Connect with us

Actualitate

Șeful companiei aviatice Ryanair Michael O’Leary a amenințat că va opri imediat după Brexit toate zborurile din UK

Mihai Daniel

Publicat

pe

Compania aeriană Ryanair a amenințat că toate avioanele sale din Marea Britanie vor rămâne la sol, dacă Regatul Unit părăsește Uniunea Europeană. Domnia sa le-a cerut politicienilor și alegătorilor să se răzgândească în privința Brexit-ului.

Șeful companiei aeriene lowcost Ryanair Michael O’Leary a declarat  că dorește să „creeze o oportunitate” prin care să îi facă pe oameni să își dea seama că nu vor mai avea parte, de acum încolo de vacanțe ieftine. Aceste lucruri au fost expuse într-o întâlnire de la Bruxelles,iar ideea cea mai îngrijorătoare se leagă de faptul că avioanele Ryanair nu vor mai decola din Marea Britanie după oficializarea Brexit-ului, dar a precizat că o astfel de măsură extremă va fi una temporară,a titrat ediția electronică a prestigiosului  The Telegraph.

Michael O’Leary a avertizat în repetate rânduri că multe companii aeriene vor fi forțate să își anuleze serviciile începând cu martie 2019 dacă negocierile dintre Marea Britanie și Uniunea Europeană nu ajung la o concluzie până în septembrie 2018, pentru că planificarea zborurilor se face în avans cu șase luni.

Domnul Michael O’ Leary a avertizat că va exista o „adevărată criză”, întrucât zborurile între Marea Britanie și UE vor fi întrerupte după Brexit. El a spus: „Când începeți să vă dați seama că nu veți mai avea vacanțe ieftine în Portugalia, Spania sau Italia, o să trebuiască să conduceți spre Scoția sau să obțineți un feribot în Irlanda ca singurele dumneavoastră posibilități de vacanță,. (…)Vom începe să regândim întreaga dezbatere imediat după Brexit.

„Cred că este în interesul nostru – nu pentru o perioadă lungă de timp – ca avioanele să rămână la sol. Am ajuns în faza în care trebuie să îl convingem pe alegătorul britanic că a fost mințit în campania pro Brexit. I s-a promis că va putea părăsi UE și că totul va rămâne la fel. Adevărul e că nu poți părăsi UE, da, este alegerea ta, dar lucrurile se vor schimba cu totul”, a mai spus O’Leary.

Sediul companiei Ryanair se află în Dublin, Irlanda. Cu toate acestea, aeroportul Stanstead din Londra este unul dintre cel mai active și de aici decolează cele mai multe avioane ale companiei, spre 180 de destinatii, cu 50 mai multe curse decât pe orice alt aeroport unde operează Ryanair. Aeroportul din Dublin se află pe al doilea loc, urmat de Milano Bergamo, Brexelles Charleroi și Girona, aeroportul din apropiere de Barcelona.

În conformitate cu acordul dintre SUA și UE privind circulația aviatică din 2007, transportatorii aerieni din SUA și Europa sunt liberi să opereze zboruri din orice punct al Uniunii Europene în orice punct din Statele Unite și invers. Acest acord a avut ca efect deschiderea aeroportului Heathrow din Londra  competiției internaționale, unde anterior li s-au permis doar avioanele British Airways și Virgin să zboare între Marea Britanie și SUA.

Se estimează ca după Brexit, Regatul Unit va trebui să negocieze propriile acorduri privind circulația asupra spațiului aerian al UE, cât și în spațiul aerian american, deoarece acestea nu vor rămâne sub jurisdicția instanțelor europene. O posibilă soluție este ca Regatul Unit să se alăture unor țări precum Norvegia și Islanda în spațiul european aerian comun. Cu toate acestea, acordul poate fi blocat de către companiile aeriene naționale europene, care sunt reticente în redeschiderea piețelor către concurența ce va exista în Regatul Unit.

Sursa foto : Daily Express,Independent.ie

Sinteza acestei știri a fost oferită de către Prof. Dr. Daniel Mihai, redactor șef al platformei media Criteriul Național

Comentarii Facebook
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Probleme mari pentru Firicel din Las Fierbinți! Decizie definitivă: EXCLUS! | Nationalul.ro

Nationalul

Publicat

pe

Informatia apare pe site-ul Centrului Roman pentru Administrarea Drepturilor Artistilor Interpreti, care a si publicat hotararea Tribunalului Bucuresti.

Actorul Cuzin Toma, cunoscut pentru rolul lui Firicel, a pierdut definitiv procesul cu CREDIDAM, în urma scandalurilor pe care acesta le-a făcut la asociaţie.  

Cuzin Toma a fost exclus din CREDIDAM dupa ce în urmă cu câţiva ani s-a plans public de faptul ca asociatia nu îi respectă drepturile. Decizia a fost contestata de Toma în instanţă, procesul durând mai bine de doi ani.

„Tribunalul Bucuresti a respins definitiv apelul formulat de Cuzin Toma. Pe cale de consecinţă, instanţele de judecată (Judecătoria sectorului 1 şi ulterior Tribunalul Bucureşti) au menţinut decizia Consiliului Director al CREDIDAM prin care domnul Cuzin Toma a fost exclus din asociatia CREDIDAM’, se arată pe site-ul asociaţiei.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Actualitate

5 sfaturi pentru interviuri angajari videochat

Publicat

pe

De

Inclinarea spre o viata independenta este fireasca odata cu implinirea varstei maturitatii, deoarece nevoile sunt din ce in ce mai mari si, implicit, mai costisitoare, iar situatia financiara din familie poate sa nu fie asa promitatoare. Odata cu decizia de a lua viata in propriile maini, apar si o multime de responsabilitati si cheltuieli neprevazute, din care izvoraste, bineinteles, dorinta de a castiga propriul venit.

Aspecte importante implicate in angajari in videochat

In ziua de astazi, cele mai multe companii solicita presupusului angajat diplome de studii si un Curricculum Vitae a carui rubrica de „Experienta” sa fie incarcat la maxim. Insa nu si in cazul procesului de angajari in videochat. Procesul de recrutare este lipsit de complicatii si se bazeaza, in primul rand, pe constatarea abilitatilor de a comunica in mod corect in limba romana (uneori, este ceruta si limba engleza). Ulterior, coordonatorii vor face viitoarelor modele turul studioului, urmand o perioada de training in care acestea vor patrunde in universul misterios al videochat-ului.

Desigur, videochat-ul este perceput in mod eronat de majoritatea persoanelor, care critica aceasta meserie in baza prejudecatilor. Este adevarat ca nu este un job ca toate celelalte, unde biroul asteapa in fiecare dimineata cu un teanc de hartii pregatite de a fi „rumegate” de catre angajat, insa acest job este legal din toate punctele de vedere, activitatea fiind reglementata printr-un contract de munca.

Exista o lista lunga de avantaje ce decurg din jobul in cadrul unei astfel de agentii, precum WhiteAgency, precum programul flexibil (este creat astfel incat target-ul orar sa atinga audiente maxime), asigurare medicala privata, cazare gratuita videochat, discretie si confidentialitate in privinta datelor personale si, nu in ultimul rand, un venit excelent.

Insa cum decurge primul interviu in cadrul unei astfel de agentii? Este simplu: in urma unei convorbiri telefonice, este stabilit un interviu, iar, ulterior, viitorul model se prezinta in cadrul agentiei, unde va purta o discutie cu manager-ul.

Care sunt sfaturile de care ar trebui sa tina cont domnisoarele dornice de a aduce o schimbare in viata lor?

Exista cateva caracteristici pe care managerii studioului le urmaresc:

  • Cunostinte minime in materie de computere;

  • Cunostinte de limba romana si limba engleza – aici nu este vorba tocmai despre minimul necesar. Nivelul de gramatica si de pronuntie sunt extrem de importante pentru comunicarea cu eventualii clienti. Orice dovada este bine-venita, incepand cu diplome de atestate sustinute anterior, pana la examene recunoscute la nivel international.

  • Dovada de rabdare si consecventa – cele doua trasaturi, combinate, rezulta intr-o cariera de succes. Este nevoie de perseverenta pentru a obtine rezultatele pe care ti le doresti.

  • Seriozitatea – principalul avantaj al celor ce aplica. Bineinteles ca nicio agentie nu isi doreste colaborarea cu persoane care nu sunt de cuvant. Singura modalitate de a dovedi seriozitate este prin implicare. Este esential ca persoanele intervievate sa raspund clar si concis la intrebarile managerului si, la randul lor, sa adreseze intrebari in legatura cu orce aspect nedeslusit pana in acel moment. Astfel, se creeaza o conexiune intre cei doi subiecti ai discutiei, iar totul va veni de la sine! Ce poate fi mai grozav decat o amicitie intre sefa si colaboratoare?

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Actualitate

Nissan 370Z Roadster: Senzații tari | Nationalul.ro

Nationalul

Publicat

pe

E normal să ne placă maşinile decapotabile. Sunt acel soi aparte de maşini care te transportă din punctul A în B fără ca la finalul călătoriei să îţi lase posibilitatea să povesteşti sau măcar să gândeşti cât de lung şi obositor a fost drumul. Cu capota pliată, sentimentul de libertate este greu de măsurat în cuvinte, iar aspectul exterior al vehiculului împrumută celor din habitaclu statutul de vedete mai ales în traficul din România atât de aglomerat cu ceea ce motocicliştii, dar şi utilizatorii de cabriolete, numesc „conserve”.

 

După ce ai condus câteva modele de maşini decapotabile începi să înţelegi că şi în acest caz diferenţa este făcută, pe lângă designul exterior, de ceea ce se ascunde sub capota motorului şi în spatele panoului de bord. Dacă vrei o maşină cu adevărat „altfel”, un simplu propulsor nu este suficient. Și nici un design exterior şi interior clasic. Aici alegerea devine cu adevărat dificilă şi, dacă nu ai în plan să cumperi „clasicul” Mazda MX-5, cel mai vândut roadster din lume graţie unui preţ neobişnuit de redus pentru o decapotabilă, trebuie să te uiţi către zona premium care presupune preţuri de achiziţie considerabile. Modelele Porsche arhicunoscute, BMW Z4, Audi TT Roadster, Mercedes-Benz SL Roadster sau SLC, la care se adaugă Smart Cabrio sau Mini Cabrio sunt doar cele mai la îndemână exemple de cabriolete cu două locuri către care v-ar putea duce gândul. Pentru un model cu adevărat „altfel” – ţinând cont că toate cele enumerate există deja în mai multe exemplare chiar şi pe şoselele româneşti – trebuie să cauţi chiar mai departe, abia atunci Nissan 370Z Roadster devenind o ţintă eligibilă.

 

Ochi oblici şi inimă de samurai

Am avut de-a face, cu ani în urmă, cu un Nissan 350Z Coupe care mi-a răsturnat ierarhiile din lumea maşinilor sport. Brutalitatea acelui model şi modul neaşteptat în care punea la dispoziţia şoferului toate rezervele sale de putere te transformau într-un adevărat îmblânzitor de bestii. Era o maşină deloc recomadată celor cu inima slabă sau cu reflexe întârziate. 370Z este ceva mai cuminte. Nu cu mult. Varianta Roadster testată de Capital de-a lungul a mai bine de 500 km – dotată cu un propulsor V6 care dezvoltă 328 CP şi cutie automată cu şapte trepte – ne-a dezvăluit mai întâi latura de vedetă în trafic. Până la ieşirea din Bucureşti, ochii colegilor de ambuteiaje s-au fixat fie pe şoldurile voluptuoase ale maşinii, fie pe blocurile optice cu unghiuri ascuţite, iar sunetul tunător al sistemului de evacuare a pus mulţi pietoni în postura de gură-cască. A urmat, tot în traficul urban, surpriza mai puţin plăcută oferită de computerul de bord care s-a încăpăţânat să menţină consumul la peste 18 l / 100 km. Odată ajunşi pe autostradă consumul a scăzut considerabil, tinzând către 9 l / 100km, însă doar în timpul menţinerii unei viteze constante.

Abia pe şoselele pline cu viraje Nissan 370Z Roadster s-a decis să ne arate latura sa sălbatică. La intrările şi ieşirile din virajele abordate sportiv roţile au început să protesteze cu zgomot, dar fără a pierde cu totul aderenţa. Accelerările bruşte păreau să rupă legătura punţii din faţă cu drumul în timp ce roţile din spate se înfigeau în asfalt cu încăpăţânare. Toate acestea în timp ce acul turometrului dansa frenetic în funcţie de trecerile dintr-o treaptă a cutiei de de viteze în alta.

 

După demonstraţia de sportivitate a sosit momentul celei de eleganţă. Cu o simplă comutare a unui buton de pe consola centrală, plafonul a coborât fără zgomot ascunzându-se în spatele scaunelor şi aerul răcoritor de munte a pătruns în habitaclu. Fără a da naştere unor curenţi deranjanţi. Asta pentru că între scaune se află un „paravânt” foarte bine calculat. Vizibilitatea îngrădită până atunci de plafonul textil a devenit aproape perfectă în orice unghi, iar zgomotul motorului şi al evacuării au devenit ceva mai prezente asigurând o conexiune şi mai completă între şofer şi maşină. Forţa şi brutalitatea roadsterului Nissan 370Z sunt greu de îmblânzit, însă odată ce stăpâneşti bestia te poţi considera un răsfăţat de zei. Asta, desigur, dacă îţi şi permiţi costul destul de piperat al modelului. În caz contrar, păţeşti ca noi şi laşi în urmă exaltarea pentru a urca în „conserva” care te duce zilnic de acasă la birou şi invers fără extravaganţe.

Caracteristici tehnice:

Motor                                         V6

Capacitate cilindrică              3.696 cmc

Putere                                        328 CP

Combustibil                              benzină

Viteza maximă                        250 km/h

Acceleraţie 0-100 km/h       5.8 sec.

Consum mediu                       10.9 l/100 km

Emisii CO2                                 254 g/km

Preţ                                             44.700 euro

(Articol publicat în ediţia revistei Capital de luni, 17 septembrie 2018. Publicaţia este disponibilă la centrele de difuzare a presei din întreaga ţară.)

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Top Stiri Nationalul.ro