Uncategorized
Fundatie fara beton gata intr-o zi si gata refolosibila

Întreaga lume e în mişcare. Bineînţeles că ştiam asta încă de la faimosul “Eppur şi muove”, dar totuşi parcă ritmul accelerat al ultimilor ani l-ar face până şi pe Galileo Galilei să-şi abată atenţia de la rotaţia Pământului la haosul care are loc pe acesta.
Pandemie, războaie, cutremure, fenomene meteo extreme, calamităţi, criza energiei, inflaţie, toate au un efect devastator asupra calităţii vieţii noastre. Chiar dacă vă număraţi printre fericiţii care nu au suferit pierderi obiective în urma acestor evenimente, cu siguranţă una dintre nevoile umane de bază v-au fost afectate.
După nevoile fiziologice, Maslow a considerat că securitatea este următoarea nevoie ca şi importantă. Şi cine îl poate contrazice? Pentru a putea supravieţui avem nevoie să ne simţim în siguranţă, iar locul unde avem cel mai des acest sentiment este acasă.
Acasă, locul unde petrecem cel mai mult timp, unde sunt persoanele cele mai dragi, unde ne creştem copiii, unde avem cele mai de preţ obiecte, unde lucrăm, unde trăim, aici, mai mult ca oriunde altundeva trebuie să avem sentimentul că nimic rău nu ni se poate întâmpla.
Ei bine acest lucru nu a fost niciodată mai tangibil! Noile tehnologii din domeniul construcţiilor au ca scop principal siguranţa ta, atât fizică cât şi financiară. Trendul de a ridica construcţii sigure şi durabile la standarde NZEB a ajuns de curând şi în România.
Construcţia pe piloni metalici, testată în Europa în ultimii ani, se extinde şi la nivelul ţării noastre atât în domeniul locuinţelor cât şi a lucrărilor de mai mare anvergură: infrastructură, centre comerciale, spaţii de depozitare, poduri, etc.
Pentru că tot ce începe bine se termină la fel, experţii trag un semnal de alarmă asupra importanţei pe care o are fundaţia: “În timpul construirii unei case, una dintre cele mai importante părţi ale procesului este construirea unei fundaţii solide şi eficiente energetic. Din păcate, mulţi beneficiari care aleg să construiască o fundaţie neeficientă energetic, executată cu neglijenţă, se confruntă cu o serie de probleme. Printre acestea se numără costurile ridicate pentru încălzirea sau răcirea locuinţei, disconfortul termic în timpul sezonului rece sau cald, probleme cu umiditatea şi chiar apariţia de boli respiratorii cauzate de o ventilaţie deficitară.”
Comparativ cu metodele convenţionale, şuruburile de fundaţie oferă o multitudine de avantaje: instalare rapidă, minimă perturbare a terenului, capacitate mare de încărcare şi versatilitate în diferite tipuri de sol, fundaţii fără vibraţii, fără turnare de beton şi deci fără timp de uscare, timp mic de montare, se poate monta şi în condiţii meteo nefavorabile (îngheţ), fără întreţinere şi cu o durată lungă de viaţă. Mai mult, acestea sunt o alegere eco-friendly, fiind reutilizabile şi reciclabile.
Fie că sunteţi un profesionist în domeniul construcţiilor sau un entuziast DIY, micropiloţii metalici înşurubaţi vin în întâmpinarea nevoilor dumneavoastră cu soluţii personalizate. De la proiecte rezidenţiale, până la infrastructură şi instalaţii industriale, şuruburile reprezintă fundaţia solidă pe care v-aţi dorit-o mereu.
Veţi fi surprinşi de modul în care şuruburile de fundaţie pot revoluţiona proiectele dumneavoastră de construcţie şi contribui la un viitor mai sustenabil.
Nu lăsaţi tradiţia să vă împiedice progresul – alegeţi şuruburile de fundaţie pentru o construcţie rapidă, eficientă şi respectuoasă faţă de mediul înconjurător. Dacă vă sperie ideea de a porni în una dintre cele mai mari aventuri ale vieţii tale şi anume construcţia viitoarei locuinţe, află că nu trebuie să fii singur. O echipă de profesionişti îţi poate fi alături de la creionarea planului până la şampania de la finalul lucrărilor.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zile
Dansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o zi
Construirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori