Uncategorized
SORT PERSONALIZAT. O POVESTE DE SCUCCES IN ANTREPRENORIAT!

DE LA UN SIMPLU SORT PERSONALIZAT LA O AFACERE DE 1 MILION DE DOLARI SI CLIENTI PRECUM MARTHA STEWART SAU MARIO BATALI. O POVESTE DE SCUCCES IN ANTREPRENORIAT!
Ellen Bennett, un milenial din State, o tanara in varsta de doar 29 de ani, lucra in urma cu cativa ani la Providence, o linie de restaurante in Los Angeles, castigand cu greu un salariu din care se putea descurca de la o luna la alta.
Daca cei calificati din echipa ei castigau chiar si pana la 500 de dolari pe zi, in bucatarie, ea castiga cu greu un salariu de 10 dolari pe ora, asta echivaland circa 80 de dolari pe zi.
In plus, era intotdeauna frustrata de faptul ca fiecare zi ii era monotona. Isi lega pe corp sortul alb, de proasta calitate, si incepea sa spele si sa curete fiecare particica din bucataria restaurantelor in care lucra. Toate astea pana intr-o zi.
Frustrata pana peste cap de acel sort alb, de o calitate slaba, ce i-a facut zilele amare ani la rand, Ellen s-a gandit cum si-ar putea face pentru inceput ziua mai buna. S-a gandit sa-si personalizeze singura un sort de bucatarie, dar care sa fie purtat si atunci cand curata vasele sau cand avea de facut altceva in restaurantul in care lucra. Asa a pornit totul. Doar ca ea nu stia inca.
Ellen conduce azi o afacere de peste 1 milion de dolari pe an cifra de afaceri
De la un simplu sort personalizat si pana la o linie de accesorii si sorturi care ar revolutiona industria de imbracaminte de bucatarie si salopete pentru HORECA, a fost doar un pas.
Primul sort, isi aduce Ellen aminte, l-a cusut la masina, dupa un tipar identificat pe YouTube, din materiale ce le avea la indemana acasa. Insa inca de la inceput a simtit ca poate face cu usurinta asta, fara a se plictisi, ba chiar dandu-si interesul sa ii iasa mult mai bine decat orice acitivitate pe care o facea la munca. Insa atunci a considerat-o pura curiozitate.
Totusi, i-a ramas in minte placerea de a coase si de a gandi designul personalizat pentru fiecare din sorturi, asa ca in scurt timp, a inceput sa faca sorturi si colegilor din bucatarie.
„Nimeni nu s-a gandit vreodata in restaurantul nostru sa faca un sort care arata bine si era si functional”, a spus antreprenoarea in varsta de 29 de ani. „Mi-am dorit foarte mult sa fac o uniforma mai buna si colegilor, pentru a lucra mai confortabil, lucru pe care oamenii s-au simtit mandri ca il poarta in bucatarie.”
Iar de aici a plecat totul. A fost de ajuns ca Debrah, una dintre colegele sale sa-i spuna intr-o zi: „De ce nu vrei sa faci asta ca pe o afacere?”
5 ani mai tarziu, Hedley & Bennett, o companie creatoare de sorturi personalizate hand-made, atat pentru bucatarie cat si pentru alte medii lucrative, castiga o cifra de afaceri anuala de peste 1 milion de dolari.
„Acum avem o baza de fani care se intinde la peste 4.000 de bucatarii din tara. Bucatari celebri precum Martha Stewart si Mario Batali au fost, de asemenea, observati purtand aceste modele vibrante, deosebite.”, declara azi bucuroasa Ellen.
De la feronerie pana la tesaturi, moda in spatiul alimentar si HORECA nu a aratat niciodata mai bine. „Echipele se simt mult mai bine si sunt mai mult axate pe activitate si pe brand”, spune Bennett. Iar asta doar in ceea ce priveste sorturile de bucatarie.
Insa colectia sa s-a diversificat de-a lungul timpului, iar astazi, in cadrul unei fabrici de textile de 6000 de metri patrati, mii de sorturi personalizate pentru bucatari, fierari, barmani, tamplari, dar si pentru persoane normale, casnice, sunt cusute si livrate in toata lumea.
La inceput totul era facut manual, insa din cauza diversitatii de materiale si de design, astazi din ce in ce mai multe departamente functioneaza automatizat, afacerea crescand in ritm alert. Sorturile pastreaza insa calitatea si designul manual, atat de apreciat de clientii companiei.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Politicaacum 3 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 3 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum 2 zile
Dansul – limbajul universal al bucuriei
-
Uncategorizedacum o zi
Construirea unui brand solid de la zero: pași clari pentru antreprenori