Comunicate
Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!“
Comunicate
Parteneriat pentru Excelență: DEKRA și Autoliv Transformă Performanța
Sediul companiei Autoliv România, din Brașov, a fost recent gazda unei festivități de premiere inedite – opt fabrici și divizii din Autoliv România au primit trofeul ”Excelența în Lean Six Sigma”, cu ocazia finalizării celui mai recent program de consultanță și training implementat de compania DEKRA pentru renumitul producător suedez de sisteme de siguranță auto.
Proiectul dezvoltat de echipa DEKRA, bazat pe un model funcțional complex, a combinat elemente de coaching și mentorat individual, cu sesiuni personalizate de învățare, distribuite multi-divizional în câteva dintre centrele Autoliv din țară.
La eveniment au fost prezenți atât membrii echipei de consultanță DEKRA, participanți la proiect, dar și reprezentanți ai managementului Autoliv. Festivitatea a fost un prilej de a recunoaște și celebra nivelul ridicat de implicare și rezultatele excelente ale echipei, de a rememora momentele cheie ale colaborării dintre cele două companii, dar și de a planifica proiecte viitoare care să valorifice cât mai bine cunoștințele puse de la dispoziție de DEKRA.
Evenimentul a subliniat, de asemenea, importanța colaborării și a schimbului de bune practici între echipele celor două organizații, consolidând astfel un parteneriat strategic de durată, al cărui debut a avut loc în 2018.
”Pentru noi, această festivitate e în egală măsură un moment de retrospectivă. Cred că succesul proiectelor noastre comune e dat de două elemente foarte importante – suportul din partea managementului și disponibilitatea oamenilor de aici de a-și aloca timp, în ciuda unui program foarte încărcat, pentru procesul de instruire. Trofeele pe care participanții le-au primit astăzi celebrează în egală măsură performanța, seriozitatea și consecvența cu care participanții au tratat programul”, a declarat Aurelian Iuscu, trainer și mentor în Îmbunătățire continuă, Optimizare și Digitalizare Procese, DEKRA.
Programul de ”Excelența în Lean Six Sigma”, e cea mai recentă componentă a unui proces de consultanță complex, ce a presupus multiple faze de evaluare, implementare și optimizare, fiecare etapă fiind adaptată nevoilor specifice ale diviziilor companiei.
”Probabil că cel mai important efect al implementării programului Lean Six Sigma la Autoliv a fost crearea și întreținerea la nivel local a unei culturi organizaționale orientate spre îmbunătățire continuă și inovație. Împreună cu Dekra, am reușit să atingem câteva obiective ambițioase în ceea ce privește îmbunătățirea calității, reducerea costurilor și creșterea productivității, cu impact direct asupra performanței noastre financiare”, a adăugat Gabriela Zancu – Autoliv Shared Service Center & Romania Learning & Development Manager, Autoliv.
Comunicate
Oradea, Exemplul Perfect de Transformare în Industria Ospitalității
În cursul zilei de miercuri, Secretarul General al Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România, Corina Martin, împreună cu Secretarul General adjunct al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Danut Bogdan, au avut o întâlnire de lucru cu City Managerul Oradea și Președinte al Visit Oradea, organizația care promovează Oradea ca Destinatie.
Corina Martin : “Oradea este unul dintre orașele din România în care industria ospitalității a cunoscut cel mai puternic reviriment după pandemie.
Numărul unităților de cazare a crescut anual cu peste 15%, iar investițiile au atins anul trecut o valoare record, in milioane de euro.
În FPIOR – Federația Patronatelor din Industria Ospitalității din România, monitorizăm și analizam periodic situația industriei din fiecare județ.
Urmărim ca Patronatele noastre membre să fie implicate in Parteneriate reale cu Primăriile și Consiliile lor județene, în dezvoltarea si promovarea Destinației pe care o reprezintă.
Primariile ce administrează stațiuni turistice și Consiliile județene ce administrează destinații turistice trebuie să facă dezvoltarea și administrarea destinației numai ÎMPREUNǍ si prin asociere cu operatorii privați din industria locală a ospitalității – reuniți în patronate HORECA locale, iar forma de organizare consacrată european este asocierea în Organizații de Management de Destinație (OMD -uri).
În Oradea, strategiile de promovare derulate de Visit Oradea și de Asociatia de Management de Destinație Bihor au atras evenimente si campanii care au convins un număr record de turiști să aleagă Oradea, și nu alte orașe destinații.
