Actualitate
Serviciul de rent a car Bucuresti este o optiune avantajoasa
In contextul mobilitatii moderne, serviciile de inchirieri auto au devenit o parte indispensabila a vietii cotidiene. Fie ca ai masina in service si ai nevoie de un mijloc de transport pe termen scurt, fie ca esti turist strain sau locuiesti in Bucuresti, optiunea de a inchiria o masina este una dintre cele mai practice si avantajoase solutii. De la vehicule de clasa mica, pana la modele medii sau de lux, firmele de inchirieri auto ofera o gama variata de optiuni, adaptate nevoilor si bugetului fiecarui client.
De ce inchirierile auto sunt o solutie excelenta cand masina ta este in service
Una dintre situatiile cele mai frecvente in care oamenii apeleaza la inchirieri auto este cand masina lor personala este in service. Acest lucru poate fi extrem de frustrant, mai ales daca depinzi de masina ta pentru activitatile zilnice. In astfel de momente, o masina inchiriata poate salva situatia, oferindu-ti flexibilitatea de a-ti continua rutina fara intreruperi majore.
In plus, inchirierea unei masini pe durata reparatiilor nu este doar o solutie de urgenta, ci si una inteligenta. Unele companii de asigurari colaboreaza cu firmele de inchirieri auto, oferind acoperire pentru costurile de inchiriere in caz de accident sau alte daune. Astfel, nu trebuie sa-ti faci griji in privinta costurilor suplimentare, iar mobilitatea ta nu este compromisa.
Pe langa acest aspect, inchirierile auto iti permit sa alegi un model de masina care se potriveste perfect nevoilor tale temporare. Daca masina ta obisnuita este una compacta, dar ai nevoie de mai mult spatiu pentru o perioada scurta, poti inchiria un model mai mare, precum un SUV sau un vehicul utilitar, care sa corespunda cerintelor tale de moment. Flexibilitatea este unul dintre principalele avantaje ale acestui tip de servicii.
Turistii straini si inchirierile auto din Otopeni
Pentru turistii straini, inchirierea unei masini reprezinta, de asemenea, o solutie ideala pentru a se deplasa in mod eficient pe parcursul vizitei lor in Romania. Aeroportul Otopeni, principala poarta aeriana a tarii, este punctul de unde majoritatea vizitatorilor straini incep aventura lor romaneasca. Datorita numarului mare de turisti care sosesc anual, firmele de inchirieri auto si-au dezvoltat afacerile pentru a oferi servicii de calitate chiar din momentul in care acestia aterizeaza.
Unul dintre principalele avantaje pentru turistii care apeleaza la aceste servicii este faptul ca pot avea o masina la dispozitie imediat dupa ce au coborat din avion. In acest fel, nu mai trebuie sa se bazeze pe mijloacele de transport in comun sau pe taxiuri, care pot fi adesea costisitoare si nesigure, mai ales in zonele mai putin dezvoltate din punct de vedere turistic.
Odata ce si-au inchiriat masina, turistii pot explora tara in propriul ritm, fara sa fie constransi de orare stricte. Acest aspect este extrem de important, mai ales daca doresc sa viziteze locuri greu accesibile cu mijloacele de transport public, cum ar fi zonele rurale, satele traditionale sau regiunile montane. De asemenea, multi turisti aleg sa inchirieze masini pentru a se bucura de flexibilitatea pe care o ofera un autoturism personal, evitand astfel restrictiile impuse de tururile ghidate.
Pentru cei care doresc o experienta de lux, companiile de inchirieri auto din Otopeni ofera si masini de top, care ofera confort si stil in timpul calatoriei. Masini precum BMW, Audi sau Mercedes sunt disponibile pentru inchiriere, astfel incat turistii sa se poata bucura de o experienta premium in timpul sejurului lor.
Inchirieri auto in Bucuresti: solutii pentru localnici
Pentru locuitorii orasului Bucuresti, inchirierea unei masini poate fi la fel de avantajoasa ca si pentru turisti. Capitala este un oras dinamic, cu trafic intens, iar masinile personale nu sunt intotdeauna cea mai buna optiune pentru mobilitatea zilnica. Multi locuitori ai orasului opteaza pentru inchirierea unei masini atunci cand au nevoie de un mijloc de transport flexibil pe termen scurt sau cand doresc sa evite uzura masinii personale.
