Frigiderul Meloni, o idee de business inedita, materializata in plina pandemie

0
287

Pandemia de Coronavirus a dat nastere unor afaceri cu adevarat inovatoare. Este si afacerii Meloni Care, gandita de Alexandra Vasile.

Antreprenoarea de doar 24 de ani din Bucuresti a pus bazele unui business in care vedetele sunt o serie de produse cosmetice care usureaza viata profesionistilor, precum si viata celor care iubesc ritualul de make-up facut in fiecare dimineata. Momentan, Meloni Care detine trei colectii importante in portofoliu: minifrigidere de cosmetica, globuri de masaj cu antigel in interior si accesorii de masaj din piatra naturala.

Produsele cu adevarat inovatoare sunt minifrigiderele, construite special pentru produsele cosmetice si potrivite pentru orice salon de infrumusetare sau pentru orice masa de make-up. Acestea sunt echipate cu un sistem termo-electric care raceste in doar doua ore pana la 5-10 grade celsius, fara sa inghete, asa cum se intampla in cazul frigiderelor clasice.  Produsele de make-up pastrate in frigider sunt ferite, asadar, de bacterii si temperaturi inalte, avand o durata de viata mult mai mare.

Desi conceptul de minifrigidere cosmetice nu este nou, acesta fiind prezent pe piata din strainatate, acesta este cu adevarat revolutionar pe piata din Romania.

Planurile pe termen lung pentru Meloni Care sunt cat se poate de ambitioase

Provenita dintr-o familie de antreprenori, Alexandra Vasile a investit 100 000 de euro in propriul business, iar rezultatele investitiei s-au vazut imediat, concretizandu-se prin vanzari de peste 8000 de euro inca din prima luna de functionare.

In viitorul apropriat, antreprenoarea isi doreste sa intre pe piata de retail, planuind sa isi recupereze investitia in doar 6 luni.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here