, mai multi clienti fericiti
O agentie de marketing online foloseste anumite instrumente pentru a monitoriza si calcula performantele unui magazin online. Mai exact, calcularea ratei de conversie ofera un rezultat care semnifica procentajul celor care au finalizat o actiune de comanda de pe site. Monitorizand comportamentul utilizatorilor, specialistii in marketing online pot imbunatati constant aceasta variabila.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%
Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 3 zileRomânia, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zileRomânia, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zileCum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zileUnde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o ziBeneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zileSpitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zileDansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o ziConstruirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori




