Connect with us

Actualitate

Care sunt elementele unei campanii de optimizare SEO complete?

Andreea M

Publicat

pe

Skyscraper-Servicii-SEO

O campanie de optimizare SEO trebuie sa cuprinda o multitudine de strategii, tehnici si tactici care sa creasca numarul de vizitatori de pe site-ul tau. Acest lucru se poate realiza doar prin obtinerea unei pozitii superioare in cadrul paginii de cautari Google. Probabil ca cel mai comun aspect legat de utilizatorii de internet este faptul ca acestia nu trec de cele mai multe ori de prima pagina a motoarelor de cautare. Din acest motiv ai nevoie de o strategie completa de servicii SEO de top care iti pot garanta aparitia pe prima pagina Google.

Sistemul din spatele unui Search Engine Optimization este destul de simplu: cu cat esti mai sus plasat in cautarea organica Google, cu atat cresc sansele ca potentialii clienti sa iti viziteze site-ul.

Acest articol vine in sprijinul tau pentru a-ti prezenta ce trebuie sa contina o campanie de optimizare SEO completa si care este rolul ei.

 

Strategii consacrate de optimizare SEO

Orice strategie a unei campanii de promovare online are o baza de la care a plecat totul, la fel cum este cazul SEO. Desigur, domeniul este unul in continua schimbare, unde apar elemente noi in fiecare zi. Cu toate acestea, exista cateva strategii care raman in top in functie de importanta.

  • Cuvintele cheie. Cand te lansezi in domeniul SEO, una dintre primele activitati pe care inveti sa le faci este cautarea de cuvinte cheie. Asta inseamna ca trebuie sa analizezi cu atentie care sunt cuvintele sau expresiile care inregistreaza cel mai mare nivel de cautare. Cand ai creat o lista cu cele mai utilizate cuvinte cheie, poti incepe sa le folosesti frecvent in articolele tale. Acest lucru ajuta spider-ul Google sa inteleaga despre ce este site-ul tau si sa directioneze utilizatorii catre el in functie de cautari si continutul tau.
  • Link-uri interne. Un link intern este o legatura in interiorul unei pagini din site-ul tau, catre alta. Aceste elemente sunt benefice pentru SEO deoarece au puterea de a transfera autoritatea intre pagini.
  • Re-optimizarea continutului vechi. Se intampla de multe ori ca site-uri cu o vechime mare in domeniu sa nu utilizeze tot potentialul continutului sau. Poate ca este anul 2019, dar tu pe site ai cateva articole corect redactate din 2010. Cu toate ca exista posibilitatea ca acestea sa fi fost bune la un moment dat, diferenta de timp cantareste greu in acest caz. Rapiditatea cu care se schimba lucrurile in online este o treaba de minute – deci iti poti imagina impactul pe care cativa ani il pot avea. Cea mai buna solutie, pentru a nu sterge tot istoricul tau de postari din online de ani in urma, este sa il reimprospatezi. Cateva tehnici prin care poti face asta cuprind actualizarea cuvintelor cheie, a alt-urilor imaginilor, schimbarea structurii textului, adaugarea de ancore sau instalarea de plugin-uri care te pun la curent cu necesitatile de optimizare SEO. Aceste schimbari cuprind de cele mai multe ori elemente nesemnificative, cum ar fi schimbarea lungimii unei propozitii sau introducerea unui H. Cu toate acestea, impactul pe care il poate avea este imens. Printr-o astfel de re-optimizare poti obtine un avantaj care sa aduca trafic, fara a fi nevoie sa pierzi timp cu redactarea.
  • Crearea unei retele de backlink-uri. Acest aspect este foarte asememanator cu necesitatea crearii unor relatii avantajoase in orice mediu de afaceri. Cu cat cunosti mai multi oameni din industrie care sunt dispusi sa vorbeasca despre tine, cu atat mai bine. Un mare avantaj il reprezinta si daca acesti oameni au o anumita influenta. In termeni de optimizare SEO, acest lucru se traduce in felul urmator: asociaza-te cu cat mai multe site-uri care genereaza un volum mare de trafic si dispune de multi utilizatori. Backlink-urile sunt articole scrise de catre acesti colaboratori care trimit catre site-ul tau. Astfel, pe langa traficul de care beneficiezi prin propriul tau site, vei avea un flux suplimentar de utilizatori, poate chiar mai mare.
  • Social Media. Aceste retele au puterea de a genera acelasi volum de trafic precum motoarele de cautare. O prezenta cat mai intensa pe retelele sociale, pe cat mai multe dintre acestea, va asigura atat raspandirea mesajelor, cat si fidelizarea clientilor. Avantajul este ca puteti distribui atat continutul de pe site, cat si continutul de pe alte platforme de socializare pe care le detineti.

 

Piramida SEO. Pentru a intelege mai bine importanta fiecarui element dintr-o strategie de optimizare SEO, iti poti imagina intregul proces ca o piramida. Fiecare nivel al piramidei are o activitate specifica. Pentru a construi o structura de optimizare solida, trebuie sa ai o baza puternica, unde plasezi cele mai eficiente strategii:

Piramida-SEO

Noi strategii de optimizare SEO

  • Inteligenta artificiala si chatbotii. Poate ca suna complicat, insa cu siguranta ati intampinat o astfel de tehnologie. Tot mai multe companii aleg aceasta metoda pentru a-si ajuta clientii sa gaseasca ceea ce cauta. Chatbotii deschid o fereastra de chat la intrarea pe pagina care te intreaba ce cauti. Avand la baza cel mai rudimentar sistem de optimizare SEO prin cuvinte cheie, robotul te poate conduce la produsul sau serviciul pe care il cauti in mod automat. Principalul motiv pentru care aceasta strategie este tot mai folosita este automatismul. Astfel, companiile ofera un sistem de „customer service” si in afara orelor de program, care este disponibil non-stop.
  • Calitate vs. cantitate. Majoritatea companiilor se concentreaza pe un volum mare de articole care sa ofere o vizibilitate cat mai mare intr-un timp cat mai scurt. Din acest motiv, creeaza continut mediocru calitativ, in care inghesuie cuvinte cheie cu o cautare mare. In anul 2019, aceasta strategie de optimizare SEO va disparea, o data cu schimbarile de algoritm Google. Dat fiind faptul ca Google devine tot mai inteligent, el va cauta articole cu o valoare informativa mare, care chiar ii invata pe utilizatori ceva sau le raspund la intrebari.
  • Voice-search. Acest aspect priveste tot dorinta de automatizare a motoarelor de cautare, dar si a utilizatorilor. Google Assistant devine tot mai independent si accepta tot mai multe comenzi. Cele mai utile comenzi pe care acesta le poate indeplini vizeaza continutul de tip „How to?” sau cel bazat pe intrebari directe, care dau solutii pentru o problema.

 

De ce sa tii cont in optimizarea SEO?

 

Cel mai important lucru pe care trebuie sa il ai in vedere cand vine vorba despre optimizare SEO este actualitatea. Acest lucru se traduce prin faptul ca trebuie sa fii constant la curent cu tot ce se intampla in acest domeniu. Algoritmii Google, regulile WordPress, strategiile eficiente de optimizare si per total, internetul, sunt elemente care se afla intr-o continua schimbare. Mai mult decat atat, aceasta este industria care inregistreaza schimbari la nivel de saptamani, daca nu chiar de zile. Iar daca nu esti „up to date” cu ceea ce se intampla, risti sa folosesti in campania ta strategii invechite care nu vor mai da rezultate. Acest lucru se transpune intr-un efort imens si timp pierdut, care puteau fi evitate printr-o simpla cercetare.

 

Alegerea agentiei de SEO

Cele mai bune rezultate iti vor fi intotdeauna garantate de o echipa specializata in campanii de optimizare SEO. Piata companiilor care ofera astfel de servicii este destul de mare, motiv pentru care trebuie sa alegi cu grija colaboratorii. Cel mai bun mijloc de referinta este reputatia pe care o companie o are, aspect sustinut de testimonialele clientilor multumiti. Totodata, o companie serioasa trebuie sa dispuna de un portofoliu optimizare vast, pentru a-ti oferi o privire de ansamblu asupra a ceea ce vei primi.

