Connect with us

Uncategorized

Studiu Enroush: 6 din 10 femei nu verifică lista de ingrediente când cumpără absorbante sau tampoane, dar 70% sunt conștiente de posibila prezență a substanțelor toxice

Publicat

pe

Studiu Enroush: 6 din 10 femei nu verifică lista de ingrediente când cumpără absorbante sau tampoane, dar 70% sunt conștiente de posibila prezență a substanțelor toxice
  • Peste patru din zece românce au avut reacții adverse la folosirea absorbantelor sau a tampoanelor
  • Mai mult de jumătate declară că simptomele au dispărut, odată cu trecerea la produse din bumbac organic
  • Enroush estimează o cifră de afaceri de 20 milioanede lei, la finalul acestui an

București, 19 noiembrie 2024 – 6 din 10 femei nu verifică lista de ingrediente când cumpără absorbante sau tampoane, dar 70% sunt conștiente de posibila prezență a substanțelor toxice precum arseniu, plumb, dioxină sau plasticpotrivit unui studiu realizat de Enroush, companie specializată în produse organice de îngrijire intimă, pe un eșantion relevant național de 534 respondente cu vârsta de până la 45 de ani.

„Promovăm un stil de viață sănătos, în care igiena intimă joacă un rol esențial. Studiul nostru indică o nevoie semnificativă în România de a crește gradul de conștientizare asupra impactului fiecărei alegeri de consum asupra sănătății. Citirea listei de ingrediente și preferința pentru produse cu etichetă curată devin cruciale. Observăm că, odată ce aceste informații ajung la tinerele și doamnele care folosesc produse de igienă intimă, deschiderea către aceste alegeri sănătoase crește considerabil”, a declarat Viorela Lucescu, Director de Marketing si Expansiune, Enroush.

În context, 43% dintre respondente admit că au avut reacții adverse la folosirea absorbantelor sau a tampoanelor conventionale. În același timp, 53% dintre cele care au folosit produse menstruale din bumbac organic spun că un prim efect este dispariția alergiilor sau a iritațiilor.

Alte beneficii pe care cele care au trecut la produsele menstruale din bumbac organic includ dispariția petelor (18%), reducerea intensității crampelor menstruale (8,8%) și reglarea fluxului menstrual (7,6%).

Peste trei sferturi ar încerca absorbantele și tampoanele din bumbac organic

În prezent, 77,7% dintre românce ar încerca absorbantele și tampoanele din bumbac 100% organic, în locul celor convenționale. Potrivit rezultatelor sondajului, 52% dintre respondente deja utilizează ocazional, produsele din bumbac organic.

Printre elementele care ar declanșa schimbarea produselor menstruale și trecerea la organic se numără informațiile despre beneficiile pentru sănătate (35,2%), ofertele sau mostrele gratuite (28,54%), informațiile despre posibilele substanțe nocive din produsele convenționale (24,85%) și recomandările de la prieteni sau familie (8,44%).

Patru din zece respondente consideră prețul drept determinant în decizia de schimbare a produselor, urmată de disponibilitatea în magazine (33,56%), disponibilitatea informațiilor (18,26%) și fidelitatea față de o anumită marcă (5,64%).

Preferință pentru absorbantele versus alte tipuri de produse pentru ingrijire menstruala

Întrebate care sunt produsele menstruale pe care le folosesc, 71,87% dintre respondente optează pentru absorbante, urmate de tampoane (23,41%), cupe menstruale (3,29%) și alte tipuri de produse (1,44%).

Marca este principalul criteriu de selecție a absorbantelor, în rândul publicului (46,57%), urmată de preț (26,86%), ingrediente (17,71%) și recomandări (8,86%).

Metodologie

Studiul realizat de către Enroush a fost efectuat pe un eșantion relevant național de 534 respondente, cu vârsta de până la 45 de ani. 83,85% dintre acestea rezidă în mediul urban, iar, ca regiuni ale țării, 48,76% locuiesc în Muntenia, 32,61% în Transilvania, 14,91% în Moldova și 3,73% în Dobrogea. 44,58% dintre respondente au venituri peste 4.000 de lei, 18,58% între 2.000 și 3.000 de lei, 16,72% între 3.000 și 4.000 de lei, 10,53% nu au venituri proprii, iar 9,6% au venituri mai mici de 2.000 de lei. 77,6% dintre respondentele angajate lucrează în domeniul privat, 18,04% în sectorul de stat și 4,31% în organizații non-profit.

