Importanța conținutului în SEO

0
497

Iată care sunt cele mai utilizate tipuri de conținut folosite pentru a obține rezultate SEO cât mai bune:

  • redactarea de texte pe site care să fie clare, bine structurate și cât mai utile tuturor celor interesați de produsele sau serviciile disponibile;
  • ilustrarea serviciilor sau produselor cu imagini de calitate foarte bună și bine optimizate;
  • adugarea de filmulețe interesante cu serviciile, produsele, caracteristicile și utilitățile lor;
  • adaugarea pe site a unui blog în care să publicați frecvent articolole inormative, cât mai atractive;
  • oferirea posibilității de a primi newslettere sau e-mailuri cu informații despre produsele și serviciile noi sau despre campanii și reduceri;
  • postarea de articole în reviste online sau publicații din domeniu cu autoritate sau de comentarii pe forumuri care permit acest lucru;
  • publicarea de advertoriale;
  • realizarea de materiale interesante pentru paginile de social media;
  • postarea de filmulete de prezentare a companiei sau a produselor pe YouTube;
  • oferirea posibilității de a consulta sau de a descărca ghiduri de cumparare sau de formare, infografice, studii de caz, brosuri, podcast-uri etc. ( vezi acest ghid de optimizare SEO White Hat)
  • realizarea de seminarii și sesiuni live interactive cu publicul etc. .

Toate aceste mijloace sunt o dovada clară ca este nevoie de o strategie complexă pentru a obține rezultate cât mai bune. Importanța conținutului în SEO este capitală pentru a ajunge cât mai sus în atenția publicului vizat.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here