Uncategorized
Top 20 Branduri celebre de haine de lux

Industria de imbracaminte este una dintre cele mai vechi afaceri din lume. Majoritatea brandurilor celebre de haine de lux au luat nastere in Europa, in special in Franta, Italia si Marea Britanie. In ciuda incertitudinii economice globale, sectorul modei de lux continua sa creasca mai repede decat multe alte industrii.
Casele de moda celebre creeaza si comercializeaza articole de imbracaminte care dau nastere unor noi tendinte in moda. De obicei, aceste obiecte vestimentare sunt disponibile intr-o cantitate limitata si sunt extrem de scumpe de achizitionat.
Secretul succesului acestor haine de lux consta in calitate, perfectiune si felul in care reusesc sa creeze noi trenduri vestimentare. High fashion sau haute couture reprezinta obiecte de imbracaminte realizate din tesaturi de calitate inalta si cusute cu finete de experti care sunt foarte atenti la detalii. In plus, aceste obiecte vestimentare se gasesc doar in editie limitata.
Top 20 Branduri celebre de haine de lux
1. Gucci
Gucci este un brand italian de moda de lux fondat de Guccio Gucci in Toscana in anul 1921. Casa de moda a devenit cel mai cautat brand de haine din lume sub conducerea creativa si strategia de marketing digital impuse de Alessandro Michele, care a preluat imperiul Gucci din 2015.
Astazi, o multime de celebritati din intreaga lume se imbraca in haine Gucci. Rihanna, Brad Pitt, Blake Lively, Rachel McAdams, Harry Styles, Kylie Jenner si Salma Hayek sunt doar cateva vedete care aleg acest brand pentru evenimentele cu covor rosu.
La fel de impresionanta este renasterea brandului Gucci, dupa perioada dificila din anii 1980, cand nepotul fondatorului si apoi presedintele companiei au fost ucisi de un asasin platit la Milano. Publicatia Business Insider a numit brandul „revenirea designerului a anului” in 2018. In prezent, compania Gucci are o valoare estimata la aproximativ 12,4 miliarde de dolari si inregistreaza venituri anuale de 4,5 miliarde de dolari.
Salma Hayek poarta o jacheta Gucci
2. Chanel
Chanel este o casa de moda de lux franceza specializata in haine haute couture, obiecte vestimentare, genti, ochelari de soare, incaltaminte, produse cosmetice, parfumuri, bijuterii, curele si alte accesorii. Chanel a fost fondata la Paris in anul 1909 sub numele „House of Chanel” de catre Gabrielle „Coco” Chanel, o fosta cantareata si creatoare de moda.
Coco Chanel a confectionat haine elegante si minimaliste pentru femei, care au crescut in popularitate pe masura ce doamnele s-au indepartat de modelele conservatoare ale secolului al XIX-lea. Printre celebrele mosteniri ale brandului se numara „little black dress” (rochita neagra simpla) si elegantul „Chanel suit” (costumul Chanel), precum si legendarul parfum Chanel nr. 5.
Celebritatile care si-au imprumutat imaginea brandului Chanel sunt Marilyn Monroe, Catherine Deneuve, Vanessa Paradis, Nicole Kidman, Audrey Tautou, Keira Knightley, Kristen Stewart si Margot Robbie.
In prezent, brandul Chanel valoreaza aproximativ 6,8 miliarde de dolari si inregistreaza venituri anuale de 5,4 miliarde de dolari.
Vanessa Paradis este ambasadoarea brandului Chanel
3. Louis Vuitton
Louis Vuitton este o apreciata casa de moda franceza fondata la Paris in anul 1854 de designerul creativ Louis Vuitton. Timp de sase ani consecutiv, intre 2006 si 2012, Louis Vuitton a fost desemnat cel mai valoros brand de lux din lume.
Brandul a lansat geanta cu monograma LV in anul 1896, iar semnatura a ramas extrem de populara pana in zilele noastre.
In ultimii ani, Louis Vuitton a devenit un brand promovat de nume mari din industria rap si hip-hop. Astfel, vedete precum A$AP Rocky si Kanye West se imbraca in mod regulat de la faimoasa casa de moda. In plus, modele si celebritati precum Angelina Jolie, Sarah Jessica Parker sau Kim Kardashian au numit Louis Vuitton marca lor preferata de imbracaminte.
In momentul de fata, Louis Vuitton este considerat cel mai scump brand din lume, atingand o valoare estimata la aproximativ 28,1 miliarde de dolari si generand venituri anuale de 10 miliarde de dolari.
Angelina Jolie promoveaza gentile Louis Vuitton
4. Armani
Acest brand italian a fost creat de Giorgio Armani in anul 1975. Cand vedeti pe cineva care poarta haine sau accesorii vestimentare Armani, stiti instantaneu ca fac parte din inalta societate.
In prezent, Armani detine o gama extinsa de imbracaminte, parfumuri si accesorii de moda si peste 2.000 de magazine in intreaga lume. Armani este unul dintre cele mai ravnite branduri de moda din lume. Celebritati precum Michelle Pfeiffer si Richard Gere sunt vazute adesea purtand Armani. Brandul detine mai multe marci precum Emporio Armani, Armani Exchange, Armani Collezioni, Armani Kids si altele.
Valoarea acestei faimoase companii se ridica la aproximativ 3,1 miliarde de dolari.
Nicole Kidman a purtat o rochie Armani la Premiile Oscar 2018
5. Fendi
Casa Fendi a fost fondata in anul 1925 de designerii italieni Adele si Edoardo Fendi din Roma. Brandul de lux creeaza obiecte de imbracaminte pentru femei si barbati, genti, incaltaminte, parfumuri, ochelari de soare si ceasuri.
De-a lungul timpului, Fendi si-a mentinut standardele inalte, fiind intotdeauna la zi cu noile trenduri din lumea modei.
Echipa creativa de marketing a casei Fendi a profitat de influenta retelelor de socializate pentru a readuce brandul in top. Astfel, casa de moda a devenit din ce in ce mai populara dupa ce vedete precum Kim Kardashian, Kylie Jenner si Nicki Minaj au purtat Fendi din cap pana in picioare si au postat fotografiile pe conturile lor de Instagram.
Valoarea companiei Fendi este estimata la aproximativ 3,5 miliarde de dolari.
Nicki Minaj a purtat Fendi din cap pana in picioare
6. Dior
Fondata la Paris in anul 1946 de catre designerul francez Christian Dior, casa de moda Dior este specializata in obiecte de imbracaminte pentru femei.
Brandul Dior a fost extrem de popular printre reginele si printesele din Europa intre anii 1950 si 1960, iar designerii moderni inca se inspira din primele rochii de seara create de Dior. Printesa Diana era adesea vazuta purtand rochii elegante si genti marca Dior.
In prezent, compania s-a extins si a lansat o colectie destinata barbatilor, numita Dior Homme.
In ultimii ani, Dior a angajat o multime de ambasadori celebri pentru promovarea design-urilor sale. Printre vedetele care promoveaza acest brand se numara Carla Bruni, Charlize Theron, Marion Cotillard, Natalie Portman, Rihanna si Jennifer Lawrence.
Rihanna promoveaza brandul Dior
7. Versace
Versace este o casa de moda italiana de lux, fondata de designerul Gianni Versace in anul 1978 la Milano. Gianni a ales capul Medusei, o figura din mitologia greaca, drept sigla pentru eticheta sa celebra, care a devenit renumita pentru modelele cu lanturi stralucitoare si culorile vibrante.
In 1994, Versace a ajuns pe primele pagini ale publicatiilor mondene dupa ce actrita Elizabeth Hurley a purtat o rochie extrem de sexy, cu un decolteu adanc si lanturi aurii, la premiera filmului „Four Weddings and a Funeral„. Rochia a fost supranumita „THAT dress” de catre mass-media.
Elizabeth Hurley si „THAT dress”
Dupa asasinarea lui Gianni Versace in 1997, sora si partenera sa de afaceri, Donatella Versace, a preluat conducerea companiei in calitate director de creatie, functie pe care o detine pana in prezent.
Versace continua sa atraga o multime de celebritati care adora design-urile excentrice, pline de sexualitate ale marcii. Printre acestea se numara Sir Elton John, Beyonce, Naomi Campbell, Demi Moore, Lady Gaga si Jennifer Lopez.
In anul 2000, Jennifer Lopez a influentat aparitia motorului de cautare Google Images, dupa ce a purtat o superba rochie Versace crapata pana la buric, la premiile Grammy. Oamenii din intreaga lume au cautat pe internet imagini cu rochia ce a facut furori, iar brandul a castigat popularitate.
Jennifer Lopez in rochia Versace care a facut furori in 2000
In prezent, brandul Versace are o valoare estimata la aproximativ 5,5 miliarde de dolari si genereaza venituri anuale de peste 1 miliard de dolari.
8. Burberry
Burberry este cea mai cunoscuta casa de moda de lux din Marea Britanie, cu sediul central in Londra. Compania a fost fondata in anul 1856 de catre Thomas Burberry si ofera spre vanzare obiecte vestimentare si paltoane elegante, genti, parfumuri, ochelari de soare, dar si produse cosmetice.
Audrey Hepburn este una dintre cele mai iconice figuri asociate cu brandul Burberry. Ducesa de Cambridge Kate Middleton a ales sa poarte Burberry pentru coperta revistei Vogue din 2017. De la preluarea brandului de catre Tisci, anul trecut, Burberry a adunat o noua legiune de fani celebri, printre care Rihanna, Madonna, Julia Roberts si Carey Mulligan.
In prezent, compania Burberry valoreaza aproximativ 5,87 miliarde de dolari si inregistreaza venituri anuale de 4 miliarde de dolari.
Jennifer Aniston intr-o superba rochie Burberry
9. Ralph Lauren
Rochiile de matase marca Ralph Lauren si camasile polo sunt populare printre cei bogati si faimosi din intreaga lume. Designerul american Ralph Lauren a fost inrolat in armata inainte de a se angaja la magazinul de haine barbatesti Brooks Brothers ca vanzator.
Ulterior, Ralph Lauren a inceput sa creeze cravate elegante pentru barbati si a lansat propria companie in 1967. Inspirandu-se din pasiunea…
Citeste in continuare pe www.b24fun.ro
Uncategorized
Confidențialitatea ta este asigurată: Galaxy AI îți permite să preiei controlul asupra datelor tale

București – 11 septembrie 2025 – Tehnologia evoluează cu viteză mare, devenind din ce în ce mai inteligentă. Aceste progrese rapide au condus la Galaxy AI, deschizând noi niveluri de productivitate, creativitate și comunicare. Dar, pe măsură ce AI-ul mobil devine mai capabil, apar și noi preocupări legate de confidențialitate și control.
Samsung abordează ambele aspecte în două moduri cheie: prin proiectarea experiențelor Galaxy AI cu măsuri de protecție încorporate care protejează datele utilizatorilor de la bază și prin aplicarea AI pentru a consolida securitatea mobilă și protecția confidențialității. Deși ambele abordări sunt esențiale, construirea unui AI care gestionează datele în mod responsabil rămâne o prioritate.
Transparența și libertatea de alegere sunt principiile care stau la baza acestui demers. De aceea, setările de confidențialitate intuitive și ușor de folosit de pe Galaxy te ajută să înțelegi ce date sunt folosite în procesarea AI, cum sunt gestionate și cum le poți controla. Aceste măsuri de protecție îți oferă puterea de a-ți stabili propriile reguli pentru experiența ta mobilă — și de a rămâne în siguranță în tot acest timp.
Setări inteligente pentru AI avansat
Această libertate de alegere se aplică și experiențelor Galaxy AI. Pe măsură ce inteligența artificială devine tot mai prezentă în viața noastră, e firesc să îți dorești mai mult control asupra modului în care sunt folosite datele tale personale. Aici intervin măsurile de confidențialitate Galaxy AI: un set de politici și protecții care merg dincolo de standard, pentru a te informa și proteja atunci când folosești Galaxy AI.
Unul dintre modurile prin care susținem controlul utilizatorului este prin suita noastră performantă de instrumente AI care pot funcționa direct pe dispozitiv, păstrând astfel datele tale în siguranță, doar la tine. Fie că utilizezi instrumente de comunicare precum Live Translate și Interpreter pentru a depăși barierele lingvistice, fie că utilizezi instrumente de editare precum Audio Eraser pentru a extinde limitele creativității, datele introduse sunt păstrate în limitele telefonului tău. Aceste funcții oferă o experiență mobilă sigură și receptivă, care rulează direct pe dispozitivul tău, la îndemâna ta, funcționând împreună cu protecțiile de confidențialitate Galaxy AI pentru a oferi o vizibilitate mai mare și control asupra datelor tale.