Anul 2024 a adus o nouă ediție a campaniei „Oradea cu drag”, cu o serie de beneficii și gratuități și anul acesta,
Pestte 80 de parteneri HoReCa (unități de cazare, restaurante și cafenele) s-au înscris la ediția 2024 „Oradea cu drag”.
La fel ca în anii anteriori, prin intermediul acestei campanii, turiștii cazați la una dintre unitățile de cazare partenere din Oradea pentru minimum două nopți consecutive s-au putut bucura și anul acesta de o serie de beneficii.
Printre beneficiile oferite turiștilor se enumeră:
1. Acces gratuit la obiectivele turistice din administrarea Fundației de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage): Turnul Primăriei Oradea, Casa Darvas-La Roche, Templul Francmasoneriei Oradea, Sinagoga Neologă Sion, Sinagoga Aachvas Rein – Sinagoga Istoriei Evreilor din Oradea.
2. Acces gratuit la toate secțiile muzeale care aparțin de Muzeul Țării Crișurilor Oradea – Complex Muzeal: Muzeul Țării Crișurilor, Muzeul Orașului Oradea – Cetatea Oradea, Muzeul Memorial Aurel Lazăr, Muzeul Memorial Ady Endre, Muzeul Memorial Iosif Vulcan.
3. Transport gratuit pentru 24 de ore în întreaga rețea de transport public (OTL).
4. Reduceri atractive la cafenelele și restaurantele partenere din Oradea.Lista unităților de cazare și a restaurantelor/cafenelelor partenere actualizată se poate consulta în timp real pe https://www.visitoradea.com/ro/blog/oradea-cu-drag.
Comunicate
Vineri, 22 Noiembrie: Chocolate Saga de Crăciun 2024 Debutează cu Dulciuri Inedite la Sala Polivalentă din București
Mâine, 22 noiembrie 2024, ciocolatierii români își lansează colecțiile de dulciuri și cadouri pentru sărbătorile de iarnă, la Sala Polivalentă din București. Expoziția va fi deschisă de vineri până duminică.
- Se poartă învelișurile porțelanate pentru dulciurile de Crăciun.
- Anul acesta, adulții pot găsi sub brad ciocolată cu jumări, bomboane cu vin fiert și praline cu… fetească neagră.
- La copii, “se poartă” ciocolata sănătoasă, naturală, cu umpluturi de fructe sau chiar cu fructe întregi, în top fiind ghimbirul, umplutura de dovleac sau pralinele cu soc.
- Se poartă, în sfârșit, patriotismul: Dulcelle lansează pralinele tricolor și turta dulce 1 decembrie, special pentru Ziua României.
Festivalul Chocolate Saga deschide sezonul cadourilor cu o ediție de Crăciun a evenimentului, la Sala Polivalentă din București și va reuni cele mai mari nume din România în domeniul ciocolatei.
Fiind singura expoziție de profil din țară, ciocolatierii și-au exprimat nevoia acestui eveniment înainte de luna decembrie, cu scopul de a definitiva contractele și parteneriatele pentru perioada sărbătorilor. Nu vor lipsi demonstrațiile live, lansarea unor noi colecții de praline și cadouri personalizate pentru Sărbătorile de iarnă.
“Această ediție de Crăciun pare să devină cea mai așteptată tradiție. După 3 ediții în doar doi ani, piața de ciocolată din România prinde contur. Atât maeștrii ciocolatieri, cât și vizitatorii, se declară mai interesați de ediția de Crăciun, care a început ca o ediție-pilot și s-a transformat în evenimentul anului.” (Adina Istrate, organizator)
Partenerii evenimentului
Partenerii oficiali Omnia Gusti Chefs Supplier, unul dintre cei mai mari furnizori de ingrediente pentru industria de cofetării si patiserii din România si Dulcelle, unul dintre cei mai cunoscuți si talentați manufacturieri de praline premiate la nivel internațional, vor susține Festivalul Chocolate Saga.
Live – evenimente spectaculoase de creație cu și din ciocolată
La această ediție, organizatorii au pregătit o zonă pentru demonstrații, in care maeștri talentați ai ciocolatei vor susține demonstrații in toate cele 3 zile de eveniment, potrivite pentru toate tipurile de public – de la spectacole de creație, la demonstrații practice. Acestea vor fi transmise live atât pe ecranele expoziției, cat si pe paginile de social media Chocolate Saga și ale partenerilor media.
