Coruptie
EXCLUSIV/Romania, scena celei mai mari operatiuni de spionaj, si complicitatea CSAT (episodul 1)

Releele americanilor din sistemul MONSAT au scapat de sub control! De 13 ani MONSAT este folosit de corupti din SRI si DNA in scopuri ilicite!
Tot ceea ce se intampla, in prezent, pe scena judiciara a Romaniei (interceptari ilegale, filaje fara consimtamant judecatoresc, santaj, falsificare de probe etc) isi are inceputul in cateva Hotarari ale Consiliului Suprem de Aparare a Tarii. Hotarari luate in acelasi an: 2005, una dupa alta, bine ascunse de ochii cetatenilor, iar sub umbrela acestor Hotarari, ceea ce trebuia sa fie folosit numai in scopul monitorizarii teroristilor, a devenit cel mai cumplit instrument de spionaj in masa, in mana unor corupti din Serviciile Secrete ale Romaniei, si a unor corupti din Directia Nationala Anticoruptie! V-ati intrebat, desigur, de multe ori, cum de, in sute de cazuri, DNA si SRI au interceptat telefoanele atator romani fara a avea mandat de interceptare de la vreun judecator. In exclusivitate Incisiv de Prahova va dezvaluie in acest serial mecanismul ascuns, pe baza caruia Romania a fost, timp de 13 ani pana in prezent, scena celui mai oribil experiment de incalcare a Drepturilor Omului, si cine au fost beneficiarii acestui mecanism. Va vom prezenta, la sfarsitul acestui serial, si care este rolul jucat de trei cetateni americani prezenti pe teritoriul Romaniei si cu complicitatea carora s-au putut duce la indeplinire faptele de SPIONAJ savarsite de catre indivizi din institutii ale Statului Roman asupra propriilor conationali! Dar, mai ales, va vom prezenta, in exclusivitate, si pozitia transanta pe care Departamentul de Justitie al Administratiei Prezidentiale de la Casa Alba (intr-un mini interviu acordat in premiera unui ziar din Romania, respectiv ziarului Incisiv de Prahova) o are referitor la aspectele fara precedent pe teritoriul unei tari partenere cu SUA, semnalate de noi.
Anul 2005 se pare ca a fost un an extrem de fructuos pentru CSAT, daca e sa ne luam dupa puzderia de Hotarari luate de acesta. Atat de fructuos incat, probabil luat de valul “muncii”, Consiliul si-a incalcat, in multe dintre aceste Hotarari, atat statutul cat si propria Lege de Organizare si Functionare. De exemplu, prin Hotararea numarul S-117 din data de 4 octombrie 2005, CSAT se substituie Parlamentului Romaniei si isi baga nasul in organizarea OPERATIONALA a Serviciului de Informatii Externe, prin “Reconfigurarea structurala, conceptuala si operationala a SIE”! SIE functionand, precum se stie, printr-o Lege de organizare si functionare ORGANICA, si doar printr-o alta lege organica, emisa de PARLAMENT, putand fi operate modificari structurale, conceptuale si operationale, si nicidecum printr-o Hotarare (si-aia trecuta la “strict secret”) de catre CSAT care, prin lege, nu poate opera modificari in structura niciunui serviciu secret. Si “operationale” cu atat mai putin! Dar ce a contat, atata vreme cat consilierul pe probleme de Securitate Nationala al sefului CSAT (adica al Presedintelui Romaniei) era Stanisoara Mihai. Un apropiat al lui Coldea Florian. Care Coldea Florian tocmai ce fusese numit, tot printr-o Hotarare CSAT, mare adjunct al Directorului SRI, pentru merite si fapte de vitejie pe care nici pana in prezent cei care l-au numit in functie nu le pot explica.
Ce legatura este insa intre aceasta Hotarare CSAT si ceea ce se intampla acum in sistemul judiciar? Exista o legatura, asa cum exista intre cazul pe care il prezentam in acest serial, si alte Hotarari CSAT din anul 2005: Hotararea 01145 din 18 noiembrie 2005 (“Modificarea structurii organizatorice a Serviciului de Informatii Externe”), Hotararea nr 07, din 7 februarie 2005 (“Modificarea Regulamentului de functionare a retelei de telefonie speciala S si a telefoniei speciale TO pe teritoriul Romaniei si in Muncipiul Bucuresti”) – regulamentul privind functionarea retelei de telefonie speciala (STS) fiind inca o data modificat prin alta hotarare CSAT: Hotararea nr 033 din 25 aprilie 2005. Ce au comun toate aceste Hotarari ale CSAT, toate tinute la secret? Aceste Hotarari au in comun serverele SIE si STS (ale SRI deja erau conectate la ceea ce avea sa urmeze) care, prin actele de mai sus ale CSAT, au fost “reorientate” catre RASIROM, o companie (de interceptari) administrata chiar de SRI! Pentru ca RASIROM era, oficial, intr-o prima faza a proiectului NSA-ului american, proiectul MONSAT pentru Romania, unic beneficiar.
Despre MONSAT s-a mai scris, dar toti decidentii care l-au nasit in Romania au negat ca ar exista! Probabil bazandu-se pe faptul ca romanii nu sunt interesati sa intre in arhiva cu Hotararile CSAT, ca sa-l identifice. Am facut-o noi. Prin Hotararea CSAT din 18 mai 2005, avand numarul 045, dupa cum se vede in print-screenul pe care il prezentam mai jos, s-a dat liber la implementarea MONSAT pe teritoriul Romaniei, Hotararea CSAT 045 fiind “Realizarea sistemului national de monitorizare a comunicatiilor transmise prin satelit – MONSAT”! Sistem de monitorizare a comunicatiilor prin satelit insemnand, pentru cine nu stie, interceptarea atat a telefoanelor cat si a postei electronice a oricui, cat si pozitionarea in timp real a locului in care se afla o persoana, oriunde pe glob! Initial, sistemul MONSAT s-a implementat in SUA, serverul principal fiind in sediul NSA, imediat dupa atacurile teroriste din 2001 din SUA, si destinatia lui este stricta: monitorizarea oricarui individ cu potential terorist! Implementat printr-o Rezolutie a Congresului American, acest sistem este interzis a fi folosit de persoane neautorizate (persoanele autorizate fiind doar: seful oficial FBI din tara in care sistemul este implementat, seful oficial al biroului CIA din tara respectiva, si – atentie: atasatul militar al Ambasadei SUA din tara in cauza, cel care detine, de altfel, si codurile de intrare in sistem), si este interzis de a fi folosit pentru a monitoriza, intercepta, fila, alte persoane decat cele pentru care exista dovezi certe ca ar face parte dintr-o grupare terorista! Doar ca indivizi corupti din SRI au vazut in MONSAT cheia spre interesele lor personale, vendete, si, nefiind prea greu sa corupa cei trei americani despre care am facut referire mai sus, in complicitate cu CSAT, au deturnat misiunea pentru care a fost creat, si, ocolind insasi legislatia din SUA, au fentat partenerul strategic al Romaniei, si au facut ceea ce stiu ei mai bine sa faca: adica au emis inca o Hotarare CSAT, pusa la secret si ea, in care efectiv au schimbat beneficiarul initial si au trecut, ca beneficiari: SRI si DNA (proaspat infiintat si el, tot in 2005)! SIE, dupa ce ca fost ciuntit printr-o Hotarare ilegala a CSAT (despre care am facut vorbire la inceputul articolului), a ramas cu buza umflata, dar si cu terminalele serverului in mana… RASIROM a SRI-ului! Hotararea CSAT prin care SRI si DNA si-au dat liber la spionaj in masa, este Hotararea 0121 din data de 4 octombrie 2005 (numita “Hotarare de MODIFICARE a Hotararii CSAT din 18 mai 2005, avand numarul 045 privind Realizarea sistemului national de monitorizare a comunicatiilor transmise prin satelit – MONSAT”, prin introducere a noi beneficiari”). Practic, punand mana pe MONSAT, “beneficiarii” nici nu mai aveau nevoie de mandate de interceptare emise de vreun judecator, pentru a putea intra cu picioarele in vietile a mii de romani, impotriva carora au inceput o prigoana fara precedent, si e de remarcat un lucru si mai grav: persoanele intrate in vizorul si malaxorul SRI-DNA, din acel moment 2005 si pana in prezent, sunt, majoritatea, ofiteri sau fosti ofiteri detinatori de secrete de Stat. Prin urmare, corupti de la varful SRI si DNA au avut acces, prin MONSAT, si la documentele clasificate, pe diverse ramuri ale muncii operative, ale persoanelor pe care le-au interceptat si filat prin sistemul MONSAT!
Ce au facut, in ultimii ani, Coldea si Kovesi cu informatiile clasificate obtinute in acest mod? Veti afla in Episodul 2. Iar in ultimul episod al acestui serial, asa cum am precizat si la inceputul anchetei, Incisiv de Prahova va publica un interviu cu un inalt oficial din Departamentul de Justitie al Casei Albe, referitor la MONSAT si la cei pe mana carora a incaput, spre teroarea romanilor, MONSAT! Va urma! (Raisa Ekaterina Ivatenko).
Coruptie
România, partea fără sens. Posibile cazuri de corupție în cadrul Registrului Auto Român și în cadrul Poliției Române

România, partea fără sens. Simple posibilități:
Este posibil ca angajați ai DRPCIV (Permise și Înmatriculări Auto), împreună cu angajați ai Registrului Auto Român, să fi înmatriculat un număr mare de autovehicule furate, în cunoștință de cauză.
Este posibil ca autovehiculelor de la punctul 1 să le fi fost schimbată culoarea înainte de comercializare.
Este posibil ca un număr semnificativ de angajați ai Registrului Auto Român să fi emis certificate de autenticitate pentru autovehicule furate, în perioada prevăzută de lege.
Este posibil ca Registrul Auto Român să fi autorizat un număr semnificativ de service-uri auto care nu îndeplineau normele.
Este posibil ca legislația României să nu acopere satisfăcător problemele din domeniul tranzacțiilor auto legale/ilegale.
Este posibil ca, în târgul auto Vitan-Bârzești și în alte târguri auto din țară, să se fi vândut, de-a lungul timpului, un număr semnificativ de autovehicule furate, cu acordul benevol al conducerii Poliției Române.
Este posibil ca pe site-urile de anunțuri, de pe internet, să se fi vândut un număr semnificativ de autovehicule furate, cu acordul benevol al conducerii Poliției Române.
Un articol de Vlad Stoica
Citește mai mult despre posibile abuzuri și cazuri de corupție în cadrul Poliției Române, dând click pe acest text
Coruptie
De la ecologie la ideologie: virajul periculos al lui Călin Georgescu către Est

Călin Georgescu, cândva un fervent susținător al ecologiei și dezvoltării durabile, a reușit să surprindă pe toată lumea cu o piruetă ideologică demnă de un acrobat politic desăvârșit. Din militant al protecției mediului, s-a transformat într-un apostol al suveranismului cu accente pro-ruse, demonstrând că, în politică, orice este posibil, mai ales când vine vorba de redefinirea propriilor convingeri.
De la verde la roșu: metamorfoza neașteptată
În trecut, Călin Georgescu era recunoscut pentru angajamentul său față de ecologie, promovând politici de mediu și dezvoltare sustenabilă. Însă, odată cu intrarea sa în arenă politică, discursul său a suferit o transformare radicală. A început să critice vehement Uniunea Europeană și NATO, descriind scutul antirachetă din România drept o „rușine a diplomației” și afirmând că „NATO este cea mai slabă alianță de pe fața pământului”.
Admirație pentru Est: Putin, un model de urmat?
Nu s-a oprit aici. Georgescu și-a exprimat deschis admirația față de liderul de la Kremlin, declarând că „Vladimir Putin este un om care-și iubește țara”.
Mai mult, a pus sub semnul întrebării legitimitatea Ucrainei ca stat, susținând că „Ucraina e un stat inventat”.Astfel de declarații ridică semne de întrebare cu privire la orientarea sa geopolitică și la interesele pe care le-ar putea servi în calitate de președinte al României.
Programul „Hrană, apă, energie”: o rețetă pentru izolare?
Planul său de guvernare, intitulat „Hrană, apă, energie”, propune un model economic bazat pe suveranism și distributism, promovând ideea că România ar trebui să se bazeze exclusiv pe resursele proprii.
Deși, la prima vedere, acest program pare să încurajeze autosuficiența, în contextul global actual, o astfel de abordare riscă să izoleze țara și să o priveze de beneficiile cooperării internaționale.
România la răscruce: între Vest și Est
Într-un moment în care România se confruntă cu provocări majore și trebuie să-și decidă viitorul prin vot, ascensiunea unui candidat cu astfel de viziuni ridică îngrijorări. În loc să consolideze parteneriatele strategice cu Occidentul, Călin Georgescu pare să propună o reorientare către Est, punând sub semnul întrebării angajamentele țării față de UE și NATO.
Un viitor incert sub conducerea lui Georgescu
Dacă ar ajunge președinte, Călin Georgescu ar putea conduce România pe un drum al incertitudinii, marcat de dezinformare și o posibilă apropiere de sfere de influență care nu împărtășesc valorile democratice ale țării. Într-o perioadă în care stabilitatea și claritatea direcției sunt esențiale, un astfel de viraj ideologic ar putea avea consecințe nefaste pentru viitorul României.
Coruptie
Averea lui Călin Georgescu: Misterul din spatele conturilor „modeste”

Călin Georgescu, eternul salvator auto-declarat al României, are un talent aparte de a stârni controverse. Cu un discurs pompos despre suveranitate și despre cum România trebuie „să se ridice din genunchi”, domnul Georgescu și-a croit o aură de simplu patriot modest. Dar dacă ne uităm mai atent, conturile „modeste” ale acestuia par să aibă mai multe dedesubturi decât o săpătură arheologică la Sarmizegetusa.
Suveranism cu gust de lux
În timp ce Călin Georgescu vorbește despre reîntoarcerea la valorile strămoșești și despre „reconstrucția spirituală” a României, este dificil să nu observăm o disonanță flagrantă între predica sa și realitatea financiară. Conform propriilor declarații, averea sa ar fi una modestă, dar parcă fiecare pas al său e acompaniat de un parfum de exclusivitate. Desigur, în viziunea sa, modestia se traduce printr-o opulență subtilă, poate chiar bine ascunsă în spatele unor structuri financiare de nepătruns.
Economia „tradițională” a viitorului
Planurile sale economice sunt un cocktail interesant de utopie și haos. Printre ideile care ar trebui să salveze România se numără reducerea dependenței de Uniunea Europeană și o întoarcere spre „autosuficiență”. Desigur, într-o lume globalizată, unde crizele economice sunt interdependente, această strategie pare mai degrabă o rețetă pentru un colaps rapid decât pentru prosperitate.
Un exemplu de clarviziune economică: Călin Georgescu își dorește un sistem bazat pe „suveranism economic”. În traducere liberă, acest lucru ar putea însemna abandonarea investițiilor externe și îmbrățișarea unei economii austere, în care cetățenii să se descurce cu ceea ce au, eventual să revină la troc.
Criza permanentă: o viziune de dreapta extremă
Deși promite stabilitate, planurile lui Georgescu nu fac decât să arunce România într-o incertitudine cronică. Atitudinea sa ascunsă și mesajele sale aparent mincinoase sugerează o eventuală direcționare spre izolare internațională. Citatul său preferat, „România va fi liberă doar când va renunța la dictatura Bruxelles-ului”, poate fi interpretat ca un pas către periferizarea țării.
Pe scurt, cu un lider precum Georgescu, economia României ar deveni un experiment cu final incert. Misterul conturilor „modeste” rămâne nerezolvat, dar ceea ce este clar e că promisiunile grandioase ascund o posibilă catastrofă națională. Să sperăm că visul său de a ajunge președinte nu se va transforma în coșmarul nostru colectiv.
-
Actualitateacum 2 zile
Tendințele SEO în 2025: Ce trebuie să știe orice afacere din România ca să domine Google
-
Actualitateacum 3 zile
Problema neașteptată cu care au de-a face turiștii pe o cunoscută platformă online. „Din picior se poate da, dacă se așează o muscă și ne gâdilă?”
-
Actualitateacum 3 zile
Profesor de biologie arestat pentru agresiune sexuală. Polițiștii l-au ridicat de la liceul unde predă
-
Actualitateacum 3 zile
Violenţe stradale la Istanbul şi Izmir. Poliţiştii folosesc gloanţe de cauciuc şi tunuri cu apă împotriva manifestanţilor
-
Actualitateacum o zi
Cum suntem manipulați de ruși după ghidul KGB din 1983. Șeful CNA: „Creați o minciună mare și găsiți un idiot util”
-
Actualitateacum 2 zile
Secretele unei amenajări reușite, plante ornamentale de vis și soluții moderne de întreținere/rebegarden.ro
-
Actualitateacum 2 zile
Un nou scandal în SUA. Trump revocă un ordin împotriva unei firme de avocatură, în schimbul unor servicii de 40 de milioane de dolari pentru Casa Albă
-
Actualitateacum o zi
Putin obligă ucrainenii din teritoriile ocupate să-şi ia cetățenie rusă. Ce se întâmplă cu cei care refuză