De la lansarea Galaxy AI, viziunea noastră a fost determinată de angajamentul față de deschidere și posibilitatea de alegere din partea utilizatorului. De aceea am ales o abordare hibridă, introducând o combinație puternică de AI pe dispozitiv și bazată pe cloud. Acest lucru asigură o utilizare fără probleme și permite utilizatorilor să beneficieze de toată puterea AI chiar și pentru cele mai complexe sarcini. Funcții avansate precum Generative Edit oferă capacități pe dispozitiv și, de asemenea, accesează AI bazat pe cloud, după cum este necesar, pentru editări care necesită o procesare mai intensă. Cu Galaxy, toate experiențele AI sunt concepute având în vedere confidențialitatea ta — chiar și cele care utilizează servere la distanță. Indiferent de funcția sau setările pe care le alegi, datele personale nu sunt niciodată stocate pe termen lung sau utilizate pentru antrenarea AI — indiferent dacă sunt procesate pe dispozitiv sau în cloud. În plus, cu setările Advanced Intelligence, gestionarea confidențialității tale este la fel de simplă ca apăsarea unui buton. Poți alege modul în care sunt procesate informațiile tale personale, inclusiv opțiunea de a dezactiva procesarea online pentru funcțiile AI.
Confidențialitatea este fundamentul Galaxy AI și, datorită listei noastre tot mai lungi de funcții AI pe dispozitiv, alături de opțiuni de setări puternice, la fel este și controlul utilizatorului.
Comenzi intuitive pentru vizibilitate îmbunătățită
Pe lângă funcțiile bazate pe inteligență artificială, este esențial ca selectarea setărilor de confidențialitate să fie ușoară și intuitivă, indiferent de experiența mobilă pe care o alegi. Tabloul de bord Securitate și confidențialitate Galaxy îți oferă control deplin asupra datelor tale, inclusiv asupra persoanelor care le pot vedea și asupra modului în care sunt utilizate, cu o interfață extrem de simplă. Poți face totul – de la vizualizarea și actualizarea permisiunilor aplicațiilor, a controalelor și a funcțiilor de partajare a datelor, până la identificarea datelor care ar putea fi expuse riscului, prin intermediul pictogramelor intuitive de stare de siguranță. Cu Permission Usage, poți chiar să urmărești aplicațiile care au accesat recent datele tale. Acest nivel de transparență în setări este unic pentru Galaxy, oferindu-ți o imagine clară asupra modului în care toate funcțiile Galaxy sunt securizate și gândite să funcționeze exact așa cum îți dorești.
Un alt pilon important al setărilor de confidențialitate Galaxy este funcția Auto Blocker – o caracteristică esențială care îți permite să-ți securizezi dispozitivul mobil fără a compromite ușurința în utilizare. Auto Blocker îți protejează telefonul detectând malware-ul și alte amenințări de securitate, blocând activitățile periculoase. În plus, previne instalarea neautorizată a aplicațiilor, blochează comenzile și actualizările prin USB și reduce riscurile atacurilor de tip „zero click” prin intermediul Message Guard.
Pentru cei care caută o linie de apărare și mai puternică împotriva amenințărilor cibernetice actuale, Maximum Restrictions oferă un set suplimentar de protecții pentru dispozitive. Aceste măsuri de Securitate adăugate oferă un nivel suplimentar de control al utilizatorului, oferindu-ți posibilitatea de a bloca serviciul 2G și de a împiedica interceptarea datelor atunci când sunteți conectat la rețele nesigure. De asemenea, acestea împiedică reconectarea automată neintenționată la anumite rețele Wi-Fi care pot fi mai puțin sigure.
Cu protecția Samsung Knox și setările de confidențialitate ușor de înțeles, ai puterea de a decide cum sunt gestionate datele tale — fie că sunt partajate, fie că sunt păstrate complet pe dispozitiv. Privind în viitor, Samsung va continua să dezvolte tehnologii de securitate bazate pe inteligență artificială pentru a face protecția confidențialității mai inteligentă, mai adaptabilă și chiar mai fluidă. Pe măsură ce inteligența artificială continuă să evolueze, Samsung rămâne angajat să creeze experiențe sigure, bazate pe transparență și alegere — acum și în viitor.
Despre Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformatoare. Compania redefinește lumea televizoarelor, a semnalizării digitale, a smartphone-urilor, a dispozitivelor purtabile, a tabletelor, a aparatelor electrocasnice și a sistemelor de rețea, precum și a soluțiilor de memorie, a sistemelor LSI și a producției de semiconductori. Samsung avansează, de asemenea, în domeniul tehnologiilor de imagistică medicală, al soluțiilor HVAC și al roboticii, creând în același timp produse auto și audio inovatoare prin intermediul Harman. Cu ecosistemul său SmartThings, colaborarea deschisă cu partenerii și integrarea AI în întregul său portofoliu, Samsung oferă o experiență conectată inteligentă și fără întreruperi. Pentru cele mai recente știri, vizitați Samsung Newsroom la news.samsung.com/ro.
