Paşii necesari pentru demararea propriei afaceri

0
88
Just Ideas

Într-un moment în care contextul economic şi social este străbătut de schimbări la nivel mondial, fiecare încearcă să descopere cele mai bune şi profitabile modalităţi prin care îşi poate asigura stabilitate financiară. De-a lungul timpului, fluctuaţiile în ceea ce priveşte interesul pieţei pentru anumite sectoare, au condus spre diverse  valuri de activităţi şi servicii care au avut impact economic şi social. Indiferent de context, de cât de tulburi şi nesigure par investiţiile, întotdeauna au existat domenii în care s-a putut activa profitabil.

Înfiinţarea unei firme

Atunci când te afli în faţa unui nou drum, când ai decis că este momentul să valorifici potenţialul tău profesional, înclinaţiile antrepenoriale sau anumite talente şi abilităţi pe care le deţii, trebuie să ştii că nu poţi porni singur pe acest drum, ci succesul  şi progresul vor fi asigurate prin munca în echipă alături de personal calificat şi instruit pe domeniul tău de activitate. Însă până a ajunge la momentul prestării activităţii şi serviciilor propuse, vei avea obligaţia de a crea cadrul legal în care compania ta va funcţiona. Înfiinţarea unei  firme presupune anumite etape ante şi premergătoare, care au drept scop poziţionarea ta în legalitate, asigurarea posibilităţii de funcţionare, buna desfăşurare a activităţii, dar şi progresul, dezvoltarea şi creşterea. În acest sens, o firma contabilitate Bucureşti îţi va oferi tot suportul necesar, oferindu-ţi servicii de consultanţă şi îndeplinind pentru tine toţi paşii necesari procesului de înfiinţare a unei  societăţi.

Ghidarea şi sprijinul specialiştilor

Apelând la consultanţa  oferită de o firmă de profil, aceasta te va ajuta să porneşti propia ta afacere, oferindu-ţi servicii la cele mai înalte cote de profesionalism şi caliate. Pentru demararea acestui debut, specialiştii te vor ajuta indiferent dacă este vorba de o societate, SRL, societate pe acţiuni-SA, PFA, întreprindere individulaă, familială, asociaţie, fundaţie, ONG sau club sportiv. În planul de acţiune vor fi vizate stabilirea  sediul social unde se va desfăşura activitatea, rezervarea numelui firmei, modificarea actului constitutiv, modificarea, adăugarea, eliminarea sau radierea obiectelor de activitate, modificarea, majorarea, reducerea sau micşorarea capitalului social. De asemenea, serviciile oferite includ şi gestionarea modificărilor sau schimbărilor denumirii firmei, înfiinţarea unui punct de lucru secundar, cu tot ceea ce implică acest proces, revocarea administratorilor de firmă, numirea administratorilor noi sau prelungirea mandatelor. Tot în sarcina unei firme de consultanţă va reveni stabilirea şi urmarea procedurilor necesare în cazul suspendări activităţii socieţăţii, cât şi închiderea unei firme  fără activitate, prin vari proceduri.

Desfăşurarea activităţii ulterioare

Odată înfiinţată propria firmă, ajutorul specialiştilor îţi va fi necesar pe parcursul desfăşurări activităţilor, asigurându-ţi astfel calea spre echilibru financiar şi succes. Un expert contabil sector 3 va susţine cu profesionalism traiectoria ta financiară, ocupându-se de toate palierele acestui departament, fără a fi nevoie ca tu să înfiinţezi propriul serviciu de contabilitate. În sarcina unui expert contabil vor reveni organizarea şi conducerea contabilităţii,  supravegherea gestiunii comerciale, întocmirea situaţiilor financiare şi efectuarea expertizelor contabile, potrivit dispoziilor prevăzute prin lege. De asemenea, va ţine evidenţa contabilă, se va ocupa de departamentul Salarizare şi Personal, va efectua inventarierea activelor şi pasivelor, dar şi valorificarea rezultatelor acestora.

Astfel, în cadrul firmei tale  nou înfiinţate, un expert contabil va  avea sarcina de a ţine evidenţa contabilă, pornid de la  contabilitatea primară, la  consultanţa fiscală, înregistrarea de documente primare pe articole contabile, întocmirea balanţei lunare şi  a jurnalelor de TVA, până la întocmirea şi depunerea declaraţiilor fiscale lunare, trimestriale şi anuale, a situaţiei financiare semestriale şi a bilanţului contabil, susţinându-te permanet cu ghidarea şi consultanţa financiară.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here