Uncategorized
Începeți un curs de competente antreprenoriale cu Mondo Cariere

Ce este antreprenoriatul?
Antreprenoriatul este procesul de inițiere al unei afaceri. Un antreprenor este cineva care dezvoltă o afacere, de obicei de la zero, dar poate fi și cineva care cumpără o afacere pentru a o crește.
Dezvoltarea spiritului antreprenorial este procesul de îmbunătățire a abilităților antreprenoriale. Prin programe de formare, cum ar fi un curs competente antreprenoriale, se pot învăța despre diferitele cerințe pentru a deveni un antreprenor de succes, inclusiv realizarea analizei oportunităților, dezvoltarea unui plan de afaceri, obținerea de finanțare pentru a începe o companie. Un întreprinzător ar trebui să aibă o înțelegere fundamentală a abilităților de afaceri, cum ar fi contabilitatea și finanțele, marketingul și strategia.
Un antreprenor este o persoană care organizează și operează o afacere, care investește în inovații și este dispusă să-și asume riscuri mai mari decât cele normale pentru a-și vedea viziunea transformată în realitate. Un curs competențe antreprenoriale vă va dezvolta abilitățile analitice și competențele strategice necesare. Abilitățile practice acoperite în multe cursuri de competențe antreprenoriale includ identificarea oportunităților antreprenoriale, crearea unui plan de afaceri, asigurarea suportului financiar și coordonarea creșterii afacerilor.
Cursuri de competențe antreprenoriale
Mulți oameni se întreabă cum să devină antreprenor. Urmarea unui curs competențe antreprenoriale vă poate oferi abilități și inspirație pentru a vă aduce pe drumul dorit. Dezvoltarea unei mentalități antreprenoriale poate contribui la îmbunătățirea modului în care vă gândiți la o oportunitate de afaceri, fie că este vorba de o afacere mică sau mare. Cursurile de competențe antreprenoriale de la Mondo Cariere vă ajută să vă expuneți la concepte fundamentale și instrumente analitice, cum ar fi procesul de pornire lentă pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți șansa de succes. Învățați studii de caz care vă vor inspira și veţi învăța cum să dezvoltați o afacere.
Cererea angajatorilor pentru instruirea specializată a angajaților este din ce în ce mai mare și începerea unui curs competente antreprenoriale va fi extreme de benefic pentru dvs. Cheia succesului în această afacere este specializarea.
Opțiuni pentru o carieră mai bună
Nu există cerințe standard pentru experiența profesională a antreprenorilor. Majoritatea antreprenorilor obțin mai mulți ani de experiență într-o industrie de interes și folosesc acea experiență pentru a obține cunoștințe de afaceri și a stabili o platformă pentru propria afacere. Antreprenorii care caută investitori financiari sau împrumuturi de capital sunt în mod obișnuit obligați să afișeze capacitatea de afaceri pentru potențialele surse de împrumut; prin urmare, experiența poate duce la un acces mai mare la resursele profesionale și financiare și la un succes general mai bun.
Deveniți un antreprenor
Urmând un curs competențe antreprenoriale vă poate ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile Un astfel de curs vă ajută să înțelegeți mai bine antreprenoriatul, să evaluați oportunitățile, să faceți studii de piață, să alegeți publicul țintă, și să gestionați oamenii ca antreprenor. Dacă vă gândiți să deveniți antreprenor sau pur și simplu doriți să înțelegeți mai bine spiritul antreprenorial, învățați fundamentele antreprenoriatului prin înscrierea la un curs competențe antreprenoriale.
Antreprenorii sunt profesioniști în afaceri care înființează, gestionează și întrețin întreprinderi de afaceri, inclusiv corporații, organizații nonprofit și întreprinderi unice. Antreprenorii sunt responsabili pentru multe sarcini de afaceri, inclusiv angajarea și concedierea angajaților, contabilitatea, marketingul și managementul companiei. Înainte de a-și desfășura propriile afaceri, mulți antreprenori caută un loc de muncă cu angajatori similari. Antreprenorii câștigă cunoștințele necesare pentru a conduce cu succes o afacere cu ajutorul unui curs competente antreprenoriale.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 3 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zile
Dansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o zi
Construirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori