Evolutia imbracamintei de dimensiuni plus pe piata modei

0
123

Priviti in jurul lumii modei, s-a transformat intr-o sursa de exprimare. Amintiti-va de perioada in care femeile au fost obligate sa respecte anumite standarde de frumusete si niciunul dintre branduri nu a fost dispus sa ia in considerare femeile de marime plus in colectia de haine! Ei bine, nu s-a schimbat complet, dar totusi, am parcurs un drum lung. Unele marci le considera doar niste haine de marime ca nisa.

Da, femeile ies si isi fac vocea auzita, mai degraba decat sa-si suprime vulnerabilitatile. Fiecare forma si dimensiune este demna si frumoasa, nu-i asa? Brandurile de imbracaminte se ocupa acum de nevoile femeilor, definindu-le pe fiecare ca fiind diferita si speciala, precum Fenty Beauty by Rihanna, a venit cu 50 de nuante de fond de ten pentru a satisface nevoile femeilor care nu si-au gasit niciodata nuantele in alte marci.

Istoricul pietei Plus Size

In anii 1800, forma corporala ideala era voluptoasa, dar in 1900 piata de imbracaminte pentru femei s-a schimbat cand societatea a inceput sa stabileasca standarde de frumusete pentru femei. Brandurile de imbracaminte incercau sa aiba mai putin de 4 haine de dimensiuni. Femeile se luptau in maternitate, deoarece niciun fel de haine nu s-ar potrivi atunci. Purtarea hainelor generoase a fost singura optiune ramasa pentru femeile cu marimi in plus.

In anii 1960, revolutia s-a raspandit in toate colturile pietei de imbracaminte si este momentul in care branduri, inclusiv Valentino si Givenchy, au lansat colectia de marimi in plus, permitand pietei sa se diversifice.

De-a lungul acestor ani, termenul s-a concentrat exclusiv pe imbracaminte si nu pe femei in sine. Acest lucru nu a durat insa mult, pentru ca in 1953, o reclama pentru marca Korell a fost tiparita intr-o hartie locala din Carolina de Nord cu linia: „rochie minunata de actiune pentru femeia de marime in plus”.

Aceasta este una dintre primele perioade documentate in care modificatorul a trecut de la a fi doar despre imbracaminte si departamente la femeile in sine.

Moda plus size astazi

Industria modei a sarbatorit a doua aniversare a #Movefashionforward. Femeile cu marimi in plus sunt spectacole pe pista, fiind distribuite in seriale TV si emisiuni de filme, marcile de imbracaminte de marime Plus sunt in industrie si obtin profituri. Numai America are o industrie de imbracaminte de 20 + miliarde de dolari plus.

In aceste zile, modelele plus marimea sunt celebrele reviste Vogue, Harper Bazaar si nu mai trebuie sa ne bazam pe reclame pentru a cauta imbracaminte specifica pentru 14+ dimensiuni.

Aceleasi teme

Burkholder observa acelasi apetit pentru moda plus-size ca si in marimile de baza ale lui Zalando: „Vanzatorii de top variaza de la denim si tricouri pana la articole orientate catre tendinte in categoriile pentru bluze si rochii. Durabilitatea este un domeniu important de crestere pentru toate categoriile din textile, inclusiv dimensiuni mari. ”

Tendinta spre moda verde se reflecta si in costumele de baie ale etichetelor de lenjerie Plaisir, care incepand din 2015 foloseste Econyl, nylon fabricat din materiale reciclate, cum ar fi plase de pescuit. Nuantele pastel sunt in prezent bune pentru lenjerie si imprimeuri pentru imbracaminte de baie, a spus Aafke de Boer la WFC Big Brands. Reprezinta colantii Curvy ai lui Plaisir si Pamela Mann cu agentia ei omonima.

Pentru retailerul de imbracaminte C&A, segmentul pentru dimensiuni mari a fost in mod traditional o piata importanta. Companiile de baza tricotate circulare si cardigane cu calibru fin sunt in prezent solicitate in randul clientilor, in special in nuante de maro mediu, potrivit companiei. In ultimele sezoane, C&A a inceput sa adauge mai multe rochii. Vezi aici o lista cu cele mai noi tendinte de costume de baie pentru femei la moda in acest an.

Cu toate acestea, mai avem un drum lung, deoarece mass-media si divertismentul inca nu includ femei mult mai mari. Chiar si femeile curbe de azi, au fost specificate cu talie mica si coapse groase, iar acest lucru in sine nu este mai putin decat corpul care umple restul formelor curbe!

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here