Uncategorized
Pensiune de 4 stele – Ce trebuie să știi dacă vrei să investești în siguranța și confortul clienților tăi
vem o țară cu peisaje frumoase, cu o sumedenie de obiective turistice, fie că este vorba de vechile mânăstiri, de plimbarea cu mocănița, de intrarea într-o salină, fie că există dorința de a schia, de a face excursii montane sau de bucuria mersului la plajă.
În orice zonă a țării o mulțime de pensiuni sunt la dispoziția turiștilor. Dacă și tu ai intrat în această arie de business, este important să știi să oferi clienților un confort de nivel înalt. Dacă se vor simți răsfățați vor spune și prietenilor, rudelor despre pensiunea ta, iar aceasta este cea mai bună publicitate de care poți avea parte.
Iată mai jos ce să iei în considerare dacă îți dorești o pensiune de 4 stele!
Totul alb – lenjerie, prosoape, halate
Într-o pensiune respectabilă lenjeria de pat, proasoapele, halatele, papucii de casă, toate sunt albe. Ele denotă standardul înalt de curățenie. Cearceafurile colorate sunt catalogate că pot ascunde mai ușor vreo urmă de pată.
Totul alb înseamnă însă și un beneficiu pentru administrator, cearceafuri, prosoape, halate vor intra în mașina de spălat, fără a mai exista grija sortării pe culori. În plus, în cazul rufelor albe se poate folosi înălbitorul.
La o cazare de 4 stele, cearceafurile și prosoapele se schimbă o dată la două zile.
Cameră de supraveghere
Siguranța turiștilor tăi este la fel de importantă ca și gradul de confort. Pensiunile care pun la dispoziție locuri de parcare este indicat să aibă și cameră de supraveghere.
În plus, dacă vrei să ai control asupra persoanelor care intră în incintă, investește într-un interfon audio sau videointerfon. Le vei oferi turiștilor sentimentul de siguranță, ceea ce este un lucru cât se poate de plăcut. Intră pe www.electrainstal.ro pentru a te familiariza cu noile modele de interfoane disponibile astăzi în piață.
Zonă de relaxare
Multe persoane care pleacă în concediu nu caută adrenalină, nu fac excursii montane, își doresc pur și simplu să inspire aer curat, vor să scape de aglomerația din oraș, să se deconecteze de e-mailurile de la job, pe scurt să se relaxeze și să mănânce bine.
Investește într-o zonă de relaxare atât înăuntru (pentru sezonul rece), cât și în exterior. De exemplu, în interior amenajează o sală de fitness, inclusiv un fotoliu de masaj sau pune accent pe partea de distracție cu o masă de biliard, o masă de fusball, un Darts. Cumpără și niște jocuri de societate pe care le poți păstra la vedere. Foarte iubite sunt Activity, Catan, Dixit, Saboteur.
Pentru exterior, să nu îți lipsească un leagăn, de asemenea așază niște șezlonguri, instalează un hamac. Turiștii tăi cu siguranță vor vrea să petreacă timp în aer liber.
Loc de joacă pentru copii
Mai păstrează spațiu în curte și pentru locul de joacă al copiilor. Realizează o căsuță din lemn special pentru ei. Ia în considerare să existe și o zonă cu nisip, dar și un leagăn potrivit lor, un tobogan.
O pensiune cu loc de joacă pentru copii este foarte apreciată și te vei diferenția de concurență.
Intră într-un magazin cu jucării pentru a te inspira și a oferi celor mai mici dintre oaspeții pensiunii tale, adevărate bucurii.
Confortul, siguranța, relaxarea, iată câteva elemente cu ajutorul cărora poți câștiga clienți fideli.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%
Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 3 zileRomânia, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zileRomânia, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zileCum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zileUnde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o ziBeneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zileSpitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zileDansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o ziConstruirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori




