Uncategorized
TikTok anunță mai multe modalități de a descoperi conținut și creatori care inspiră
 
																								
												
												
											București, 4 iunie 2025 – Fluxul „Pentru Tine” (For You feed) este esența experienței TikTok. Este locul unde oamenii descoperă noi pasiuni, iar creatorii își formează comunități noi care prind viață.
Astăzi, TikTok anunță mai multe funcții care îi vor ajuta pe utilizatori să își personalizeze fluxul și să descopere noi creatori preferați — inclusiv o nouă modalitate de a personaliza preferințile de conținut, filtre pentru cuvinte-cheie mai avansate și un ghid educativ pentru ajustarea fluxului „Pentru Tine”.
Noi instrumente pentru a explora subiectele preferate
Fluxul „Pentru Tine” încurajează descoperirea, conectând oamenii cu creatori și conținut de calitate, adaptat special preferințelor lor. TikTok oferă instrumente care le dau utilizatorilor control asupra fluxurilor lor, iar acum acestea sunt extinse printr-o nouă funcție numită „Gestionează subiectele”. Cu funcția „Gestionează subiectele”, utilizatorii pot personaliza cât de des le este recomandat conținut din peste 10 subiecte populare — de la arte creative și călătorii, până la natură sau sport.
Aceste setări nu vor elimina complet niciun subiect, dar pot influența cât de des sunt recomandate pe măsură ce interesele utilizatorilor evoluează în timp. Astfel, comunitățile #PetTok, de exemplu, pot descoperi mai ușor creatori precum @Pisicarele. Această funcție se adaugă multiplelor modalități prin care utilizatorii își pot personaliza fluxul în fiecare zi — de la utilizarea altor opțiuni de control pentru fluxul „Pentru Tine”, la aprecierea videoclipurilor și adăugarea acestora la „Favorite”, căutarea subiectelor de care utilizatorii sunt interesați sau pur și simplu bucuria de a vizualiza conținut.
Introducerea filtrării avansate a cuvintelor-cheie
De asemenea, TikTok lansează filtre de cuvinte-cheie bazate pe AI, care îi ajută pe utilizatori să restricționeze complet conținutul pe care nu vor să îl vadă recomandat.
TikTok are reguli stricte privind conținutul care este eligibil pentru recomandare, însă pentru a personaliza fluxul platforma oferă și filtre care blochează conținutul ce include orice cuvânt-cheie introdus. Acestea au fost folosite de utilizatori pentru a filtra peste 200 de milioane de cuvinte din fluxurile din întreaga lume.
Acum, TikTok lansează „Filtrarea avansată a cuvintelor-cheie”, care acoperă o gamă mai largă de conținut, folosind inteligența artificială pentru a genera și restricționa cuvinte-cheie similare, precum sinonimele. Utilizatorii pot vedea cuvintele-cheie suplimentare care sunt filtrate, iar acestea vor deveni mai nuanțate în timp, pe măsură ce funcția va fi folosită. În lunile următoare, utilizatorii vor putea de asemenea să aleagă ce cuvinte-cheie asociate să includă. Totodată, TikTok va dubla numărul maxim de cuvinte-cheie pe care utilizatorii le pot adăuga, până la 200, și va facilita adăugarea lor în masă, astfel încât aceștia să își poată personaliza fluxul rapid și precis.
Sprijin prin educație
În plus, TikTok lansează un nou ghid educativ care oferă utilizatorilor sfaturi și instrumente pentru a înțelege și a-și personaliza fluxul, totul într-un singur loc ușor de accesat. Ghidul face parte din eforturile continue ale platformei de a ajuta oamenii să înțeleagă cum funcționează fluxul „Pentru Tine” — acesta include și funcții care explică motivele pentru care un conținut a fost recomandat, precum și videoclipuri educaționale care au strâns peste 180 de milioane de vizualizări în întreaga lume.
Recomandarea responsabilă a conținutului
Toate aceste actualizări vor fi lansate atât pentru conturile adolescenților, cât și pentru cele ale adulților, consolidând instrumentele și măsurile de siguranță care îi ajută pe utilizatori să aibă o experiență plăcută în fluxul „Pentru Tine” de pe TikTok. Acestea includ:
- Aplicarea unor standarde stricte de eligibilitate pentru fluxul „Pentru Tine”, pentru a restricționa recomandarea conținutului nepotrivit pentru publicul larg, precum și a unor măsuri pentru a preveni accesul adolescenților la conținut cu teme mature sau complexe, prin intermediul funcției „Niveluri de Conținut”.
- Oferirea unor instrumente suplimentare pentru fluxul „Pentru Tine”, care îi ajută pe utilizatori să își reîmprospăteze fluxul „Pentru Tine”, să selecteze că nu sunt interesați de un anumit videoclip sau să activeze „Modul Restricționat”, pentru a limita și mai mult conținutul care poate fi nepotrivit pentru un public larg.
- Adoptarea unor măsuri pentru a întrerupe recomandarea frecventă a anumitor tipuri de conținutcare, deși sunt acceptabile dacă sunt vizionate ocazional, pot deveni problematice atunci când apar prea des — cum ar fi conținutul extrem legat de fitness.
Împreună, aceste actualizări vor sprijini și mai mult numeroasele comunități de pe TikTok să exploreze, să învețe și să descopere conținutul și creatorii pe care îi îndrăgesc.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
 
														Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
 
														Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%
 
														Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
- 
																	   Actualitateacum 3 zile Actualitateacum 3 zileMii de credincioși stau la coadă pentru a intra în Catedrala Națională, până în Piața Constituției. Timpul de așteptare este între 6 și 8 ore 
- 
																	   Actualitateacum 3 zile Actualitateacum 3 zileMinistrul Apărării Națioanale anunță ce va face România după retragerea soldaților americani: „Armata Română este principala forță de apărare” 
- 
																	   Actualitateacum 3 zile Actualitateacum 3 zileAdevărul despre un aparat dentar invizibil, dezvăluit de medici și pacienți! 
- 
																	   Breakingacum 3 zile Breakingacum 3 zileFurie la Pentagon din cauza celui mai nou film de pe Netflix. „A House of Dynamite” imaginează un eșec al scutului anti-rachetă al SUA 
- 
																	   Breakingacum 3 zile Breakingacum 3 zileOana Gheorghiu își pune cenușă în cap cu postarea cu „golanii” de la Casa Albă. Primul mesaj al cofondatoarei Dăruiește Viața, după ce Grindeanu a cerut retragerea ei din funcția de vicepremier 
- 
																	   Actualitateacum 2 zile Actualitateacum 2 zileParlamentul înființează o comisie de anchetă privind explozia din Rahova, pentru „a clarifica circumstanțele care au condus la pierderea de vieți” 
- 
																	   Comunicateacum 2 zile Comunicateacum 2 zileDespre optimizarea si adaptarea SEO in era inteligentei artificiale 
- 
																	   Actualitateacum o zi Actualitateacum o ziOameni din mai multe orașe au ieșit în stradă la 10 ani de la Colectiv. La București au pornit în marş de la Piaţa Universităţii 


 
												 
																	 
																	
																															 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											