Cei care vor fi prezenți vor putea învăța cum se fac pralinele, dar și secretul momentului: cum se prepară celebra ciocolata Dubai.
Se lansează Colecțiile de Sărbători
Cadourile de Moș Nicolae și de Crăciun încep cu dulciurile. Iar dulciurile încep cu ciocolata. În România, ciocolata începe cu Chocolate Saga. Oamenii de toate vârstele vor să vadă noile colecții și să le achiziționeze din timp.
Ciocolata sănătoasă – 80% dintre expozanți au produse benefice pentru sănătate și mai mult de jumătate au și produse de post.
“Realitatea este că ciocolata românească este spectaculoasă, atât din punct de vedere al lucrării estetice, cât și atunci când vorbim de gust și de ….sănătate. 80% dintre expozanți aduc în expoziție produse sănătoase. Unii dintre ei plusează și dau un scop medicinal preparatelor.“ (Adina Istrate, organizator)
Ce se poartă de Crăciun
“Se poartă învelișul porțelanat pentru prăjituri si, din câte îmi dau seama după cantitățile uriașe comandate de parteneri, în mod clar se poartă ciocolata premium, de cea mai bună calitate. Rămâne în top vânzări ciocolata Dubai, dar urcă și umpluturile cu fructe sau uleiuri esențiale pentru sărbători.” (Octavian Petruț, Kestar)
„Suntem mândri că suntem români, motiv pentru care am creat o colecție de praline tricolor și una de turtă dulce în motive tradiționale românești, colecții pe care le-am prezentat și peste hotare să ne reprezinte gustul cu mândrie. ” (Ioana Bunea&Carmela Dragomir, Dulcelle)
“Într-o lume tot mai digitalizată, avem nevoie de conectare.
Iar când vine vorba de industria de cofetărie, ciocolata este de departe pe primul loc.
În această perioadă, ciocolatierii setează trend-uri noi, gusturi de sărbătoare și împărtășesc pasiunea lor publicului larg. Suntem bucuroși să susținem aceasta întâlnire unică între ciocolatieri și venim totodată în întâmpinarea pasionaților care își creează singuri deserturile acasă.” (Marian Anghel, owner OmniaGusti)
Am înțeles că industria are nevoie de o întâlnire cu public la București, perioada sărbătorilor de iarnă fiind cea mai aglomerată din an pentru acest sector. Și pentru că este un subiect de interes național, suntem bucuroși să intermediem această întâlnire unică între ciocolatieri, partenerii noștri care prepară și vând produsele, cumpărători și publicul larg. Este momentul în care se lansează colecțiile, se semnează contractele, se fac degustări și chiar rezervări pentru sărbători. Este momentul în care se stabilesc trendurile și pasii de urmat în anul viitor.” (Andreea Ilina, organizator)
Chocolate Saga, cel mai mare Festival al Ciocolatei din Romania, ediția a 4-a de Crăciun, se desfășoară la Sala Polivalentă, în București, în perioada 22 -24 noiembrie 2023 , de vineri, orele 12:00 până duminică orele 18.00. Biletul de intrare costă 15 Ron, iar copiii sub 10 ani și persoanele cu dizabilități beneficiază de intrare gratuită.
-
Actualitateacum 2 zile
Orașul din România în care chiriile au luat-o razna: ajung și de trei ori mai mari decât în alte localități
-
Actualitateacum 2 zile
Un ofițer de la „mascați” a provocat un accident mortal în Poiana Brașov. Un tânăr de 21 de ani a fost lovit de mașină când se plimba cu soția
-
Actualitateacum o zi
Liga Florilor s-a mutat la Euro. Campionatul românesc dă cele mai multe handbaliste la turneul final
-
Actualitateacum 2 zile
Jucați cu inima, de Ziua Națională! Cine transmite partida crucială România – Muntenegru, de la Euro 2024
-
Actualitateacum 2 zile
Schimbare de lider în Superliga, după ce CFR Cluj a dat lovitura pe terenul Universității Craiova
-
Uncategorizedacum o zi
Ce sǎ cunoşti înainte de a cumpǎra o maşinǎ de fiert paste?
-
Actualitateacum 3 zile
Semnal de alarmă pe piața mașinilor SH: unele și-au schimbat proprietarul de 24 de ori în 19 ani
-
Actualitateacum 2 zile
Cine a fost Elisabeta Rizea, simbolul național invocat de Elena Lasconi, după votul pentru alegerile parlamentare