Uncategorized
RoofArt România și SSAB au marcat Parteneriatul de Oțel. Retrospectiva unui deceniu de colaborare

RoofArt România – unul dintre cei mai mari producători de țiglă metalică și sisteme pluviale din țară, și concernul scandinav SSAB – un colos cu peste 50 de ani de experiență în producția de oțel, au sărbătorit împlinirea a 10 ani de colaborare.
Peste 20.000 de case din România au beneficiat, în urma acestui parteneriat, de sisteme de învelitoare realizate din oțel de calitate nordică, un material special conceput pentru condiții aspre de climă și o viață mai ecologică, iar zeci de proiecte au fost derulate cu scopul de a inova sistemele durabile pentru acoperișuri dezvoltate de compania RoofArt.
Parteneriatul de Oțel, sărbătorit în cadrul a patru evenimente de amploare
Împlinirea celor 10 ani de colaborare dintre cele două companii a fost marcată prin organizarea a patru evenimente de amploare, desfășurate sub genericul „Parteneriatul de Oțel”, la care au participat 150 de parteneri de top din întreaga țară.
Endre Kalmar, Area Sales Manager în cadrul SSAB, a dat startul evenimentelor prin transmiterea aprecierii față de compania RoofArt pentru rezultatele obținute în domeniul său de activitate: „În experiența mea la nivel european, am avut ocazia să cunosc multe companii producătoare de sisteme de învelitori și vă pot asigura că RoofArt este una dintre cele mai inovative întâlnite și care realizează cele mai calitative sisteme pluviale”, produse considerate de concernul scandinav ca fiind cele mai complexe și mai expuse condițiilor extreme ale vremii.
Evenimentele le-au fost dedicate tuturor partenerilor RoofArt România, distribuitorilor, montatorilor, proiectanților, constructorilor, arhitecților și nu numai, și au avut loc în perioada 20-28 martie, în Brașov, București, Cluj-Napoca și Piatra Neamț.
„Au fost 10 ani plini de provocări interesante, de realizări și proiecte ambițioase, de evenimente pline de intensitate care au stat la baza formării acestui Parteneriat.
De ce SSAB și nu un alt partener, un alt producător de oțel prevopsit? Pentru a putea răspunde la această întrebare, va trebui să ne întoarcem cu 17 ani în urmă – în 2001, an în care a luat naștere compania noastră – și să vedem care au fost principiile care au stat la baza formării sale. Misiunea RoofArt este de a oferi comunității soluții durabile pentru acoperișuri, de a crește gradul de educare privind tehnicile moderne de montaj și de a oferi angajaților un mediu de lucru plăcut și sigur pe termen îndelungat.
Pentru a atinge primele două obiective aveam nevoie de acel `acoperiș durabil`, atât la propriu cât și la figurat, iar pentru aceasta erau necesare: un furnizor pe termen lung, produse testate în timp și în condiții aspre de climă, materii prime ce au continuitate și ce beneficiază de documentații tehnice, agremente și certificări, garanții asumate de producător și, nu în ultimul rând, inițiative ecologice ce protejează mediul. Compania scandinavă a răspuns tuturor acestor provocări.
Am ales SSAB nu pentru că a fost simplu și că ar fi reprezentat cea mai ușoară alegere, nu pentru că a fost la îndemâna noastră, întrucât de cele mai multe ori au fost necesare eforturi suplimentare în susținerea acestor produse în fața clienților finali, nu pentru că am țintit doar volumele și câștigurile imediate, ci pentru că este DURABIL! Un partener cu viziune, orientat spre viitor și ale cărui activități susțin o dezvoltare sustenabilă a societății la nivel global”, a declarat Andrei Postu, Director Executiv al RoofArt România, în discursul susținut în cadrul evenimentelor care au marcat Parteneriatul de Oțel.
„SSAB și RoofArt colaborează deja de 10 ani. Datorită formabilității excelente a oțelului nostru, SSAB a putut răspunde în tot acest timp celor mai ridicate cerințe, prilejuind companiei RoofArt să-și pună în practică designul inovativ al sistemelor pluviale și al țiglei metalice pe care le produc”, a completat Endre Kalmar.
Retrospectiva unui deceniu de colaborare, în cifre
De asemenea, în cadrul evenimentelor, reprezentanții celor două companii au făcut un sumar al rezultatelor obținute în cei 10 ani de colaborare, iar cifrele sunt impresionante:
- Peste 20.000 de case protejate de oțelul nordic produs de SSAB și folosit de RoofArt România în confecționarea țiglei metalice pentru acoperișuri și a sistemelor pluviale.
- Peste 430 de traininguri și evenimente de prezentare a produselor, schimburi de experiență și ateliere de perfecționare continuă.
- Numărul țărilor în care sistemele durabile de acoperiș marca RoofArt, produse din oțel SSAB, a crescut la 11.
- Dezvoltarea producției sistemelor pluviale, la 24 de elemente în două dimensiuni.
- Dezvoltarea producției de accesorii pentru țiglă metalică, la 15 elemente pe diferite tipuri de materii prime.
- Dezvoltarea paletei de culori la câte 10 nuanțe diferite, atât pentru sistemul pluvial, cât și pentru țigla metalică.
- Dezvoltarea a zeci de soluții inovative pentru produsele RoofArt, astfel încât acestea să răspundă oricăror provocări, să atingă toate cerințele pieței și să ajungă la perfecțiunea tehnică din acest moment.
RoofArt România, cel mai dedicat producător de țiglă metalică și sisteme pluviale din țara noastră
RoofArt România face parte din Grupul de companii RoofArt, care este prezent în 11 țări din Europa și deține o experienţă de aproape 20 de ani pe piața sistemelor de acoperiș.
Fondată în 2001, RoofArt Romania a devenit promotor al soluţiilor durabile pentru acoperişuri: țiglă metalică, sisteme pluviale și accesorii de tinichigerie specifice.
Toate acestea au la bază calitatea înaltă a materiei prime furnizate de SSAB – promotor global al soluțiilor inovatoare din oțel – cunoscută în întreaga lume ca fiind una dintre cele mai bune de pe piață.
Compania brașoveană investește continuu în asigurarea unui nivel superior de calitate în ceea ce privește portofoliul de produse, de la materia primă folosită în producţia sistemelor de învelitori, până la liniile de producţie şi utilajele profesionale pe care le folosește.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Comunicateacum 3 zile
Carmen Târnoveanu și Echipa Binelui lansează “Conferințele Binelui” – un spațiu de dialog despre valori, curaj și oameni care schimbă lumea
-
Politicaacum 2 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 2 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum o zi
Dansul – limbajul universal al bucuriei