Un alt motiv frecvent pentru care locuitorii din Bucuresti apeleaza la inchirieri auto este acela ca au nevoie de un vehicul mai mare sau mai performant pentru anumite activitati. Spre exemplu, atunci cand organizeaza o vacanta cu familia sau o excursie de weekend, pot opta pentru un SUV sau un vehicul mai spatios, care sa ofere mai mult confort si spatiu pentru bagaje.
In functie de nevoile fiecarui client, exista o varietate de clase de masini de inchiriat disponibile pentru inchiriere. De la autoturisme economice, ideale pentru deplasarile in oras, pana la modele de lux, potrivite pentru evenimente speciale sau pentru cei care isi doresc o experienta premium, serviciile de inchirieri auto din Bucuresti sunt extrem de diversificate. Clientii pot alege intre modele compacte, precum Dacia Logan sau Renault Clio, pana la masini de lux, cum ar fi Audi A6 sau Mercedes S-Class.
Beneficiile financiare ale inchirierilor auto
Inchirierea unei masini poate fi, de asemenea, o optiune avantajoasa din punct de vedere financiar. Desi costul initial al inchirierii poate parea ridicat in comparatie cu utilizarea masinii proprii, atunci cand iei in considerare costurile pe termen lung, inchirierea poate deveni o optiune mult mai economica.
In primul rand, nu esti responsabil pentru intretinerea masinii inchiriate. Acest lucru inseamna ca nu vei plati pentru reparatii neprevazute, schimburi de ulei sau revizii tehnice. In al doilea rand, nu vei suporta costurile pentru asigurare sau taxa de drum, acestea fiind incluse in pretul inchirierii.
De asemenea, pentru cei care nu utilizeaza frecvent un autoturism, inchirierea este o alternativa mai ieftina decat achizitionarea unei masini personale. Costurile cu achizitionarea, intretinerea si deprecierea unei masini sunt considerabile, mai ales in conditiile traficului intens din Bucuresti. Inchirierea unei masini doar atunci cand ai nevoie iti ofera libertatea de a utiliza vehiculul fara a suporta costurile suplimentare asociate proprietatii pe termen lung.
Flexibilitatea serviciilor de inchirieri auto
Un alt aspect important al inchirierilor auto este flexibilitatea pe care o ofera. In comparatie cu achizitionarea unei masini, inchirierea iti permite sa schimbi modelul vehiculului in functie de nevoile tale specifice. De exemplu, poti inchiria o masina mica pentru deplasarile zilnice in oras si o masina mai mare sau un SUV pentru vacante sau drumuri mai lungi.
In plus, serviciile de inchirieri auto ofera posibilitatea de a inchiria o masina pentru perioade scurte sau lungi, in functie de nevoile fiecarui client. De la inchirieri pe o zi, pana la inchirieri pe termen lung de cateva luni, firmele de profil sunt pregatite sa se adapteze cerintelor clientilor.
Acest nivel de flexibilitate face ca serviciile de inchirieri auto sa fie ideale nu doar pentru situatii de urgenta, ci si pentru planificarea unor evenimente speciale sau a unei vacante. Fie ca organizezi o calatorie de afaceri, un eveniment personal important sau o excursie in afara orasului, poti alege modelul de masina potrivit pentru orice situatie.
Serviciile de rent a car Bucuresti reprezinta o solutie ideala pentru cei care au masina in service, pentru turistii care viziteaza Romania sau pentru locuitorii oraselor mari, precum Bucuresti, care au nevoie de mobilitate suplimentara. Flexibilitatea, varietatea de optiuni si beneficiile financiare fac din inchirierea unei masini o alternativa practica si convenabila.
Indiferent de motivul pentru care ai nevoie de o masina, fie ca esti localnic, turist sau pur si simplu ai nevoie de o solutie temporara, inchirierea unei masini iti ofera libertatea de a te deplasa fara restrictii si fara stresul asociat costurilor suplimentare sau intretinerii pe termen lung. Asadar, data viitoare cand te confrunti cu o situatie in care ai nevoie de mobilitate, inchirierea unei masini poate fi cea mai practica si avantajoasa alegere.
