Uncategorized
Echipa Mind Architect a lansat ADN Vocațional, un program care te ajută să alegi cariera potrivită

Aproape jumătate din români, de toate vârstele, nu sunt mulțumiți de jobul pe care îl au, pentru că nu le reflectă valorile, pasiunile și talentele, arată un studiu realizat de echipa Mind Architect. În plus, fiecare se confruntă cu diferite temeri, de la frica de a nu găsi un angajator potrivit și un salariu corect, până la senzația de plafonare, burnout sau sentimentul că sunt prea în vârstă pentru o reconversie profesională.
Echipa care a pornit în 2019 Mind Architect, prezentat de Paul Olteanu, care a devenit cel mai ascultat podcast de dezvoltare personală din România vine în ajutorul persoanelor care au nevoie de sprijin. În colaborare cu Banca Transilvania, ei au lansat ADN Vocațional, un program amplu care îi ajută pe cei înscriși să se descopere cu adevărat și să aleagă calea potrivită în carieră astfel încât să muncească cu sens și satisfacție, nu doar pentru supraviețuire sau de nevoie.
Proiectul este structurat în patru pași și propune vocația ca pe o busolă interioară care ne ghidează atât prin perioadele de dezvoltare în linie dreaptă, cât și prin cele de reorientare:
- Cursul ADN Vocațional, disponibil online. Acesta conține 13 module video, suporturi de curs și recomandări de teste și evaluări care ajută pas cu pas la descoperirea vocației, înțelegerea profilului unic al fiecărui individ și identificarea direcțiilor profesionale potrivite.
- Comunitatea ADN Vocațional, un spațiu activ de învățare și sprijin care ajută la construirea unei cariere în jurul vocației și în care oamenii pot crește alături de cei care își doresc același lucru: o carieră cu sens.
Membrii comunității au acces și la un Custom GPT special antrenat să le fie Coach Vocațional și de Carieră, beneficiu unic pe piața din România în acest moment.
- Podcastul ADN Vocațional, conversații de culise, povești și imagini reale din viețile celor care și-au descoperit vocația și au construit o carieră de succes in jurul ei.
- Kit-ul Primilor Pași, o serie de materiale gratuite cu specialiști din cadrul STUP BT, care să ofere sprijin oricărui antreprenor la început de drum pentru a porni cu dreptul în călătoria sa antreprenorială.
Parteneriatul cu Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și un proiect care sprijină multe alte inițiative antreprenoriale este unul menit să facă ADN Vocațional o resursă accesibilă, care creează inclusiv conținut gratuit pentru cei care au nevoie de sprijin în călătoria lor profesională.
”Trecem prin școală preocupați de evaluare și de viitor, dobândim ceva cunoaștere, cu precădere prin memorare și, dacă avem noroc, și ceva abilități. Părăsim însă școala fără prea multă claritate cu privire la care ne sunt Talentele, Pasiunile, Valorile sau cum anume Personalitatea noastră influențează Motivațiile și comportamentul în viitoarea viață profesională.
Intrăm apoi în piața muncii plini de speranțe, dar și confuzi, bântuiți de presiunea de a nu greși, de a demonstra, de comparația constantă cu cei din jur și de așteptări nerealiste. Orbecăim profesional, fără claritate și sub presiune și luăm decizii pentru viitor fără să ne cunoaștem cu adevărat. În felul ăsta, lumea ajunge să fie mai săracă, și la propriu și la figurat.
Am lansat acest proiect cu convingerea că se poate munci și cu sens și satisfacție și nu doar pentru supraviețuire sau confort.
Credem că este posibil să construim împreună o realitate în care fiecare român își folosește zilnic talentele, în slujba a ceva de care este autentic pasionat, trăiește aliniat cu valorlei și personalitatea sa, iar la final primește ce îl motivează cel mai mult. Totul ca sa reușim să ne atingem potențialul – să ne descoperim ADN-ul Vocațional și să construim o carieră în jurul lui”, declară Paul Olteanu, fondatorul proiectului.
Odată descoperite traiectoriile vocaționale ideale în urma cursului, următorul pas este de a dezvolta o carieră împlinitoare în jurul lor, accesând Comunitatea ADN Vocațional, evenimente dedicate, resurse, podcast cu informații utile și conexiune cu experți și specialiști. În plus, Kitul Primilor Pași include o serie de interviuri cu experți care să te ajute să pornești cu dreptul în călătoria antreprenorială, de la cum îți alegi forma juridică, fiscalitate, branding, marketing, vânzări, recrutare sau leadership.
Proiectul ADN Vocațional poate fi accesat pe www.adnvocational.ro.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Comunicateacum 3 zile
Carmen Târnoveanu și Echipa Binelui lansează “Conferințele Binelui” – un spațiu de dialog despre valori, curaj și oameni care schimbă lumea
-
Politicaacum 2 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 2 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum o zi
Dansul – limbajul universal al bucuriei