Cum te ajută un logo să îți construiești imaginea de brand chiar dacă ai o afacere mică

0
111

Firmele mici au tendința de a renunța la siglă, ceea ce este foarte greșit. Un logo bun funcționează atât pentru firmele mici cât și pentru companiile mari. Cu o emblemă logo poți obține popularitate și îți poți atrage mai ușor clienții, iar avantajele nu se opresc aici.

Emblema logo se utilizează în campanii publicitare

Din când în când, chiar și firmele mici fac campanii publicitare clasice. O mulțime de companii oferă gratuit pixuri și tricouri personalizate cu sigla afișată în mod vizibil pe ele. Deși acest lucru poate fi util pentru obținerea de noi clienți, poate fi, de asemenea, un mod uimitor de a-ți construi imaginea și loialitatea față de marca ta.

Logoul este cel care crează loialitatea față de brand

În ceea ce privește identitatea mărcii, logo-urile sunt foarte importante. Poți crea încredere în rândul clienților tăi cu un logo care comunică pozitiv cu aceștia.

De exemplu, dacă te adresezi mai mult tinerilor, logo-ul tău nu ar trebui să fie realizat ca și când s-ar adresa persoanelor în vârstă.

Persoanele în vârstă ar putea prefera un logo cu un font serif mai convențional. Pe de altă parte, fonturile sans-serif mai moderne ar putea atrage tinerii. Fonturile serif sunt uimitoare dacă vrei să transmiți forță și longevitate, dar fonturile sans-serif sunt mai prietenoase.

Aceeași tehnică se aplică alegerea culorii. Albastrul generează încredere. Excesul de galben ar putea să facă clienții neliniștiți. Emoțiile provocate de culoare au o întreagă știință la bază și poți valorifica aceste informații pentru a crea un design de logo care îi face pe clienți să se simtă minunat atunci când se gândesc la afacerea ta, înainte de a lua pentru prima dată legătura cu tine.

Un logo dovedește profesionalismul firmei

Nu există nicio afacere reală fără un logo. Adevărul este că, deși logo-urile sunt pur și simplu o mică parte din tot ceea ce poate oferi firma ta, acestea sunt totuși extrem de importante.

În societatea în care trăim, potențialii consumatori au dobândit anumite așteptări. Ei își imaginează că o afacere de încredere și profesională trebuie să aibă un logo care să iasă în evidență.

Având logo-ul proiectat profesional, te distingi în mod automat de restul concurenților care s-au grăbit și nu au creat un logo corespunzător.

Un logo spune ceva despre identitatea ta

Unul dintre motivele pentru care sigla Nike este atât de reușită este faptul că reflectă afacerea Nike.

Alte logo-uri ale unor mărci cunoscute comunică clar ce face afacerea, ceea ce îi ajută pe clienți să știe la ce se pot aștepta de la companie imediat. Există un motiv bun pentru care majoritatea logo-urilor de top prezintă o anumită imagine. Creierului uman îi este mult mai ușor să memoreze imagini decât text, iar imaginile atrag atenția mai bine decât textul. Prin urmare, atunci când un potențial client vede imaginea unui logo, îi va fi mult mai ușor să îl rețină și îl va recunoaște mai repede atunci când îl întâlnește în diverse situații.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here