Actualitate
Rusia inventează un nou scenariu: acuză Ucraina și Marea Britanie că plănuiau să fure un MiG-31,echipat cu cu rachetă hipersonică, și să-l direcționeze spre o bază NATO din România
Serviciul Federal de Securitate al Rusiei (FSB) afirmă că a dejucat o presupusă operaţiune pusă la cale de serviciile secrete ale Ucrainei şi Marii Britanii, care ar fi încercat să recruteze piloţi ruşi pentru a fura un avion de luptă MiG-31 echipat cu racheta hipersonică Kinjal, relatează marţi presa de stat rusă.
MIG 31 cu rachetă Kinjal/FOTO: Profimedia
Potrivit agenţiei RIA Novosti, planul ar fi presupus o recompensă de 3 milioane de dolari pentru pilotul dispus să decoleze cu aparatul şi să-l ducă până la o bază NATO din Constanţa, România — unde, susţine FSB, avionul urma să fie doborât de apărarea antiaeriană.
FSB a descris presupusul scenariu drept o „provocare de amploare”, organizată de serviciile militare ucrainene împreună cu „operatori britanici”. Pilotului i s-ar fi promis şi cetăţenie străină, potrivit aceleiaşi surse.
Posturile de televiziune de stat din Rusia au difuzat ceea ce susţin că sunt mesaje şi înregistrări audio legate de această ofertă. Reuters notează că nu a putut verifica independent autenticitatea materialelor prezentate.
MiG-31, avion de vânătoare de mare viteză, este una dintre piesele de rezistenţă ale forţelor aeriene ruse. Înarmat cu racheta Kinjal – pe care Moscova o descrie drept „hipersonică” – aparatul este capabil, potrivit propagandei oficiale, să atingă viteze şi manevre ce ar face dificilă interceptarea sa de către sistemele de apărare antiaeriană.
De altfel, Kremlinul acuză constant Marea Britanie că ar fi implicată direct în războiul din Ucraina, în timp ce Londra respinge aceste afirmaţii drept propagandă, acuzând Rusia de o agresiune imperialistă împotriva unui stat suveran.
Racheta Kinjal, lansată din aer, este prezentată de Moscova drept armă hipersonică – capabilă de viteze extrem de mari şi traiectorii imprevizibile, menite să încurce orice sistem de apărare occidental.
Pentru Kremlin, Marea Britanie rămâne „inamicul principal”. Moscova o acuză că alimentează conflictul şi că sprijină operaţiuni ucrainene pe teritoriul rus. Londra, în schimb, avertizează că serviciile ruse încearcă să destabilizeze democraţiile europene prin campanii de influenţă şi sabotaj.
Actualitate
Fast-food-ul românesc de altădată. Ce mâncăruri rapide făceau furori înainte de burgeri și șaorma
Românii au și ei o tradiție veche a mâncării stradale. Deși nu includea șaorma, burgeri sau hot-dogi, bucătăria locală oferea numeroase gustări delicioase „la botul calului” — de la produse de patiserie aburinde, până la cărnuri rumenite pe grătar.
Mulți își închipuie că mâncarea stradală sau „fast-food” este o inveție recentă și un obicei al vremurilor contemporane. Mărturiile de epocă dar și cercetările arheologice au scos la iveală faptul că mâncarea stradală, rapidă, are o tradiție care datează de mii de ani. A început odată cu apariția marilor orașe-stat din Mesopotamia, dar și-a găsit strălucirea în Roma Antică. În Principatele Române mâncarea stradală autohtonă a făcut furori înainte ca americanii să inventeze hot-dogul și burgerul.
Numai că nu se numea „fast-food”, ci mai neaoș, „la botul calului”. Adică în picioare, rapid, pe grabă. Conceptul de mâncare stradală era aplicat și de birturile „de la șosea” unde mușteriul chiar dacă stătea la masă, servea pe grabă câteva bunătăți la grătar și rădea un pahar cu vin natural. Mărturiile despre delicioasele preparate „de la botul calului” sunt fabuloase și cu siguranță pot să înnebunească pe oricine de poftă.
Importurile turcești și începuturile fast-food-ului românesc
Având în vedere că viața urbană era puțin dezvoltată în evul mediul românesc, mâncarea stradală era ca și inexistentă. Odată cu venirea fanarioților pe tronul Principatelor române și orientalizarea societății românești, au început să apară și vânzătorii ambulanți, birtagii și tot soiul de indivizi cu meserii noi, precum bragagii sau vânzătorii de covrigi și plăcinte. Evident, numărul lor a crescut odată cu dezvoltarea orașelor.