Uncategorized
ELKO Romania anunță că platforma cloud VSaaS Arcules își extinde capabilitățile: PTZ, Line Crossing și audio bidirecțional

București, 10 September 2025– ELKO Romania, parte a ELKO Group, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse, soluții IT și electronice de consum din regiune, anunță lansarea în portofoliul său a ultimelor inovații din platforma cloud Arcules (VSaaS), parte din ecosistemul Milestone Systems recunoscut ca una dintre cele mai importante platforme VMS (Video Management Systems).
Ultima versiune Arcules aduce funcționalități avansate: PTZ Preset Support, Line Crossing Detection, audio bidirecțional + suport mobil, Extended Camera-to-Cloud, gestionare cazuri eficientizată, playback optimizat și suport Multi-NIC pentru gateway-uri. Aflați care sunt principalele funcționalități:
- PTZ Preset Support –navigare rapidă către poziții predefinite ale camerelor (preset-uri ONVIF), activate instant prin interfața web și mobilă.
- Line Crossing Detection– Alerte inteligente bazate pe AI
Noua funcție de detecție a traversării unei linii virtuale generează notificări atunci când persoane sau vehicule accesează zone neautorizate. Acest sistem bazat pe inteligență artificială permite configurarea de reguli și alarme pentru o securitate proactivă în spații comerciale, evenimente, zone cu trafic intens sau perimetre restricționate.
- Audio + Mobile Support– Comunicații în timp real, oriunde
Compatibilitatea extinsă cu dispozitive ONVIF cu funcție audio permite acum comunicare bidirecțională, live și înregistrată. Această funcționalitate este accesibilă și din aplicația mobilă iOS, pentru monitorizare și intervenție de la distanță, în timp real.
- Expanded Camera-to-Cloud– suport pentru șase modele noi de camere Axis, stocare flexibilă, acces de la distanță la interfața camerei și configurări personalizate pe fiecare echipament.
- Gestionare cazuri (Case Management)– investigații mai rapide și clare
Sistemul de gestionare a cazurilor a fost simplificat pentru o vizibilitate sporită asupra probelor și a statusului lor. Funcțiile de sortare inteligentă și export facil al materialelor asigură colaborarea rapidă între echipe și o analiză mai eficientă a incidentelor - Playback îmbunătățit– preview thumbnail automat, layout optimizat (5-10% mai spațiu vizual), pentru căutări rapide în timp real.
- Multi-NIC support pentru Gateway-uri– separă traficul video în rețeaua principală, oferind redundanță, securitate sporită și configurare la distanță.
Beneficii pentru piața din România
Noul update Arcules aduce control PTZ inteligent, analiză automată în cloud și comunicare mobilă – exact ce au nevoie companiile din România din domeniile retail, logistică, instituții publice sau smart cities și altele. Pentru clienții români, noua versiune înseamnă operațiuni mai rapide, control deplin și implementare simplificată. Aceste funcționalități avansate fac din Arcules un instrument ideal pentru organizațiile care își modernizează securitatea video: flexibile, eficiente, sigure și ușor de administrat.
Despre Arcules (Milestone Systems)
Milestone Systemseste lider global în soluții deschise de securitate video. Platforma Arcules VSaaS redefinește supravegherea video în cloud — inteligentă, scalabilă și integrată, adaptată nevoii moderne de securitate combinată cu eficiență operațională.
Despre ELKO Group și ELKO Romania
ELKO Group este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse, soluții IT și electronice de consum din regiune, reprezentând peste 350 de producători. Cu o experiență de peste 30 de ani, compania oferă o gamă largă de produse și servicii către mai mult de 10.000 de retaileri, producători de calculatoare, integratori de sisteme și companii din diferite domenii, în 13 țări din Europa și Asia Centrală. Cifra de afaceri a ELKO Group în 2024 s-a ridicat la 1147 mil. USD (1061 mil. EUR), cu o rată de profitabilitate brută de 7.3%. Mai multe informații la www.elkogroup.com.
ELKO Romania face parte din Grupul ELKO și este specializată în distribuția unei game extinse de echipamente și solutii IT. Portofoliul său include PC-uri, componente hardware, electronice pentru uz casnic și de birou, telefoane mobile, software, infrastructură IT și soluții de stocare, soluții de securitate, echipamente industriale, sisteme de comunicații, precum și electronice de consum. ELKO Romania comercializează aceste produse exclusiv prin intermediul partenerilor săi: reselleri, retaileri, magazine online, companii specilalizate în proiectarea, instalarea și distribuția de soluții IT, sisteme de comunicații și de supraveghere video. Această abordare permite ELKO Romania să acopere toate canalele de distribuție IT & Telecom și să ofere soluții complete și adaptate pentru diversele nevoi ale clienților săi. Mai multe informații la: www.elko.ro.
Uncategorized
Vinde-ți mașina rapid, sigur și fără stres cu Cumpar-Auto.eu

În era vitezei, timpul este un lux — mai ales când vrei să vinzi un autoturism. Cumpar-Auto.eu transformă acest proces într-o experiență eficientă, sigură și profitabilă. Fie că ești persoană fizică sau firmă cu flotă auto, acest serviciu te ajută să primești o ofertă corectă și rapidă, fără bătăi de cap.
Avantaje evidente
- Rapiditate fără complicații: nu mai stai cu anunțuri online, întâlniri multiple sau drumul până la târg. O simplă discuție telefonică e de ajuns, iar plata se face pe loc
- Cel mai bun preț de pe piață: indiferent de anul de fabricație sau tipul clientului (persoană fizică sau firmă), ai șanse reale să primești o ofertă atractivă
- Profesionalism și încredere: cu o echipă serioasă și o reputație construită pe încredere, procesul este sigur și transparent
Servicii incluse — totul pe loc, complet gratuit:
- Evaluare gratuită, direct la domiciliul tău.
- Perfectarea actelor pe loc, fără drumuri suplimentare sau birocrație
- Plată imediată, fie cash, fie prin transfer bancar — alegerea e a ta
- Deplasare în toată țara — indiferent unde te afli, echipa se deplasează
Condiții clare, fără surprize
- Cumpărările se fac doar pentru autoturisme înmatriculate în România.
- Acceptă doar vehicule fabricate după anul 2005.
- Actele trebuie să fie în regulă — nu se cumpără mașini fără documente valide.
- Se evită mașinile înmatriculate în țări precum Bulgaria sau Anglia, cu excepția celor fabricate după 2010
Beneficii pentru firme
Ai o flotă auto și vrei înlocuirea rapidă? Nimic mai simplu. Cumpar-Auto.eu cumpără una sau mai multe autoutilitare în aceeași tranzacție, la cele mai bune condiții și cu plata imediată
Cum funcționează — pași simpli pentru o tranzacție rapidă:
- Vizitezi Cumpar-Auto.eu.
- Completezi formularul sau îi contactezi direct.
- Echipa vine la tine, îți evaluează mașina și, dacă e eligibilă, îți face o ofertă.
- Dacă ești de acord, completezi actele pe loc.
- Primești plata conform preferințelor — instantaneu și fără bătăi de cap.
Vânzarea unui autoturism poate fi o experiență rapidă și lipsită de stres — dacă alegi Cumpar-Auto.eu. Cu evaluare gratuită, deplasare și acte pe loc, plus plata imediată și prețuri reale, totul este simplificat și protejat. Nu mai pierde timp cu anunțuri, întâlniri sau drumuri — transformă vânzarea în ceva simplu, eficient și sigur.
-
Socialacum 2 zile
Alexandru Ferariu – antreprenorul român care își construiește discret imperiul în România și Republica Moldova
-
Politicaacum o zi
Siegfried Mureşan, voce activă a României la Bruxelles
-
Socialacum o zi
Ambalaje de unică folosinţă potrivite pentru afacerea ta: standard vs. personalizate
-
Sanatateacum 9 ore
Interpretare Microbiom Intestinal – universul ascuns care ne influențează sănătatea
-
Comunicateacum 2 zile
Durabilitatea în exploatare a fosei septice de 3000 de litri din fibra de sticla – soluția durabila pentru gestionarea apelor uzate
-
Comunicateacum 10 ore
Fose septice din fibră de sticlă în județul Teleorman – soluția ideală pentru tratarea apelor uzate
-
Sanatateacum 5 ore
Cum să te pregătești pentru o sesiune de constelații
-
Actualitateacum 3 ore
Importanta sigurantei si esteticii in amenajarea spatiilor