Despre Enroush

Enroush, o companie cu creștere accelerată pe piața din România, este specializată în produse organice de îngrijire intimă. Fondată acum șase ani de o antreprenoare româncă, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 9,2 milioane de lei în 2023, cu o estimare de 20 milioane de lei pentru anul 2024. Enroush este activă pe piața din România, precum și în Austria, Serbia și Emiratele Arabe Unite.

Lider de piață în România în segmentul produselor organice de îngrijire intimă, Enroush este prezentă în marile lanțuri de retail, precum hypermarket-urile Carrefour, retailer-ii Farmacia Tei, Bebe Tei, Catena, Dr. Max, și benzinăriile OMV. Produsele Enroush sunt disponibile în aplicațiile de cumpărături, precum Sezamo, Freshful și Bold Market, și la peste 50 de retailer-i online. De asemenea, acestea pot fi achiziționate de pe site-ul companiei, https://enroush.ro.

Comentarii Facebook
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Publicat

pe

De

Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.

Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”

Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:

  • Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
  • Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
  • Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
  • O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.

În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.

Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Uncategorized

Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Publicat

pe

De

Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.

Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”

Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:

  • Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
  • Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
  • Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
  • O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.

În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.

Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Uncategorized

Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Publicat

pe

De

Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025

  • În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate

Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:

Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.

Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.

Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici

Despre SGS

SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.

Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.

SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro 

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Stiri calde

România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!” România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
Politicaacum 3 zile

România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”

Declarațiile recente ale președintelui Acțiunea Conservatoare, Claudiu Târziu, au reaprins dezbaterea despre direcția și independența politicii externe românești. Totul a...

România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
Politicaacum 3 zile

România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii

Intrarea României în spațiul Schengen a deschis nu doar granițele aeriene și maritime, ci și o nouă etapă de maturitate...

Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
Actualitateacum 3 zile

Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă

Apa curată devine o prioritate în Ilfov De la Cernica la Snagov, de la Pantelimon la Bragadiru, tot mai mulți...

Unul dintre cei mai apropiați oameni de Trump are un mesaj special pentru România: „Țara voastră va avea un rol esenţial” Unul dintre cei mai apropiați oameni de Trump are un mesaj special pentru România: „Țara voastră va avea un rol esenţial”
Politicaacum 3 zile

Unul dintre cei mai apropiați oameni de Trump are un mesaj special pentru România: „Țara voastră va avea un rol esenţial”

Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, prezintă duminică, din SUA, mesajul emisarului special pentru parteneriate globale Paolo Zampolli. Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare,...

Novakid.ro aduce în atenția școlilor un program menit să facă predarea limbii engleze o experiență autentică și interactivă Novakid.ro aduce în atenția școlilor un program menit să facă predarea limbii engleze o experiență autentică și interactivă
Actualitateacum o săptămână

Novakid.ro aduce în atenția școlilor un program menit să facă predarea limbii engleze o experiență autentică și interactivă

Limba engleză a devenit mai mult decât un instrument de comunicare, iar deprinderea ei de la vârste fragede facilitează accesul...

Cum să alegi fungicidele potrivite pentru grădina ta: 5 sfaturi de la specialiști Cum să alegi fungicidele potrivite pentru grădina ta: 5 sfaturi de la specialiști
Actualitateacum 2 săptămâni

Cum să alegi fungicidele potrivite pentru grădina ta: 5 sfaturi de la specialiști

Grădina ta este un mic colț de natură, iar sănătatea plantelor este esențială pentru a te bucura de roadele muncii...

Alexandru Nazare anunță un nou pas pentru Autostrada Sibiu-Pitești: finanțare de 500 milioane de euro de la BEI Alexandru Nazare anunță un nou pas pentru Autostrada Sibiu-Pitești: finanțare de 500 milioane de euro de la BEI
Politicaacum 2 săptămâni

Alexandru Nazare anunță un nou pas pentru Autostrada Sibiu-Pitești: finanțare de 500 milioane de euro de la BEI

Ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare, a semnat astăzi un nou contract de finanțare cu Banca Europeană de Investiții (BEI), în valoare...

Publicitate

Parteneri

Citește și:

Top Stiri Nationalul.ro

Copyright © 2025 - ZIARUL NATIONALUL Toate drepturile rezervate. Răspunderea juridică, civilă și penală, pentru conținutul materialelor publicate pe site-ul nationalul.ro este purtată exclusiv de către autorul acestora. CONTACT: contact@nationalul.ro