Targetarea personalizata in Facebook Ads

0
53

Stiai ca prin Facebook Ads poti sa retargetezi oamenii care au fost deja pe site-ul tau web?

Poti foarte usor sa dezvolti o audienta personalizata care reprezinta o optiune foarte buna prin care sa targetezi usor reclamele tale din Facebook ads spre public relevant.

Pentru a dezvolta aceasta audienta personalizata care este compusa in special din persoanele care deja stiu despre afacerea ta poti sa utilizezi surse precum lista ta de clienti actuali, traficul de pe site si interactiuni de pe Facebook.

Când ești pregătit să-ți dezvolți afacerea, poți să folosești propria audiență personalizată pentru a crea o audiență asemănătoare. Audiențele asemănătoare sunt liste cu persoane spre care trebuie țintită publicitatea. Aceste persoane sunt similare (sau par asemănătoare) cu persoanele care interacționează în prezent cu afacerea ta.

Audientele de tip personalizate care sunt bazate in mare parte pe oamenii care au fost deja pe site-ul tau web reprezinta o optiune buna pentru a targeta oamenii care au vizitat site-ul tau web, stiu despre brandul tau si au sanse mai mari de a inregistra o conversie. Aceste audiente personalizate se pot crea cu ajutorul pixelului Facebook.

Poti sa dezvolti aceasta audienta personalizata bazata pe oamenii de pe site pentru orice tip de useri la care vrei sa ajungi tu cu reclamele din Facebook.

De exemplu, poti sa dezvolti campanii generale de remarketing pentru oamenii care au fost pe site-ul tau web, dar poti sa dezvolti campanii specifice pentru oamenii care au vizitat anumite pagini si mai ales pentru cei care nu au finalizat comanda.

Daca si tu vrei sa fi la curent cu cele mai noi trenduri in materie de marketing online prin Facebook, Adwords, SEO, Email, etc – intra pe www.star-marketing.ro

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here