Uncategorized
Top 5 criterii de care sa tii cont atunci cand alegi o firma de colantare auto

Indiferent daca vrei sa optezi pentru serviciile unei firme de colantari auto in scop personal, pentru personalizarea propriului automobil, sau in scop profesional, pentru promovarea produselor si serviciilor tale prin intermediul autovehiculelor, ar trebui sa ai niste criterii foarte bine stabilite atunci cand alegi aceasta firma. Iata care sunt cele mai importante 5 criterii de care trebuie sa tii cont!
Servicii de consultanta
In momentul in care esti in cautarea unei firme de colantari auto, asigura-te ca aceasta poate sa iti ofere si servicii de consultanta pentru alegerea celor mai bune produse, mai ales daca nu te pricepi la asa ceva. Daca apelezi la serviciile de colantare auto de la HeadPrint, vei beneficia si de aceste servicii de consultanta pentru a te asigura ca rezultatul final va fi unul cu adevarat spectaculos, iar investitia in acest serviciu si in produsele lor isi merita toti banii. In plus, vei beneficia si de montarea autocolantului daca ai nevoie, iar acest lucru conteaza la fel de mult ca alegerea produselor potrivite.
Servicii de design
Iti doresti sa aplici autocolant pe masina, dar nu te pricepi deloc la design? Acesta ar trebui sa fie inca un criteriu in functie de care sa alegi firma de colantare auto: oferirea unor servicii de grafica si DTP (desktop publishing). Printre serviciile de colantare auto oferite de firmele de specialitate se regaseste si acesta de design. Ai la indemana o gama larga de machete pe care le poti folosi chiar tu pentru a definitiva aspectul autocolantelor sau ajutorul unui grafician care te va ajuta să ai o masina cu adevarat originala si creativa!
Calitatea produselor
Nu este de ajuns doar sa ai un design interesant, ci sa alegi si o firma care sa iti ofere produse de cea mai buna calitate, rezistente si durabile in timp, indiferent de conditiile meteo. Ai putea apela doar la firmele care lucreaza doar un autocolant auto premium, de calitate superioara, cu un adeziv polimeric extrem de rezistent, protejat cu o folie de laminare cu protectie UV. Acest autocolant pentru masini are avantajul de a rezista in orice anotimp, indiferent de schimbarile climatice extreme. Mai mult decat atat, aceasta folie de laminare protejeaza autocolantul si impotriva spalarilor repetate, pastrand culorile la fel de vii si atractive.
Experienta
Ca in orice domeniu, atunci cand vine vorba de o investitie destul de mare intr-un anumit produs, ai nevoie de o garantie ca lucrurile vor iesi exact asa cum iti doresti, iar experienta este o astfel de garantie. In astfel de cazuri, ar fi bine sa eviti sa lucrezi cu firmele nou aparute de pe piata, care nu se bucura de recomandari prea bune. De aceea este bine sa apelezi la o firma cunoscuta, cu o buna reputatie in domeniu, ce beneficiaza de clienti multumiti, iar mai apoi poti considera ca iti lasi masina pe maini bune.
Pretul
Ultimul, dar nu cel din urma criteriu important este pretul. Ai grija insa ca pretul sa nu te pacaleasca in anumite situatii. S-ar putea sa optezi pentru o firma cu preturi mici, dar care iti ofera servicii si produse de o calitate indoielnica. Atunci cand vorbim de preturile serviciilor de colantare auto de la HeadPrint, putem spune ca raportul calitate-pret este unul excelent. Partea cea mai buna este ca iti poti calcula singur pretul autocolantului folosind calculatorul disponibil pe site-ul lor, dovada ca transparenta este un punct forte al acestei firme de colantare auto!
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Comunicateacum 3 zile
Carmen Târnoveanu și Echipa Binelui lansează “Conferințele Binelui” – un spațiu de dialog despre valori, curaj și oameni care schimbă lumea
-
Politicaacum 2 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 2 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum o zi
Dansul – limbajul universal al bucuriei