Uncategorized
TP-Link prezintă soluții smart de supraveghere Tapo: siguranță completă, fără cabluri și fără bătăi de cap

Vara este anotimpul în care ne dorim să ne deconectăm, să călătorim și să ne bucurăm de vacanțe fără griji. Însă, pentru a te putea relaxa cu adevărat, ai nevoie să fii sigur că acasă totul este în ordine: locuința este protejată, animalele de companie sunt în siguranță, iar curierii pot fi întâmpinați chiar și de la distanță.
Camerele de supraveghere Tapo de la TP-Link sunt o soluție inteligentă și eficientă pentru protejarea locuinței atunci când nu ești prezent – totul este controlat de la distanță, direct din aplicația TP-Link Tapo. Prin autonomie extinsă, funcții inteligente de detecție și, în cazul unor modele, chiar alimentare prin panou solar, aceste dispozitive sunt ideale pentru a te ajuta să ai o vacanță liniștită.
NEW: Tapo C460 și Tapo C460 KIT, noile camere de supraveghere pentru exterior cu acumulator de 10.000 mAh, rezoluție 4K 8MP și panou solar inclus in pachet* (*pentru modelul Tapo C460 KIT)
Camera de supraveghere Tapo C460 KIT este soluția ideală pentru a-ți păstra casa în siguranță cât timp te bucuri de concediu. Ai alimentareneîntreruptă și te bucuri de securitate 24/7 datorită panoului solar inclus in pachet, care alimentează bateria. Chiar și 45 de minute de lumină solară alimentează bateria pentru o zi întreagă. Camera oferă o calitate impresionantă a imaginii datorită rezoluției 4K Ultra HD cu 8MP și funcției night vision cu senzor Starlight, captând astfel imagini color cu detalii importante, chiar și pe întuneric. Camera Tapo C460 KIT se montează rapid, fără cabluri și poate funcționa până la 200 de zile cu o singură încărcare a bateriei de 10.000 mAh. Cu detecție inteligentă AI, audio bidirecțional, stocare locală sau în cloud și rezistență la ploaie și praf (IP66), camera de supraveghere Tapo C460 KIT e partenerul perfect pentru o vară fără griji, oriunde te-ai afla.
Pentru o experiență cu adevărat lipsită de griji, modelul Tapo C460 este o altă opțiune, fără panoul solar inclus în pachet, dar care poate fi configurată alături de un panou solar Tapo achiziționat separat (modelul A201). Mai mult, panoul solar se montează flexibil, chiar și la distanță de cameră, cu ajutorul unui cablu extra-lung, și asigură autonomie extinsă fără a fi nevoie de reîncărcări frecvente.
Tapo C425 și Tapo C425 KIT, o soluție sustenabilă și inteligentă pentru siguranța casei tale
Camera Wi-Fi Tapo C425 este complet wireless (nu ai nevoie de cabluri) și perfectă pentru o supraveghere discretă și eficientă, oriunde ai nevoie. Se prinde ușor datorită bazei magnetice ajustabile, iar bateria de 10.000 mAh îți oferă până la 300 de zile de autonomie – fără cabluri, fără reîncărcări frecvente. Acest model nu vine cu panou solar inclus în pachet, însă poate fi achiziționat separat, transformând astfel lumina soarelui în energie: doar 45 de minute de soare pe zi sunt suficiente pentru o funcționare continuă pe parcursul întregii zile. Instalarea este simplă, fără hub, iar kitul este rezistent la praf, ploi și caniculă.
Tapo C425 este partenerul perfect pentru vacanțele mai lungi din vara asta – ai grijă de casă chiar și de la distanță, fără stres.
Însă, și acest model vine în varianta cu panou solar inclus deja în pachet, prin modelul Tapo C425 KIT.
Calitatea imaginilor 2K QHD îți permite să vezi perfect toate detaliile înregistrate, iar funcția Color Night Vision îți oferă liniște inclusiv după apus. Unghi ultra-larg de 150°, detecția AI gratuită și rezistența la apă (IP66) fac Tapo C425 KIT o cameră de supraveghere pregătită să păzească curtea, terasa sau intrarea din față, chiar și atunci când tu te bucuri de vară, departe de casă. Și toate acestea fără cabluri și procese complicate de configurare sau montare.
Tapo C410, soluția eficientă și accesibilă pentru exterior
O altă variantă este camera inteligentă Tapo C410 care aduce siguranță exact acolo unde ai nevoie, fără fire încurcate sau instalări complicate. Funcționează pe baterie, cu o autonomie de până la 180 de zile dintr-o singură încărcare, și se montează rapid oriunde – fie că e vorba de balcon, grădină sau intrarea în casă. Redă imagini clare 2K, zi și noapte, iar datorită spoturilor integrate, vezi totul în culori vii chiar și după lăsarea serii pe o distanță de până la 9 metri. Detectează mișcarea umană cu precizie și îți trimite notificări direct pe telefon. În plus, ai libertate totală la stocare – pe card microSD de până la 512 GB sau în cloud cu Tapo Care. Este rezistentă la ploaie, praf și temperaturi extreme, iar compatibilitatea cu Alexa și Google Assistant îți face viața și mai simplă – controlezi totul prin voce.
Așadar, indiferent dacă optezi pentru claritatea uimitoare a unei camere 4K, pentru confortul alimentării solare sau pentru o soluție accesibilă și eficientă, fiecare model din gama TP-Link Tapo are grijă de ce contează cel mai mult: liniștea ta. În timp ce tu te bucuri de vacanțe, ești la job sau pur și simplu ai nevoie de securitate smart de oriunde ai fi, camerele Tapo veghează discret asupra casei tale. Cu funcții inteligente, autonomie generoasă și instalare fără bătăi de cap, Tapo transformă orice spațiu într-unul sigur și supravegheat inteligent – totul de la distanță, prin aplicația Tapo.
###
Despre TP-Link
Fondat în 1996, TP-Link este un furnizor global de echipamente de rețea și dispozitive smart home. Compania este constant clasată ca și un lider în furnizarea de produse WLAN, cu distribuție în peste 170 de țări și servind sute de milioane de clienți din întreaga lume.
Pentru mai multe informații despre TP-Link, accesează tp-link.com/ro sau urmărește TP-Link România pe:
- Instagram@tplinkromania
- Facebook@TPLinkRomania
- YouTube@TPLinkRomania
- TikTok@tplink_romania
- LinkedIn@tp-link-romania
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Comunicateacum 3 zile
Carmen Târnoveanu și Echipa Binelui lansează “Conferințele Binelui” – un spațiu de dialog despre valori, curaj și oameni care schimbă lumea
-
Politicaacum 2 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 2 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum o zi
Dansul – limbajul universal al bucuriei