Uncategorized
Imbunatateste serviciile hotelului cu mese de calcat profesionale: afla cum!

Esti managerul unui hotel care promite o experienta de calitate fiecarui oaspete? Atunci stii ca fiecare detaliu conteaza si ca totul trebuie sa fie impecabil.
Unul dintre aceste detalii, pe care prea multi hotelieri il trec cu vederea, este modul in care sunt calcate rufele. De la fetele de perne si pana la fetele de masa, fiecare tesatura ar trebui sa curata si fara cute.
Aici joaca un rol foarte important folosirea unei mese de calcat profesionale.
Ce este o masa de calca profesionala?
Este un echipament destinat industriei ospitalitatii si curatatoriilor, conceput sa faca fata unui volum mare de rufe de inalta calitate.
Aceste mese sunt mai robuste si mai mari decat cele obisnuite, fiind adesea echipate cu functii avansate precum sisteme de abur integrat, aspiratie si suflare, fiind foarte eficiente in indepartarea rapida si eficienta a cutelor din tesaturi.
Sistemele de aspiratie tin tesatura neclintita pe suprafata de calcat, in timp ce functia de suflare permite calcarea tesaturilor delicate fara a le preda direct.
In plus, masa poate fi ajustata in functie de inaltimea utilizatorului.
Avand toate aceste functii, mesele profesionale ofera urmatoarele avantaje:
1. Eficienta si rapiditate
Cand vine vorba de calcatul lenjeriei de pat, a prosoapelor sau a fetelor de masa, mesele de calcat profesionale sunt incomparabile cu fierul sau statiile de calcat obisnuite. Sunt proiectate pentru a reduce timpul de calcat, oferind in acelasi timp rezultate impecabile.
Gandeste-te la cat de mult timp ai putea economisi! Timp care poate fi folosit pentru a te concentra pe alte aspecte ale afacerii tale.
2. Calitate consistenta
Cu o masa de calcat profesionala, nu doar ca economisesti timp, dar te asiguri ca oferi intotdeauna clientilor tai calitatea la care se asteapta. Hainele si lenjeriile calcate vor arata mereu impecabil, fara cute sau urme nedorite.
Poate nu te asteptai, dar fiecare detaliu conteaza, chiar si cutele de pe lenjeria de pat sau de pe prosoapele folosite de catre oaspetii hotelului.
Aceasta poate fi diferenta dintre o experienta de cazare buna si una exceptionala pentru oaspetii tai.
3. Durabilitate si fiabilitate
Echipamentele profesionale sunt construite pentru a rezista in timp utilizarii indelungate. Mesele de calcat profesionale sunt robuste si proiectate sa suporte utilizarea intensiva. Spre deosebire de mesele de calcat obisnuite, acestea sunt fabricate din materiale mai rezistente, gandite sa suporte utilizarea intensa.
Asta inseamna ca nu va trebui sa te ingrijorezi ca va trebui sa le inlocuiesti lor prea curand, fiind o investitie pe termen lung.
4. Economisirea costurilor pe termen lung
Desi investitia initiala intr-o masa de calcat profesionala poate parea mare, pe termen lung vei economisi bani. Datorita eficientei si durabilitatii lor, costurile de intretinere si timpul pierdut scad semnificativ. Asadar, chiar daca faci o investitie initiala mai mare, pe termen lung chiar salvezi bani.
5. Impresia lasata asupra oaspetilor
Asa cum spuneam, chiar si o cuta mica de pe asternuturile paturilor poate conta foarte mult pentru oaspetii hotelului tau.
Imagineaza-ti cum se simte un oaspete cand se intinde pe lenjerie de pat proaspat calcata si fara nicio cuta. Aceasta atentie la detalii poate transforma un sejur placut intr-unul memorabil.
Investitia intr-o masa de calcat profesionala nu este doar o decizie practica, ci si una care imbunatateste experienta oaspetilor si, implicit, reputatia hotelului.
Folosirea echipamentului potrivit nu este doar despre imbunatatirea serviciilor, ci este o investitie in profesionalism. Diferentiaza-te pozitiv fata de competitie acordand o atentie deosebita detaliilor. Daca esti pregatit sa faci acest pas important, Generatoare de Vapori este magazinul online unde vei gasi o gama larga de aparatura profesionala ideala pentru afacerea ta. Colaboreaza cu profesionistii si vezi diferenta!
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zile
Dansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o zi
Construirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori