Uncategorized
Cum utilizeaza Ronexprim datele tale personale atunci cand vrei sa cumperi aparate de masura?

Ronexprim respecta confidentialitatea datelor personale ale clientilor sai si a luat masurile necesare si adecvate pentru protectia si prelucrarea lor, in conformitate cu GDPR (General Data Protection Regulation), intrat in vigoare in decursul acestui an. Citind acest articol, vei afla cum colecteaza si utilizeaza compania datele tale personale, introduse in momentul in care interactionezi cu site-ul www.ronexprim.com, cumperi produse sau apelezi la servicii, te abonezi la newsletter sau orice alt tip de interactiune online sau offline care presupune colectarea de date personale (de exemplu, participarea la seminariile companiei).
Ai garantia ca Ronexprim prelucreaza datele personale doar in scopul declarat si agreat de tine si ca acestea nu sunt divulgate tertilor din tara sau din afara, cu exceptia cazurilor prevazute in mod expres de lege, pentru eventuale investigatii realizate de autoritati sau in orice alte circumstante legale.
De asemenea, site-ul www.aparate-masura-control.ro, gestionat de Ronexprim, este un magazin online care contine o mare parte din produsele comercializate de companie si poate fi folosit pentru plasarea unei comenzi, insa fara finalizarea achizitiei prin plata online, aceasta realizandu-se exclusiv prin metode clasice, offline. La plasarea unei comenzi, ti se cere sa introduci datele personale (nume, prenume, mail, detalii de facutare) si sa iti dai acordul pentru folosirea lor in scopul procesarii comenzii. Site-ul foloseste cookie-uri care iti permit sa accesezi cosul de cumparaturi nefinalizat de la o sesiune de navigare anterioara.
Abonarea la newsletter se face prin consimtamantul tau explicit de a primi de la Ronexprim informari de natura tehnica, stiintifica si comerciala, iar datele tale personale folosite cu aceasta ocazie (nume, prenume, firma, mail) sunt prelucrate adecvat, in conformitate cu cerintele GDPR, prin platforma specializata Newsman.
Celelalte interactiuni dintre tine si Ronexprim in mediul offline (intalniri la diverse evenimente, vizite la sediul firmei tale etc) pot fi urmate de colectarea datelor cu caracter personal (de exemplu carti de vizita), cu scopul unei posibile achizitii de produse sau servicii ale companiei, pe viitor. In acest caz, poate exista si o corespondenta scrisa pe e-mail, posta sau fax.
Ronexprim va pastra datele tale personale cat timp este necesar pentru indeplinirea scopurilor stabilite in momentul colectarii acestora sau conform legilor si reglementarilor in vigoare, in conditii de securitate adecvate.
Pentru orice nelamuriri si intrebari cu privire la Politica de confidentialitate legata de folosirea de catre Ronexprim a datelor cu caracter personal, poti contacta compania la adresa de e-mail dataprotection@ronexprim.com.
Ronexprim este de peste 25 de ani lider pe piata autohtona de instrumente de masura si control, echipamente analitice de laborator si echipamente de cantarire electronica. Compania a fost fondata in 1991, cand a inceput sa activeze ca Agentie si service Philips. De atunci, Ronexprim si-a extins in permanenta gama de produse oferite, pentru a satisface cerintele pietei, pastrand nota definitorie a principalelor sale domenii de activitate.
Produsele si serviciile Ronexprim se adreseaza unui segment larg de piata, care include atat persoane fizice, cat si universitati si institute de cercetare din domeniile biomedical, farmaceutic, microbiologie, biologie moleculara, metalurgie, materiale de constructii, energetica si electrotehnica, chimie si petrochimie, laboratoare de monitorizare a mediului, laboratoare geologice, armata, companii si institutii pentru protectia mediului si calitatea apei, intreprinderile din domeniul transportului, industria alimentara, producatori industriali de ciment, sticla, ceramica, vopseluri, cosmetice, pesticide si altele.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zile
Dansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o zi
Construirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori