Connect with us

Tehnologie

CE INSEAMNA SI LA CE FOLOSESTE O HIDROIZOLATIE FUNDATIE

Publicat

pe

hidroizolatie fundatie

Hidroizolatia este un material, o structura continua si omogena, care are rolul de a etansa elementele si partile unei constructii, impiedicand astfel infiltrarea apei.

In constructii, hidroizolarea este imperios necesara intrucat betonul in sine nu este impermeabil si se realizeaza prin aplicarea unui sau mai multor straturi de membrane. Prin sistemele de hidroizalare integrala, hidrofile sau hidrofobe, se confera betonului de constructie calitatea de hidroizolant. Sistemul hidrofil utilizeza o tehnologie prin care apa din beton este inlocuita cu cristale insolubile in urma unui proces de cristalizare. Sistemul hidrofob blocheza porii din beton prin folosirea unor acizi grasi care impiedica patrunderea apei in el.

Sistemele noi si avansate de hidroizolare, folosesc silicati, rasini poliuretanice, PVC si HDPE, materiale polimerice care au o aderenta extraordinara in crearea de bariere in jurul exteriorului unei fundatii.

O fundatie poate fi construita din beton, boltari, caramida sau lemn. Hidroizolarea acesteia se face fie pe exterior, fie pe interior iar materialele folosite ar trebui sa fie din cele mai avansate iar montajul trebuie sa fie executat impecabil. Alegerea materialelor si a firmei care urmeaza sa execute lucrarile de hidroizolatie fundatie, este una foarte importanta. O data efectuata hidroizolarea, va fi foarte dificil de reparat din cauza presiunii apei care se exercita de la exterior catre interior.

APELEAZA LA PROFESIONISTI

Daca te-ai hotarat sa iti construiesti o casa, sa iti faci hidroizolatie fundatie la o casa deja construita sau numai a unor parti din ea (balcon, terasa, acoperis, baie etc), apeleaza la profesionisti. O hidroizolatie bine executata, in partea subterana a fundatiei, va reduce considerabil pierderile de caldura, formarea condensului, mucegaiului si a umezelii. Asa ca, alege firma potrivita datorita istoricului sau si pe vorbe auzite dintr-o parte sa alta.

O firma, cu experienta de peste 15 ani in domeniu, ar trebui sa inspire incredere cu atat mai mult cu cat, daca pe site-ul propriu, va mentiona si portofoliul insotit de poze edificatoare pentru cei care nu prea sunt familiarizati cu acest domeniu. O astfel de firma  din Bucuresti este Hidroizolatii Conduraru care ofera servicii de specialitate si profesionale in izolatii, hidro si termoizolatii precum si in impermeabilizari in constructii.

Pe partea de infrastructura, societatea executa toata gama de termo si hidroizolare pentru hidroizolatie fundatie, radier, terase precum si pentru parcari supra si subterane, bazine, poduri si pasaje rutiere etc.

 Procesul tehnologic general, in termo si hidroizolatie fundatie, incepe cu amorsarea cu bitum tip solvent prin pensulare sau pulverizare, cu aplicarea primului strat de hidroizolatie bituminoasa elastomerica, apoi cu aplicarea stratului final compus din membrana bituminoasa elastomerica cu ardezie si in final cu aplicarea stratului de termoizolatie si protectie din polistiren extrudat cu grosimea intre 3 si 5 cm. Un astfel de sistem este garantat 12 ani integral inclusiv cu polita de asigurare Groupama.

Printre clientii importanti pentru care societatea Hidroizolatii Condurari a executat lucrari se afla Pirelli România, Aeroportul Băneasa, LIDL, Mega Image, UTI, Luxten SA, Fan Courier, Apulum 94, Biofarm SA Soprex IMI SA, Isovolta SA, Setum SA, IBNA Balotești, Pangram. De asemenea, compania a executat inclusiv diverse lucrari la numeroase ansambluri rezidentiale si case particulare.

Comentarii Facebook
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

SEO în 2019 și cele mai importante greșeli de evitat

Publicat

pe

De

SEO în 2019 și cele mai importante greșeli de evitat

La ora actuală există o cantitate impresionată de articole, tutoriale, ghiduri și filmulețe pe YouTube care ne învață să facem SEO. Găsești materiale disponibile pentru orice stadiu de începere a promovării. Însă, oricât de simplu ar părea din prezentarea etapelor ce trebuie parcurse, demersul nu este unul ușor de realizat. Pentru conceperea unor strategii eficiente este nevoie de ani de experință și de multă practică.

Procesul de Optimizare SEO este un demers complex, ce implică multe aspecte și poate atrage în multe capcane pe cei care doresc să obțină rezultate spectaculoase rapid, fară să aibă rabdarea necesară să aplice corespunzător fiecare parte a strategiei. Tocmai de aceea în cele ce urmează îți propunem atenției câteva dintre greșelile, cele mai des întâlnite, ce trebuie evitate pentru a beneficia de o promovare SEO cât mai bună.

Greșeala SEO #1. Datorită informațiilor disponibile pe internet unora li se poate părea că promovarea SEO este un demers banal, ce poate fi realizat de către oricine, cu ceva cunoștințe din surse autorizate și cu curajul necesar de a porni de unul singur la drum. Într-adevăr, promovarea SEO presupune respectare anumitor procese clare, însă efiența lor este dată și de experința dobândită în timp. Tocmai de aceea, dacă dorești o promovare eficientă, apelează la o firmă specializată în realizarea de astfel de servicii.

Greșeala SEO #2. Nu căuta și nu accepta promisiunea unor rezultate eficiente și rapide.Rezultatele aplicării unor strategii SEO eficiente se văd după câteva luni bune. Iar dacă dorești obținerea mai rapidă a acestor rezultate îți faci iluzii. Unele campanii Google PPC pot face minuni pe termen scurt, dar dacă nu sprijini acest demers și cu o serie de elemente de stabilitate, tot ceea ce ai realizat se va duce rapid în momentul în care nu mai investești acele sume de bani. La fel de adevărat este și că promisiunile ce pot fi făcute de unele agenții sunt exagerate. Nicio agenție de marketing nu poate garanta obținerea unei poziți fruntașe în clasament, fară să treacă o anumită perioadă de timp.

Greșeala SEO #3. Lipsa unei auditări permenente a site-ului și a eficienței campaniei de optimizare SEO. Orice demers SEO trebuie să înceapă cu o auditare a site-ului, fiecare campanie trebuie monitorizată și văzut clar care au fost rezultatele. Este recomandat ca măcar o dată la 6 luni să realizezi un audit SEO al site-ului. Fară o măsurare constantă a poziției și eficineței aplicării unor strategii, întregul demers este lipsit de sens.

Greșeala SEO #4. Oferirea unei experiențe de accesare a site-ului neplăcută. Oricât am încerca să atragem vizitatori în site, dacă la primul contact cu acesta se lovesc de numeroase probleme, efortul este egal cu 0. Dacă site-ul se încarcă greu, dacă apar erori la acesarea anumitor pagini și dacă utilizatorul nu reușește să găsească ușor informațiile, serviciile sau produsele pentru care a intrat în site, atunci orice strategie am aplica, rezultatele vor continua să fie slabe.

Citește continuarea articolului SEO în 2019 și cele mai importante greșeli de evitat pe Blogul SEO Edcora

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Tehnologie

Smart GDPR for Dynamics, un add-on util oricărui agent economic

Publicat

pe

De

XAPT  a pus la dispoziția clienților ce își doresc doresc să beneficieze Smart Business Solutions încă din primăvara anului trecut un add-on denumit Smart GDPR for Dynamics. Acesta ușurează înrolarea la prevederile Regulamentului General pentru Protecţia Datelor (GDPR), care a început să fie respectat  din 25 mai 2018 în cadrul tuturor țărilor ce fac parte din Uniunea Europeană.

Ce este un add-on și cum poate ajuta acesta un agent economic?

Un add-on este un grup de fișiere care, din momentul în care au fost copiate într-un anumit folder dintr-un pachet integrat de soluții informatice, transformă înfățișarea interfeței sau adaugă noi elemente care vor fi de mare ajutor din acel moment pe parcursul folosirii respectivului pachet de aplicații.

Smart GDPR for Dynamics, un add-on util pentru orice firmă și instituție românească

Smart GDPR for Dynamics reușește să îi ajute pe toți clienții XAPT care utilizează Microsoft Dynamics ERP să se conformeze recentelor reguli stabilite la nivelul Uniunii Europene prin Regulamentul GDPR și să le aplice în mod automat.

În concret, add-on-ul menționat de ocupă de ansamblul cererilor GDPR care includ:

– dreptul de acces la datele din cadrul entității respective;

– portabilitatea datelor;

– opoziția, rectificarea ori ștergerea datelor;

– restricționarea prelucrării datelor.

Soluția Smart GDPR for Dynamics reușește ca să facă față cu succes operațiunii de identificare a tuturor datelor cu caracter personal, inclusiv să transmită lista personalului din cadrul organizației în cauză care au dreptul de a manevra acele informații.

Mai mult decât atât, datele confidențiale utilizate în cadrul Microsoft Dynamics ERP sunt pe de-o parte marcate cu ajutorul unui mesaj de avertizare pentru userii ce au drept de citire/scriere, iar pe de alta ascunse pentru acele persoane care nu au permisiunea de a lua cunoștință de aceste date, deși la un moment dat desfășoară activități folosind respectiva soluție complexă ERP.

Ignorarea regulilor europene GDPR poate conduce uneori la niște amenzi foarte mari, ce pot destabiliza bugetele agenților economici și instituțiilor ce funcționează în țara noastră

Iată de ce, pentru a elimina acest risc definitiv, achiziționarea unui add-on special de la XAPT este o variantă demnă de luat în seamă, mai ales că și prețul de cumpărare nu este deloc exagerat. Nu doar că se oferă respectiva soluție informatică propriu-zisă, dar specialiștii companiei amintite, ce comercializează Smart Business Solutions de înalt nivel de performanță, asigură și training și suport în setarea add-on-ului.

Concurența în lumea afacerilor este esențială fiind un motor al progresului. Toți agenți economici încearcă să ofere produse și/sau servicii mai bune, mai ieftine, cât mai utile pentru beneficiari, care să-i departajeze de adversarii lor direcți.

Companiile care folosesc un sistem ERP reușesc ca să își eficientizeze activitatea, făcând câțiva pași înaintea altora. Cererile clienților vor fi mai rapid satisfăcute, va crește productivitatea muncii, se vor putea reduce costurile de producție, se va putea realiza urmărirea tuturor activităților specifice, de la aprovizionare până la ajungerea mărfurilor la beneficiari, mult mai prompt, iar toate problemele ce vor apărea pe acest circuit vor fi rezolvate rapid. Organizarea mai bună a entității respective, respectarea ansamblului de proceduri interne va conduce implicit la o profitabilitate mai mare și la depășirea concurenței directe.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Tehnologie

Ghid Cuvinte cheie & analiză a cuvintelor cheie

Publicat

pe

De

Ghid Cuvinte cheie & analiză a cuvintelor cheie

Învață să faci analiza cuvintelor cheie de la experții SEO edcora.ro

Cuvintele cheie, mai exact selectarea celor mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea ta, este un pas extrem de important în optimizarea paginilor website-ului tău.

Procesul, numit și keyword research, te poate ajuta să folosești cuvintele cheie care vor avea cel mai bun randament pentru activitatea ta.

Dacă ești la început și ai un mic magazin online nu are rost să investești în cuvinte cheie premium ca „magazin online”, nu vei recupera niciodată banii și nici nu vei ajunge pe primele pagini de rezultate ale motoarelor de căutare.

Ceea ce vrei să faci este să identifici acele cuvinte cheie cât mai relevante pentru nișa ta, fraze cheie lungi, mai descriptive, care targetează exact ceea ce vinzi tu.

Încearcă să găsești cuvinte cheie cu un volum de căutări cât mai mare (potențiali vizitatori) și cu un nivel de dificultate cât mai mic (competiție scăzută).

De unde să începi?

 

Găsește o platformă specializată în analiza cuvintelor cheie (keyword research tool)

Acest pas poate părea simplu, dar nu este chiar așa.

Există o sumedenie de variante, unele ok, altele mai puțin bune.

Cel mai bine este să încerci mai multe tool-uri înainte de a lua o decizie. În mare parte vei găsi posibilitatea de a testa gratuit platforma pentru o perioadă limitată (free trial) sau mai sunt cele freemium. Adică un serviciu gratuit premium, dar cu anumite limitări.

Dacă nu vrei să pierzi timpul cu teste, poți apela direct la SEMScoop, una din cele mai complete și exacte unelte de analiză a cuvintelor cheie cu care am lucrat.

Nu doar că te ajută să identifici cuvintele cheie potrivite dar îți arată și informații foarte detaliate si importante despre website-urile competiției aflate pe primele 10 poziții Google ale cuvântului cheie căutat.

Citește continuarea articolului Analiza cuvintelor cheie, pe Blogul SEO al Agenției de Marketing Edcora.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Top Stiri Nationalul.ro