Uncategorized
Alege prevenția ca formă de tratament, cu un RMN la cel mai bun preț!

Multe persoane aleg să întârzie momentul în care se prezintă la medic din cauza banilor, tratamentele medicale fiind considerate costisitoare. Adevărul este că timpul pierdut poate ajunge să coste mult mai mult din cauza faptului că boala avansează și devine din ce în ce mai greu de tratat. Drept urmare, prezența regulată la medic pentru investigații de rutină te poate ajuta să salvezi sume considerabile pe termen lung, în timp ce ai grijă permanentă de sănătatea ta. Analizează ofertele clinicilor de profil și alege examenul RMN la cel mai bun pret!
Ce sunt investigațiile RMN
RMN este abrevierea utilizată pentru Imagistica prin Rezonanță Magnetică, o ramură a medicinei care, folosind un câmp magnetic puternic împreună cu unde radio, reușește să determine imagini detaliate ale structurilor interne din corp. Cu ajutorul acestor proceduri medicul poate observa care este starea organelor și țesuturilor interne, a oaselor, mușchilor sau ligamentelor, în așa fel încât să depisteze cu ușurință orice afecțiune prezentă la acest nivel. Drept urmare, se dovedesc a fi un pas esențial în procesul de stabilire a unui diagnostic, ajutând la obținerea unui nivel înalt de precizie și acuratețe în acest sens.
Cum se desfășoară un examen RMN
În funcție de zona afectată și de simptomele pe care le prezinți, medicul va decide ce fel de RMN va efectua, care este intensitatea necesară aparatului și dacă se va folosi sau nu substanță de contrast. Pacientul este invitat să se întindă pe masa de investigații, după care îi este administrată substanța de contrast pe cale intravenoasă, dacă este cazul. Durata scanării variază de la 15, până la 90 de minute, în funcție de complexitatea cazului, perioadă în care pacientul va comunica în permanență cu personalul, putând să întrerupă sesiunea în cazul în care se simte rău. Rezultatele pot fi ridicate și interpretate de medic începând cu următoarea zi, pentru a putea începe tratamentul cât mai repede cu putință.
Cum obții cele mai bune oferte de preț
În momentul în care ai primit recomandarea de a efectua un RMN este bine să analizezi în detaliu opțiunile pe care le ai la dispoziție. Clinicile practică prețuri diferite în funcție de aparatele utilizate sau de nivelul de pregătire al personalului, ceea ce înseamnă că trebuie să faci o comparație cât mai detaliată a raportului cost-beneficii. În majoritatea cazurilor este mult mai avantajos să optezi pentru investigații în aceeași clinică în care urmezi tratamentul, atât din considerente de timp, cât și de buget.
Programează-te online pentru examene de specialitate
Eminescu 100 este o clinică multidisciplinară în București unde poți beneficia de servicii medicale complexe, de la analize și investigații, la soluții de tratament adaptate nevoilor tale. Aici vei avea parte de asistență permanentă din partea unui personal calificat, care folosește tehnologii de ultimă generație pentru stabilirea unui diagnostic corect. Procedurile RMN variază în funcție de nevoile fiecărui pacient și de zona afectată, după cum urmează:
- RMN Cerebral;
- RMN Toracal;
- RMN La Coloana Vertebrală;
- RMN La Coloana Cervicală;
- RMN La Coloana Lombară;
- RMN La Umăr;
- RMN La Articulații și Mușchi;
- RMN La Sâni.
Departamentul de imagistică va comunica în mod direct cu secția clinicii unde vei urma tratamentul în așa fel încât să ai parte de promtitudine în acțiune pentru a putea șansele de a combate afecțiunea într-un timp cât mai scurt. Siguranță, precizie și profesionalism, dublate de costuri avantajoase, așa se definește în linii mari experiența de care vei avea parte atunci când optezi să efectuezi toate procedurile medicale aici.
Alege soluțiile de examinare avantajoase pentru sănătatea și bugetul tău cu serviciile oferite de Clinica Eminescu 100!
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zile
Dansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o zi
Construirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori