Antrenamentul care da cele mai bune rezultate

0
191
indreptari-antrenament-sala

Inainte de a incepe orice fel de antrenament, trebuie sa va stabiliti in mod clar un program cat mai bun pentru sala de sport. Procedand in acest fel, veti incepe sa vedeti cateva rezultate din timp. Daca va organizati cum trebuie, veti avea asadar parte de cele mai bune rezultate si veti fi fericiti de acestea.

Primul lucru pe care trebuie sa-l stiti este ca nu veti ajunge peste noapte culturisti. Cu toate acestea, veti fi in forma si veti arata mai bine chiar si dupa prima luna de antrenament. Acest program poate fi urmat in siguranta, chiar daca nu ati mai fost la sala pana acum.

In primele 7 zile, trebuie sa va antrenati tot corpul si nu doar anumite zone separat. La fiecare sesiune de antrenament, veti face asadar cate un exercitiu pentru fiecare muschi in parte. De asemenea, este foarte important sa luati o pauza intre doua zile de antrenament. Aceasta pauza va va ajuta organismul sa se refaca. Puteti merge la antrenament sala luni, miercuri si vineri, iar marti, joi, sambata si duminica, va puteti odihni.

In prima saptamana faceti 8-12 repetari pe fiecare serie de exercitiu si nu mai mult de 9 serii pentru o parte a corpului. In cea de-a doua saptamana va trebui sa va antrenati in zile diferite anumite parti ale corpului.

De exemplu, luni si joi va puteti antrena partea de jos a corpului, iar marti si vineri va puteti antrena partea de sus a acestuia. Miercuri, sambata si duminica, va puteti odihni. In aceasta saptamana, trebuie sa va cresteti treptat numarul de repetari pe fiecare serie si sa scadeti in acelasi timp greutatile cu care lucrati.

In saptamana 3, va puteti antrena timp de 6 zile, cu o singura zi de odihna si anume duminica. Luni antrenati partile corpului care au nevoie de exercitii de „impins”, iar marti veti trece la tras si la abdomene. Miercuri lucrati partea de jos a corpului. Antrenati fiecare zona cate 2 zile pe spatamana, deci in total, veti merge la sala 6 zile. In saptamana 5, concentrati-va pe intensitate.

Puteti creste numarul de serii la 10, pentru fiecare parte a corpului. Luni va puteti asadar lucra pieptul, gambele si tricepsii. Marti va antrenati abdomenul si picioarele, iar joi va concentrati pe umeri si gambe. In ziua de vineri veti antrena spatele, abdomenul, dar si bicepsii. Miercuri, sambata si duminca va trebui sa va odihniti bine.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here