Majoritatea erau în București. Românii au importat câteva preparate culinare care au dus la nașterea fast-food-ului românesc. Este vorba mai ales de sărmăluțe, reinterpretate rapid de români, mititeii, kebabul și ciorba de burtă. Au fost practic preluate cele trei tipuri de restaurante stradale găsite în Imperiul otoman în secolele XVII-XVIII. În timpul domnitorilor fanarioți pe străzile din București la birturi, se servea „la botul calului”, pilaf, sărmăluțe și ciorbă de burtă.
„În Constantinopol, erau trei tipuri mari de restaurante stradale, fiecare fiind specializat în câte un fel de mâncare: sarmale, pilaf și acea ciorbă de picioare – precursoarea ciorbei de burtă. Acest model a fost cumva importat și la noi, iar în timpul ciumei lui Caragea (n.r. – epidemia de ciumă bubonică ce a avut loc în Țara Românească în perioada 1813-1814) apare primul take away din România. Este dat un ordin domnesc de către Caragea prin care se interzice paceageriilor – locante specializate în pacele sau pacea ciorba (n.r. – ciorbă de picioare) – să servească în interior produsul din cauza ciumei. Același fenomen s-a petrecut și în timpul pandemiei de COVID-19. Deci cine cumpăra ciorbă de la paceagerii nu avea voie să o consume în local, ci trebuia să o ia la pachet. Existența acestui ordin ne arată că, probabil, se putea chiar și înainte să cumperi și să nu mănânci pe caldarâm sau la mese, ci să iei la pachet. Aceasta este cumva și o formă de street delivery”, preciza
Cosmin Dragomir, jurnalist culinar și fondatorul gastroart.ro pentru „Weekend Adevărul”.
Pe lângă acești comercianți de pilaf, ciorbă de burtă și sărmăluțe existau deasemenea vânzători ambulanți de bragă și limonadă. Nu lipseau nici simigii, vânzători de covrigi cu susan dar nici plăcintarii.
„Comerțul cu plăcinte mergea atât de bine încât fanarioții își urau „Să deie Dumnezeu să ajungi mare plăcintar în Țara Românească!“. Așa a venit la noi și bunicul lui Caragiale. Când Mateiu Caragiale își căuta sângele albastru în genealogie, tatăl lui, dramaturgul I.L. Caragiale, îi spunea: „Vezi că ai fruntea teșită de la tăvile de plăcinte cărate pe cap din moși-strămoși”, adăuga Cosmin Dragomir în același interviu.
Acest comerț stradal nu era exclusiv în București, ci și în alte orașe importante din Principate. De exemplu la Iași, Craiova sau Ploiești. Cu alte cuvinte, dacă ieșeai , într-un oraș mai mare din Principate, la o plimbare, nu plecai flămând acasă.
Belle-Epoque-ul românesc și explozia de arome a mâncării stradale românești
În secolul al XIX lea toate influențele românești, bulgărești, sârbești, turcești, arăbești, rusești, ungurești, nemțești și franțuzești s-au contopit într-un melanj culinar de-ți lua mințile. Tot ce era mai bun din aceste bucătării românii le-au cules, le-au condimentat, învârtit, reinventat de-au ajuns o adevărată capitală balcanică a deliciilor culinare.
Mai ales după Unirea Principatelor și boom-ul economic și cultural care a urmat independenței de stat, străzile marilor orașe s-au umplut de comercianți ambulanți, birturi, ospătării, restaurante cu ștaif, „târâie-tava”, cofetării și gelaterii. Delicii și mâncăruri pentru toate gusturile și buzunarele. „La botul calului” a rămas o preferată a românilor. Ce era mai frumos, delicios și practic decât o masă frugală la șosea bine stropită cu un pahar de bragă, rachiu sau vin. Grataragii erau cei mai renumiți în Bucureștiul de secol XIX și apoi cel interbelic. Mititeii la grătar și cârnăciorii erau cei mai căutați în materie de mâncare stradală, rapidă. Iar cei mai celebrii erau mititeii lui Iordache.
„A murit Iordache din Covaci! Cu dânsul dispare mai mult decât un om și jumătate; dispare o întreagă epocă din viața veselă a Bucureștilor, viața de pe vremea când era belșug în țară, de pe când oamenii erau mai cheflii, mai amorezați și mai cu dor de trai: studiau mai puțin poate, dar trăiau mai mult și mai ales mai bine. Iordache din Covaci era stăpânul acelui olimp cu ambrozie și nectar, în care stomacul filosof inspira minții și inimii atâtea idei de geniu și atâtea sentimente frumoase. După o masă, un dejun, sau după un dejun prelungit până după masă sau viceversa, cel ce mâncase la Iordache era mulțumit și de sine și de lume și de viață, dar mai ales de Iordache! (…) În Covaci se opreau trăsuri boierești, în dreptul unei cârciumioare sărăcăciose: La Rogojină. Era „restaurantul” celebrului Iordache(….)Mititeii – „la renumiții mititei” – și patricienii inventați de ei au produs cât nu produc multe invenții grandioase în ziua de azi. Invenția se adresa stomacului, care e mai accesibil ca mintea și… mistuie mai bine ideile noi, care-l privesc! Azi țara întreagă a adoptat invenția: tot la Iordache au rămas adevărații mititei, „renumiți”, precizau jurnaliștii de la „Adevărul” în numărul de pe 8 februarie 1903. Pe lângă mititei și cârnăciori, la mare căutare erau și frigăruile.
Tot operă a renumiților gratargii acestea se făceau mai ales din carne, fără adaosuri de legume. Carnea de porc era cea preferată. Grăsimea le dădea o aromă incredibilă. După ce erau făcute pe grătar erau puse în turte pe vatră și servite mușteriilor. Bunătățile la grătar erau mereu cumpărate împreună cu o halbă de bere sau un pahar cu vin.
Plăcintăriile erau deasemenea o formă extraordinară de comerț stradal cu mâncare, în secolul XIX și perioada interbelică. Erau renumitele plăcinte cu brânză și mărar, cu tot felul de cărnuri și umpluturi delicioase. Șuberecul turcesc își avea un loc de cinste în lumea plăcintelor servite în Regat. Tot pe post de „fast-food” erau serviți melcii, scoicile și racii. „Cobelcii, colbecii, melcii se mânâncă fierţi ori fripţi. Ei ies primăvara după o ploiţă; se culeg şi se fierb. Carnea lor fiartă se mânâncă cu mujdei, lepădîndu-se partea verde”, spunea Mihai Vulpescu.
La rândul lor, scoicile – făcute bine pe cărbuni – se mâncau tot cu mujdei,. „Scoicile se fierb şi carnea lor se mânâncă cu mujdei, ori friptă pe cărbuni, ori în ţiglă, cu sare, ori saramură”, arată același autor.
La iași, o delicatesă aparte, la birturi, era limba de vacă cu castraveți murați. „Se fierbe o limbă timp de o oră și pe urmă se pune să se recească și se împănează cu slănină tăvălită în ceapă tocată, pintrijel, sare și chiperuri. Apoi se pune din nou să ferbă cu erburi fine, cu fălii de slănină, de carne de vacă, de vițel, de morcovi, ceapă și diverse aromate. Se adaogă bulion și se lasă să ferbă încă patru ore: când e să observi, îi scoți pelea, faci in sos de castraveți murați și-i torni peste limbă”, arată „Curierul” din 1886.
La vremuri noi, năravuri vechi
Mâncarea stradală sau fast-food-ul nu este o problemă de sănătate publică doar în vremurile contemporane. La începutul secolului XX, autoritățile erau foarte îngrijorate de faptul că elevii încep să mănânce mai mult de la vânzătorii ambulanți. „D. ministru al instrucțiunii a adresat directorilor tuturor școlilor primare și secundare o circulară prin care invită pe d-nii directori și d-ne directoare a lua măsurile cuvenite pentru a opri diferiți vânzători ambulanți cu covrigi, zaharicale și fructe, care se aglomerează lângă școli și care întrețin pe copii într-un neastâmpăr continuu, pe lângă că acele obiecte sunt totdeauna vătămătoare sănătății lor”, se arăta într-o circulară.
Actualitate
Beach, Please! face show total de Black Friday: 10.000 de bilete vândute și primul headliner anunțat pentru 2026: Don Toliver
Cel mai mare festival de muzică din
Europa a transformat Black Friday într-un spectacol al experiențelor. Beach,
Please! a vândut peste 10.000 de abonamente în 72 ore.
