Coruptie
EXCLUSIV/Romania, scena celei mai mari operatiuni de spionaj, si complicitatea CSAT (episodul 2)/35 de milioane de euro, bani europeni, deturnati de SRI pentru a intercepta ilegal romanii!
Remember:
Asa cum am aratat in Episodul 1 al acestui serial, Prin Hotararea CSAT din 18 mai 2005, avand numarul 045, s-a dat liber la implementarea MONSAT pe teritoriul Romaniei, Hotararea CSAT 045 fiind “Realizarea sistemului national de monitorizare a comunicatiilor transmise prin satelit – MONSAT”! Sistem de monitorizare a comunicatiilor prin satelit MONSAT insemnand, pentru cine nu stie, interceptarea atat a telefoanelor cat si a postei electronice a oricui, cat si pozitionarea in timp real a locului in care se afla o persoana, oriunde pe glob! Initial, sistemul MONSAT (SIGINT) s-a implementat in SUA, serverul principal fiind in sediul NSA, imediat dupa atacurile teroriste din 2001 din SUA, si destinatia lui este stricta: monitorizarea oricarui individ cu potential terorist! Implementat printr-o Rezolutie a Congresului American, acest sistem este interzis a fi folosit de persoane neautorizate (persoanele autorizate fiind doar: seful oficial FBI din tara in care sistemul este implementat, seful oficial al biroului CIA din tara respectiva, si – atentie: atasatul militar al Ambasadei SUA din tara in cauza, cel care detine, de altfel, si codurile de intrare in sistem), si este interzis de a fi folosit pentru a monitoriza, intercepta, fila, alte persoane decat cele pentru care exista dovezi certe ca ar face parte dintr-o grupare terorista! Doar ca indivizi corupti din SRI au vazut in MONSAT cheia spre interesele lor personale, vendete, si, nefiind prea greu sa corupa cei trei americani despre care am facut referire mai sus, in complicitate cu CSAT, au deturnat misiunea pentru care a fost creat, si, ocolind insasi legislatia din SUA, au fentat partenerul strategic al Romaniei, si au facut ceea ce stiu ei mai bine sa faca: adica au emis inca o Hotarare CSAT, pusa la secret si ea, in care efectiv au schimbat beneficiarul initial si au trecut, ca beneficiari: SRI si DNA (proaspat infiintat si el, tot in 2005)! Hotararea CSAT prin care SRI si DNA si-au dat liber la spionaj in masa, este Hotararea 0121 din data de 4 octombrie 2005 (numita “Hotarare de MODIFICARE a Hotararii CSAT din 18 mai 2005, avand numarul 045 privind Realizarea sistemului national de monitorizare a comunicatiilor transmise prin satelit MONSAT, prin introducere a noi beneficiari”). Practic, punand mana pe MONSAT, “beneficiarii” nici nu mai aveau nevoie de mandate de interceptare emise de vreun judecator, pentru a putea intra cu picioarele in vietile a mii de romani, impotriva carora au inceput o prigoana fara precedent!
SIGINT-ul american, imbracat in MONSAT-ul romanesc si resapat la RASIROM
Deoarece, atunci cand CSAT a aprobat “Infiintarea sistemului de monitorizare prin satelit MONSAT”, SUA avea deja un centru operational SIGINT in Europa (in Marea Britanie), sefii Serviciului Roman de Informatii au pus la bataie sediul si releele propriei firme comerciale. Adica RASIROM! RASIROM-ul ar fi trebuit insa sa fie doar un canal de transmisie intre satelitii SIGINT si partenerul strategic al Romaniei pe probleme de contra-terorism, eventual, in cazuri de iminent atac terorist, sa apeleze la cheia programului software numit ROYALNET pentru a putea identifica urgent teroristii, caile lor de comunicare, locatiile in care s-ar fi aflat. Cheia (codurile de acces in program) aflandu-se in custodia celor 3 reprezentanti operationali ai Statelor Unite pe teritoriul Romaniei (seful oficial al Biroului FBI la Bucuresti, seful oficial al Biroului CIA la Bucuresti, si atasatul militar al SUA din Ambasada Americii la Bucuresti). Prin “metode specifice”, asta insemnand coruperea intai a atasatului militar, apoi si-a celorlalti doi (vom descrie acest subiect in episodul urmator), Coldea a reusit sa puna mana pe accesul in Royalnet. Un prim pas fiind facut, ceea ce a urmat ii va lasa cu gura cascata pe americani, cu tot cu NSA-ul lor: la RASIROM s-a piratat Royalnet, si asa a aparut strict-secretul Sigdev (acum nu mai e secret, ca l-am dezvalui noi!). Sigdev-ul RASIROM, prin care, in termeni strict de intelligence cum ii place lui Coldea sa se laude prin sufrageriile unde, intre o friptura si-o tuica fiarta, schimba, impreuna cu Kovesi si Oprea (SI DRAGNEA!) rezultatele unor alegeri prezidentiale (atat in 2009 cat si in 2014), “analistii nostri identifica cate doua milioane de comunicatori ai retelelor de telecomunicatii pe secunda, si gasim cele mai rapide cai de acces pentru comunicatiile tinta”! In traducere: SRI-ul devenit SRL-ul lui Coldea, Maior si Iohannis, colecteaza “in vrac” toate convorbirile telefonice si pe internet ale tuturor, apoi le mapeaza in minunatul lui RASISOM. Ce conteaza ca aia 2 milioane de romani / secunda pe care ii spioneaza intru totul nu sunt teroristi? Interesele mafiei statale sa traiasca, nu-i asa?