In final, totul se rezuma la rezultate. Daca rezultatele nu apar in timp util, se impune o analiza a campaniei de optimizare SEO. In urma acesteia se pot schimba strategiile aplicate pentru a se potrivi perfect nevoilor tipului tau de afacere.

 

Comentarii Facebook

Actualitate

Dezvăluiri cutremurătoare din perioada comunismului. Adevărul neștiut despre crimele din acea perioadă | Nationalul.ro

Nationalul

Publicat

pe

Armistiţiul încheiat la la 12 septembrie 1944 la Moscova între România şi Puterile Aliate (Uniunea Sovietică, Statele Unite ale Americii si Regatul Unit al Marii Britanii) pe de o parte a scurtat războiul cu câteva luni, salvând de la moarte sute de mii de soldaţi, însă, pe de altă parte, a permis ocuparea ţării de către Armata Roşie, situaţie care a durat până în anul 1958, timp în care sovieticii au asigurat instaurarea comunismului, scrie larics.ro

Trupele ruseşti se aflau cantonate în nordul Moldovei în august 1944. De aici, Armata Roşie a început ofensiva militară contra trupelor germane şi a aliaţilor lor. În întreaga ţară au avut loc valuri mari de arestări ale militarilor români, care au fost luaţi prizonieri. În acelaşi timp, trupele ruseşti au continuat să urmărească trupele germane care se retrăgeau spre Bulgaria, prin Dobrogea. Ruşii au preluat toate obiectivele strategice din România: porturile, zone industriale, instalaţii petroliere. Sovieticii s-au retras din ţară în 1958.

Dezinformarea distribuită prin textul publicat de Ambasada Rusiei pune accent pe presupusa campanie de denigrare dusă de presa occidentală şi cea românească pentru a-i denigra pe ostaşii Armatei Roşii „care au eliberat de fascism ţările Europei de Est şi Europei Centrale” şi că atrocităţile săvârşite de soldaţii sovietici în România ar fi un mit.

Nu ştim la ce campanie negativă s-a referit Ambasada, din moment ce principalele teme ale presei din România ţineau de vacanţele românilor de Revelion, cât au cheltuit pentru mesele de sărbători, tradiţii de iarnă etc. Nimic despre ostaşii sovietici sau despre al Doilea Război Mondial.

În schimb, trebuie să ajungi la culmile cinismului dacă îţi permiţi să cataloghezi crimele Armatei Roşii pe teritoriul României (inclusiv a Basarabiei şi Bucovinei de Nord) drept „mituri”. De altfel, doar arhivele judeţului Hunedoara prezintă numeroase cazuri de tragedii provocate de Armata Roşie care au tranzitat judeţul în toamna anului 1944 şi în 1945, toate documentate sub formă de rechizitorii. Dar diplomaţii ruşi n-au catadicsit să mai întrebe de istorici. Propaganda n-are nevoie de date factuale, ci de emoţii.

 

Drept argument împotriva „propagandei” duse de „ostilii critici anti-sovietici şi anti-ruşi” ne este prezentat un ordin emis de „comandantul suprem” I.V. Stalin, dar fără a ne specifica data exactă sau numărul acestui ordin:

„Ofiţerii şi ostaşi ai Armatei Roşii! Ne îndreptăm spre ţara inamicului. Fiecare trebuie să-şi păstreze stăpânirea de sine, fiecare trebuie să fie curajos… Populaţia rămasă în zonele cucerite, indiferent dacă este vorba de germani, cehi sau polonezi, nu trebuie să fie supusă abuzului. Vinovaţii vor fi pedepsiţi în conformitate cu legea marţială. În teritoriul cucerit, relaţiile sexuale cu sexul feminin nu sunt permise. Cei vinovaţi de violenţă şi de viol vor fi împuşcaţi”.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Actualitate

ATENȚIE șoferi! S-a schimbat iar Codul rutier! Veți primi amenzi drastice și veți rămâne fără permis dacă veți comite aceste abateri! Puțini știu despre ele! | Nationalul.ro

Nationalul

Publicat

pe

Prevederile din Noul cod rutier prevăd o serie de sancţiuni drastice pentru toţi conducătorii auto care încalcă anumite reguli. Șoferii care vorbesc la telefon în timp ce se află la volan vor plăti amenzi usturătoare. Astfel, dacă poliţia îi prinde pe şoferi la volan că folosesc telefonul mobil, aceştia riscă să rămână fără permisul de conducere o lună şi să fie sancţionaţi cu 9-20 de puncte. Amenda pe care o vor primi va fi cuprinsă între 1.305 şi 2.900 de lei. Această măsură severă urmareşte reducerea numărului de accidente cauzate de şoferii care vorbesc la telefon la volan, fac live-uri pe Facebook sau sunt atenţi la smartphone ori tabletă.

O nouă schimbare în codul rutier pe 2019 prevede că şoferii depistaţi la controlul medical cu o afecţiune incompatibilă cu condusul nu vor mai avea dreptul de a deţine un permis de conducere. Conducătorii auto îşi vor putea recupera permisul doar după ce urmează un tratament de specialitate şi sunt supuşi apoi unei evaluări medicale care să confirme dacă sunt sănătoşi şi apţi pentru a se urca la volan. De altfel, medicii au obligaţia de a anunţa Poliţia atunci când constată că un şofer nu este apt pentru a conduce, potrivit noilor modificări din Codul Rutier 2019.

 Totodată, şoferii care nu le permit celorlalţi conducători auto blocaţi în intersecţie să iasă sunt pasibili de amendă. Amenda va fi de 1.000 de lei Noul Cod Rutier sancţionează cu amenzi cuprinse între 4.000 şi 9.000 de lei, depăşirea vitezei legale cu mai mult de 60 de kilometric.

Pe de altă parte, codul rutier din 2019 vine şi cu o veste bună pentru şoferi: punctul de amendă a fost îngheţat şi va fi acelaşi cu cel de anul trecut, adică 145 lei. Cei care vor fi sancţionaţi de poliţişti vor putea plăti mult mai uşor amenda, pe care o pot achita de oriunde din ţară într-un cont unic, înfiinţat în 2019. De asemenea, Codul rutier pe 2019 a majorat la 15 zile termenul de plată a jumătate din amenda aplicată, faţă de 48 de ore în trecut.

 

 

 

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Actualitate

Dragnea ajunge în fața judecătorului. Ce riscă președintele PSD | Nationalul.ro

Nationalul

Publicat

pe

Avocaţii lui Liviu Dragnea au solicitat luni judecătorilor de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie audierea liderului PSD în dosarul DGASPC Teleorman, în care acesta a fost condamnat în primă instanţă la 3 ani şi 6 luni închisoare cu executare. Cu încă o condamnare la activ, în cazul Referendumului, Dragnea joacă all in în dosarul actual. 

Un complet de cinci judecători de la Instanţa supremă a reluat astăzi procesul DGASPC Teleorman. Liviu Dragnea nu a fost luni prezent la proces, însă a cerut prin avocaţi să fie audiat la un alt termen de judecată. De asemenea, el a solicitat audierea mai multor martori, printre care şi Jenica Dumitru, fost şef serviciu la Departamentul juridic, contencios, evaluare şi resurse umane din cadrul DGASPC Teleorman.

Şi Olguţa Şefu, la data faptelor director executiv adjunct al DGASPC Teleorman, a solicitat să fie audiată în dosar, avocatul acesteia anunţând că în cazul ei faptele s-au prescris.

Ceilalţi inculpaţi au declarat că nu mai vor să dea declaraţii la proces.

Procurorul de şedinţă, Mariu Vartic, a fost de acord cu audierea inculpaţilor Liviu Dragnea şi Olguţa Şefu. De asemenea, DNA a mai cerut audierea a două inculpate, Floarea Alesu şi Anisia Stoica.

Instanţa a rămas în pronunţare pe cererile de probatorii, dosarul fiind amânat pentru 18 martie.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Parteneri

Stiri calde

Publicitate

Citește și:

Top Stiri Nationalul.ro