Campania realizată în parteneriat cu eMAG
a adus reduceri record, prețuri simbolice de 10 lei pentru primele 100 de
bilete, epuizate în prima secundă, și valuri succesive de discounturi de 40%,
30% și 20%. Rezultatul: un nou record de vânzări și un val uriaș de reacții în
online.
„Tinerii din România nu mai cumpără doar
produse, ci momente care devin amintiri. Beach, Please! este despre
apartenență, prietenie și energie comună. Ceea ce s-a întâmplat de Black Friday
ne arată clar: festivalurile sunt noul lux al generației Z”, a declarat Selly,
fondatorul festivalului.
Primul headliner anunțat: Don Toliver
Beach, Please! 2026 se anunță deja ca cea
mai spectaculoasă ediție de până acum, iar organizatorii au confirmat primul
nume din line-up: Don Toliver, un superstar internațional care va urca pentru a
doua oară pe scena festivalului. Rapper american și compozitor, Toliver a
cucerit topurile prin modul său de a combina hip-hip-ul cu R&B, pop și
chiar și rock. El a devenit cunoscut în 2018, odată cu lansarea mixtape-ului Donny Womack, apariția pe albumul Astroworld al lui Travis Scott și
succesul viral al single-ului No Idea
(2019). De atunci, a lansat mai multe albume de succes, printre care Heaven or Hell (2020), și a câștigat
recunoaștere internațională prin colaborări aflate în fruntea topurilor, precum
Lemonade, alături de Internet Money,
Gunna și NAV. Motivul pentru care organizatorii l-au invitat este chiar
entuziasmul fanilor din România care l-au cerut din nou, după show-ul
incredibil făcut in 2024.
Anunțul a fost făcut printr-un show
transmis live pe Youtube, canalului lui Selly, la finalul a 12 ore de
livestream și a inclus un monstertruck, 2 motocicliști și fachiri.
Transmisiunea în direct de 12 ore din data de 7 noiembrie, un proiect special
eMAG, a strâns deja jumătate de milion de vizualizări.
Cu o comunitate de peste 150.000 de
participanți la ediția din 2025 și un impact digital care depășește zeci de
milioane de vizualizări, Beach, Please! rămâne fenomenul cultural care
definește o generație.
Despre Beach, Please!
Lansat în 2022, Beach, Please! este cel
mai mare festival din Europa și unul dintre cele mai influente evenimente
muzicale din regiune. A adus pe aceeași scenă artiști internaționali precum
A$AP Rocky, Yeat, Wiz Khalifa și Travis Scott, redefinind experiența
festivalieră pentru publicul tânăr din România. În 2025, festivalul a avut un
trafic de preste 500.000 de persoane,
Ediția a 5-a va avea loc între 8–12 iulie
și marchează aniversarea festivalului.
Bilete pe: beach-please.ro
-
Actualitateacum 3 zileIanis Hagi, printre cei mai pretențioși fotbaliști. Ce a spus stilistul care i-a creat ținutele de nuntă: „Foarte atent la detalii”
-
Actualitateacum 2 zileDe ce scuzele par tot mai greu de crezut. „Trăim într-o lume în care sinceritatea e un tip de marketing. E o piață a emoțiilor, un joc de putere”
-
Actualitateacum 3 zileBărbat de 43 de ani din Avrig, găsit spânzurat după ce anunțase pe Facebook că se sinucide
-
Actualitateacum 2 zileDefecţiune la o conductă de gaze în Capitală. Distrigaz a sistat temporar alimentarea pe câteva străzi din Sectorul 3
-
Actualitateacum 2 zileFlăcări uriașe la etajul 4 al unui bloc ANL din Craiova. Zeci de persoane au fost evacuate sau s-au autoevacuat. Pompierii încă încearcă să stingă incendiul
-
Actualitateacum 2 zileREPORTAJ Vacanță în Umbria, frumusețea discretă a Italiei rurale: vin vechi, sate liniștite și arhitectură impresionantă
-
Actualitateacum 2 zileMesajul lui Trump despre România îi lasă în offside pe suveraniști. „E cumva despre Jorjel sau Cegeu?”
-
Actualitateacum o ziOrașul unde toți locuitorii trăiesc sub același acoperiș




