„Adevărul din intersecție”: Zeci de polițiști rutieri și agenți de salubritate au primit termosuri cu ceai cald și cafea

0
1494

Într-o perioadă în care viscolul și ninsoarea îngreunează și mai mult circulația din București, oricum mult prea aglomerată din cauza numărului mare de mașini și a lipsei unei infrastructuri corespunzătoare, agenția AdMarks Media a lansat campania „Adevărul din intersecție”, cu scopul de a încuraja buna înțelegere între participanții la traficul rutier de pe arterele Capitalei.
În cadrul acestei campanii, marți, 27 februarie 2018, zeci de termosuri cu ceai cald și cafea au fost împărțite polițiștilor care dirijau circulația în intersecțiile aglomerate, precum și agenților de la serviciul de salubritate.
Ideea a luat naștere din dorința de a atrage atenția asupra faptului că, în ciuda stereotipurilor existente, polițiștii rutieri – deseori ținte ale insultelor celor mai mulți dintre șoferi – își fac treaba indiferent de condițiile meteorologice, și o fac la ore la care toți ceilalți se grăbesc să ajungă fie acasă, fie la birou, permițându-și, însă, să se ferească de vremea rea.

Schimbarea începe cu noi înșine

„Cu toții ne dorim o schimbare în bine. De cele mai multe ori, însă, așteptăm nepăsători ca lucrurile să se schimbe de la sine. Noi considerăm că realitatea nu funcționează astfel. Poate este mult spus, dar, dacă ne dorim o lume mai bună în jurul nostru, trebuie să începem schimbarea cu noi înșine și cu cei din imediata noastră apropiere”, a declarat inițiatorul campaniei „Adevărul din intersecție”, Florin Pețu, Managing Partner AdMarks Media.
Parteneri ai agenției AdMarks, în această campanie, au fost La Mama, PrintLines, Triumph Dance Academy, Taqueria El Torito și Speed Taxi, reprezentanții acestora împărțind zeci de termosuri cu ceai cald și cafea polițiștilor de la Brigada Rutieră aflați în intersecțiile aglomerate ale Bucureștiului.
De asemenea, și agenții de la serviciul de salubritate – care, de asemenea, sunt nevoiți să se confrunte cu vremea rea pentru a-și desfășura îndatoririle și pentru a îmbunătăți calitatea vieților noastre – au primit termosuri cu lichide calde care să le facă ziua mai ușoară.
Aceștia, dar și polițiștii rutieri, au fost încântați de acțiune și s-au bucurat pentru că le-au fost recunoscute meritele și contribuția la buna desfășurare a lucrurilor, în aceste zile în care iarna și-a făcut, cu adevărat, simțită prezența.

Recunoștință față de munca depusă

„Pe lângă exprimarea recunoștinței față de munca pe care acești oameni o depun, un alt scop al campaniei a fost acela de a sublinia faptul că polițiștii – deseori priviți cu ochi răi din cauza unor exemple mai puțin fericite – își fac treaba zi de zi așa cum se cuvine. Și am ales aceste momente pentru a le mulțumi – în care circulația rutieră din București este considerabil afectată de viscol și de ninsoare – tocmai pentru că acestea sunt cele mai tensionate momente în trafic, în care oamenii au tendința de a uita să empatizeze și să aibe recunoștință față de cei din jur”, a mai adăugat Florin Pețu.
AdMarks Media, inițiator al campaniei „Adevărul din intersecție”, este o agenție care furnizează servicii profesionale de SEO antreprenorilor care își doresc să-și dezvolte un business în online. Aceasta a luat naștere din dorința de a le oferi oamenilor de afaceri un partener de încredere pentru parcursul lor în mediul digital, asigurând soluții personalizate pentru cele mai bune rezultate în Google.
Evenimentul „Adevărul din intersecție” a fost susținut de partenerii La Mama, PrintLines, Triumph Dance Academy, Taqueria El Torito și Speed Taxi.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here