Uncategorized
Ce afecţiuni tratezi cu miere de Manuka?
Mierea de Manuka sau „miracolul sănătăţii” este unul din cele mai spirituale şi magice alimente de pe Pământ, principalul supraaliment şi sursa de substanţe nutritive concentrate. Celebra miere de Manuka diferă de mierea de albine obişnuită, produsă în România sau în alte ţări prin proprietăţi şi prin provenienţa.
Ce este mierea de Manuka?
Mierea de Manuka este un supraaliment ce provine din Noua Zeelandă şi este preparată de albinele de acolo din nectarul florilor arboreli de Manuka, arbore cu numeroase beneficii. Calităţile mierii de manuka au fost studiate de către cercetători de-a lungul anilor,iar acum este considerată singura miere medicinală atestata ştiinţific ce are proprietăţi neobişnuite şi foarte benefice.
Fiind deja celebră în întreaga lume, mierea de Manuka este uşor de recunoscut după textura groasă, gustul caramelizat şi culoarea brun închisă, având proprietăţi antioxidante şi puterea de a lupta cu viruşii şi bacteriile din organismul uman.
Mierea de Manuka vs. mierea clasică
Mierea de Manuka are numeroase proprietăţi antibacteriene, benefice pentru sănătate, fiind mult mai puternică decât mierea obişnuită şi având un efect curativ mai intens. Practic, mierea de Manuka are o activitate antibacteriană unică, mult mai puternică decât mierea obişnuită, ale care proprietăţi nu se pierd atunci când mierea este încălzită aşa cum se întâmplă în cazul mierii clasice.
Ce afecţiuni tratează mierea de Manuka?
Mierea de Manuka este folosită de foarte mult timp în lupta cu afecţiuni ale corpului uman, dar şi pentru menţinerea acestuia în stare cât mai bună. Mierea de Manuka, pe lângă faptul că este unul din cele mai puternice antibiotice naturale cunoscute până acum, este un produs cu numeroase alte beneficii care lupta împotriva afecţiunilor la nivelul:
– Tractului gastro-intestinal
Mierea de Manuka lupta eficient împotriva ulcerului, gastritei, infecţiei cu bacteria Helicobacter Pylori, refluxului gastroesofagian şi împotriva halenei digestive.
– Aparatului respirator
Mierea de Manuka este folosită cu succes în tratarea infecţiilor cu Stafilococul auriu, în rinite, dureri în gât, pentru a trata tusea cronică sau tabacică, bronşita acută sau cronică şi pneumonia.
– Epidermei
Mierea de Manuka aplicată direct pe piele tratează herpesul, eczeme, arsuri, psoriazis, calmează durerea şi usturimea provocată de înţepăturile de insecte, tratează acneea şi aluniţele.
– Cavităţii bucale
Dacă este consumată sau ţinută în cavitatea bucală o perioadă de câteva minute, mierea de Manuka stopează paradontoza, tratează candidoza bucala, aftele şi gingivita.
Mierea de Manuka este recomandată atât pentru consum preventiv, cât şi că şi tratament al acestor afecţiuni.
Alte beneficii şi utilizări ale mierii de Manuka
Pe lângă beneficiile mai sus menţionate, mierea de Manuka ajuta consumatorii sa:
· Aibă un somn profund şi odihnitor, fiind un remediu excelent împotriva insomniei;
· Trateze cu succes infecţia cu bacteria E-Coli la nivelul aparatului urinar;
· Refacă pielea deteriorată de arsuri sau de acnee;
· Aibă o dantură sănătoasă şi să stopeze sângerările provocate de gingivita;
· Trateze iritaţiile de scutec ale bebeluşilor prin simpla aplicre a mierii pe funduleţ;
· Aibă o piele elastică şi frumoasă, deoarece mierea de Manuka are efect antirid;
· Îşi păstreze energia şi la bătrâneţe, mierea de Manuka fiind un excelent tonic cerebral şi energizant natural.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%
Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 3 zileRomânia, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zileRomânia, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zileCum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zileUnde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o ziBeneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zileSpitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zileDansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o ziConstruirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori




