Uncategorized
11 motive pentru care să îți instalezi un sistem de climatizare și ventilație

Sănătatea ta și a familiei tale este influențată de mediul în care trăiți, iar sistemele de climatizare și ventilație pot aduce plus valoare confortului vostru. Iată 10 motive pentru care ar trebui să luați în calcul instalarea unui astfel de sistem:
1. Confortul termic – sistemele de climatizare și ventilație asigură o temperatură constantă în interiorul clădirii, fără să fie afectate de condițiile meteorologice din exteriorul acesteia. Temperaturile prea ridicate sau prea scăzute au efecte negative mari asupra sănătății, mai ales pentru persoanele vulnerabile – persoane în vârstă, bebeluși, sugari sau persoane cu probleme de sănătate preexistente;
2. Calitatea aerului – sistemele sunt echipate cu filtre care elimină alergenii din aer (praf, polen, bacterii, părul de animale) și substanțele folosite pentru curățenie, astfel că persoanele sensibile sau cu alergii se vor simți confortabil în interiorul unei clădiri dotate cu aceste echipamente;
3. Controlul umidității – un aer prea uscat provoacă tuse, iritații ale căilor respiratorii și ale ochilor, buze crăpate, piele uscată, disconfort în perioada de somn, în timp ce un aer prea umed favorizează apariția mucegaiului și a acarienilor, a afecțiunilor respiratorii și a simptomelor acestora;
4. Nivelul de zgomot – Deși sunt mai ieftine și la prima impresie este că sunt o alegere mai bună, ventilatoarele și aparatele de aer condiționat sunt gălăgioase și afectează confortul auditiv al persoanelor din încăpere, în timp ce sistemele de climatizare și ventilație sunt concepute cu componente precum atenuatoare de zgomot, așa cum sunt și cele fabricate de MasterVent, care fac sistemul să fie insesizabil din punct de vedere auditiv;
5. Creșterea productivității – Un mediu confortabil termic și auditiv și aportul de aer proaspăt constant îmbunătățesc capacitatea de concentrare și de productivitate, așadar dacă lucrezi de acasă, încerci să termini o carte sau ai un examen important, o cameră în care există un astfel de sistem va fi ideal pentru activitatea ta;
6. Eficiența energetică – Sistemele de climatizare și ventilație sunt fabricate în așa fel încât să crească eficiența energetică a clădirii, fapt ce aduce economii importante pentru bugetul locatarilor. Multe astfel de sisteme pot fi conectate la recuperatoare de căldură, dispozitive care folosesc energia termică din aerul viciat extras din încăpere pentru a încălzi sau răci aerul proaspăt introdus în încăpere, păstrând în acest fel o temperatură constantă în interior fără a folosi energie suplimentară;
7. Menajarea echipamentelor și a mobilierului din locuință – Pentru că mențin temperatura și umiditatea din încăpere, sistemele de climatizare cresc durata de viață și eficiența celorlalte echipamente electronice și a mobilierului din casă. În cazul echipamentelor electronice, acestea nu sunt suprasolicitate în cazul temperaturilor mari, gândește-te la frigiderul care se încinge și se arde vara din cauza suprasarcinii pe care trebuie să o ducă, iar în cazul obiectelor de mobilier, acestea sunt protejate la nivelul suprafeței care nu își pierde strălucirea, nu au pete de mucegai și nu prind mirosuri care apar odată cu timpul într-o clădire neventilată corespunzător;
8. Spațiul ocupat – Sistemele de climatizare și ventilație sunt adaptabile la spațiul disponibil în clădire. În general, în cazul clădirilor rezidențiale se folosește tubulatura de tip circular, cum este cea din gama ReSpiro;
9. Controlul și programarea sistemului – În general, sistemele pot fi controlate și programate pentru diferite camere și intervale orare, asigurând confort personalizat fiecărui membru locuitor al casei;
10. Instalare și mentenanță – Majoritatea firmelor care produc și comercializează sisteme de climatizare și ventilație, așa cum este și MasterVent pun la dispoziție echipe care instalează sistemele și le asigură mentenanța, așadar tu nu trebuie să îți faci griji pentru acest lucru;
11. Durata de viață crescută – Sistemele de climatizare și ventilație sunt concepute să aibă o durată de viață mare și să facă față modificărilor de temperatură și intemperiilor;
Dacă pui pe primul loc sănătatea ta și a celor din jur și valorizezi confortul casei tale, ia în considerare instalarea unui sistem de climatizare și ventilație.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Comunicateacum 3 zile
Carmen Târnoveanu și Echipa Binelui lansează “Conferințele Binelui” – un spațiu de dialog despre valori, curaj și oameni care schimbă lumea
-
Politicaacum 2 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 2 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum o zi
Dansul – limbajul universal al bucuriei