Provocari de afaceri cu care se lupta fiecare firma la inceput de drum

0
106

In ultimii ani, tot mai multi angajati decid sa aleaga drumul antreprenoriatului, cautand independenta financiara si satisfactia de a fi propriul sef. Insa multi dintre ei nu stiu ca a fi bun la jobul pe care il ai nu garanteaza ca vei avea succes in a vinde ceea ce faci (oricat de bine ai face ceea ce faci). In continuare discutam cateva aspecte cu o pondere covarsitoare in succesul unei afaceri, si pe care orice viitor antreprenor ar trebui sa le stie inainte sa apeleze la un serviciu de infiintari firme pentru a isi inregistra afacerea la Registrul Comertului:

Gasirea clientilor

Acest prim punct nu reprezinta doar o problema ale afacerilor mici. Comerciantii de la companii cunoscute precum Coca Cola si McDonald’s nu stau in asteptarea venirii potentialilor clienti – chiar si cele mai mari si mai de succes companii au oameni care lucreaza din greu in fiecare zi pentru a gasi noi clienti.

Dar, pentru firmele mici, provocarea este si mai semnificativa. Cum puteti gasi clienti atunci cand nu sunteti un nume familiar? De asemenea, exista atat de multe cai pe care sa va concentrati pentru publicitate, dar de unde stiti careia sa ii acordati prioritate?

In plus, costurile de publicitate pot fi incredibil de mari, si este posibil ca firmele mici sa nu aiba aceeasi putere de a cheltui ca si companiile mari si mai consolidate. De fapt, costul atragerii de noi clienti a crescut cu aproape 60% in ultimii 10 ani. Daca va confruntati cu acest lucru, nu sunteti singurul: 49% dintre companii declara ca atragerea clientilor este principalul lor obiectiv de marketing.

Cresterea gradului de impact al marcii

Daca clientii dumneavoastra nu stiu cine sunteti, cum vor cumpara de la dumneavoastra? Statisticile arata ca, in ceea ce priveste succesul, 70% dintre managerii de marca spun ca construirea unui public este mai valoroasa decat vanzarile directe si, din acest motiv, specialistii in marketing din 2021 spun ca obiectivul lor principal pentru desfasurarea campaniilor de marketing este cresterea gradului de constientizare a marcii.

Acest accent se datoreaza in mare masura faptului ca cresterea gradului de constientizare a marcii contribuie la generarea increderii publicului, il ajuta sa isi asocieze marca cu produsele si serviciile dumneavoastra, iar acesti factori combinati contribuie la cresterea vanzarilor si la construirea unei baze de clienti fideli.

Ca brand mic, uneori poate parea ca cele mai renumite nume de astazi par sa fi aparut din neant. Cum au devenit un nume atat de cunoscut? Cum au crescut atat de repede? Poate creste si afacerea Dvs?

Desigur, majoritatea eforturilor, esecurilor si respingerilor ale acestor companii au avut loc in culise. Dar exista strategii pentru a raspandi vestea despre brandul Dvs si pentru a va construi o reputatie excelenta pe care puteti incepe sa o folositi imediat.

Generarea potentialilor clienti

O alta problema pe care majoritatea firmelor mici o intampina este generarea de clienti potentiali (lead-uri) – mai specific, generarea de clienti potentiali suficienti va mentine echipa de vanzari fericita. Comerciantii raporteaza, de asemenea, ca aceasta este o prioritate absoluta, dar, in acelasi timp, 58% dintre ei indica, de asemenea, ca generarea de clienti potentiali este o provocare cheie cu care se confrunta liderii de afaceri.

Avand in vedere acest lucru, generarea de clienti potentiali care sunt atat in cantitati mari, dar si de o mare calitate, este un obiectiv important pentru orice companie, noteaza platforma Infiintari-firme.net. Un motor de succes de generare a clientilor potentiali transforma vizitatorii site-ului in clienti potentiali si ofera un flux constant de perspective de vanzari in timp ce dumneavoastra va odihniti.

Clienti incantati

Satisfactia clientilor este un obiectiv excelent, dar incantarea clientilor este si mai buna:

  • Experientele de servicii pozitive ii determina pe clienti sa faca achizitii suplimentare si sa le repete;
  • Clientii loiali cheltuiesc mai mult;
  • Clientii multumiti ajuta la publicitatea din vorba-n vorba, ajutandu-va cu reclama gratuita;
  • Este mai ieftin sa pastrati un client existent, multumit decat sa dobanditi unul nou.

Din pacate, in calitate de afacere mica, poate fi greu sa incantati clientii in felul in care ei isi doresc. Lipsa angajatilor sau a echipelor de servicii clienti dedicate pentru a ajuta clientii poate face dificila mentinerea pasului cu asteptarile si rezolvarea problemelor lor. Lipsa de capital poate face dificila crearea de programe de care clientii sa se bucure – cum ar fi programele de loialitate.

Pentru a obtine adevarata incantare a clientilor, astfel incat acestia sa devina promotori ai afacerii dumneavoastra, trebuie sa le depasiti asteptarile si sa le oferiti o experienta de neegalat.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here