“Noi suntem SRI, noi suntem DNA, noi suntem MAFIA, si vrem 35 de milioane de euro ca sa facem un software de recunoastere faciala a tuturor romanilor, ca nu ne ajunge MONSAT sa le interceptam telefoanele, si nu ne ajunge nici accesul pe care l-am obtinut ilegal, la baza de date a tuturor din serverul CNAS!”
In urma cu doi ani, SRI a dorit sa-si construiasca un sistem de identificare a persoanelor care discuta pe Facebook, WhatsApp sau Skype. Un sistem de interceptare a traficului online fara consimtamantul utilizatorilor, cu acces nerestrictionat la toate bazele de date care contin informatii despre cetateni. Si ce-a mai dorit SRI? Un program de recunoastere faciala. Si uite-asa SRI (beneficiar si DNA, desigur, ca unde-i Tanda e si Manda – fara vreo aluzie la presedintele Comisiei de Control parlamentar al SRI, e doar o expresie populara) si-a tras un SII Analytics, si o platforma de spionaj despre care insusi George Maior spunea ca: „Platforma sporeste considerabil viteza de cautare a informatiilor in bazele de date deja existente”! Care baze de date deja existente? Pai cele de la RASIROM, via MONSAT! Iar platforma mult ravnita – si obtinuta – de Coldea gaseste cca 5000 de persoane în decurs de 15 secunde, utilizand tehnologia de recunoaștere a fetei, plus ca poate efectua cate cautari doreste pe dispozitivele mobile ale cetatenilor! Dar marele proiect de instalare a DICTATURII STATULUI PARALEL nu se putea, nu-i asa, realiza fara bani, si, prin urmare, SRI a accesat fonduri europene. Treizeci si cinci de milioane de euro! Aplicand – noaptea mintii! – la un grant ce avea ca ca scop… prevenirea abuzurilor!
VA URMA!
Sef Departament Anchete Incisiv de Prahova -Raisa Ekaterina Ivatenko
Coruptie
România, partea fără sens. Posibile cazuri de corupție în cadrul Registrului Auto Român și în cadrul Poliției Române
România, partea fără sens. Simple posibilități:
Este posibil ca angajați ai DRPCIV (Permise și Înmatriculări Auto), împreună cu angajați ai Registrului Auto Român, să fi înmatriculat un număr mare de autovehicule furate, în cunoștință de cauză.
Este posibil ca autovehiculelor de la punctul 1 să le fi fost schimbată culoarea înainte de comercializare.
Este posibil ca un număr semnificativ de angajați ai Registrului Auto Român să fi emis certificate de autenticitate pentru autovehicule furate, în perioada prevăzută de lege.
Este posibil ca Registrul Auto Român să fi autorizat un număr semnificativ de service-uri auto care nu îndeplineau normele.
Este posibil ca legislația României să nu acopere satisfăcător problemele din domeniul tranzacțiilor auto legale/ilegale.
Este posibil ca, în târgul auto Vitan-Bârzești și în alte târguri auto din țară, să se fi vândut, de-a lungul timpului, un număr semnificativ de autovehicule furate, cu acordul benevol al conducerii Poliției Române.
Este posibil ca pe site-urile de anunțuri, de pe internet, să se fi vândut un număr semnificativ de autovehicule furate, cu acordul benevol al conducerii Poliției Române.
Un articol de Vlad Stoica
Citește mai mult despre posibile abuzuri și cazuri de corupție în cadrul Poliției Române, dând click pe acest text
Coruptie
De la ecologie la ideologie: virajul periculos al lui Călin Georgescu către Est
Călin Georgescu, cândva un fervent susținător al ecologiei și dezvoltării durabile, a reușit să surprindă pe toată lumea cu o piruetă ideologică demnă de un acrobat politic desăvârșit. Din militant al protecției mediului, s-a transformat într-un apostol al suveranismului cu accente pro-ruse, demonstrând că, în politică, orice este posibil, mai ales când vine vorba de redefinirea propriilor convingeri.
De la verde la roșu: metamorfoza neașteptată
În trecut, Călin Georgescu era recunoscut pentru angajamentul său față de ecologie, promovând politici de mediu și dezvoltare sustenabilă. Însă, odată cu intrarea sa în arenă politică, discursul său a suferit o transformare radicală. A început să critice vehement Uniunea Europeană și NATO, descriind scutul antirachetă din România drept o „rușine a diplomației” și afirmând că „NATO este cea mai slabă alianță de pe fața pământului”.
Admirație pentru Est: Putin, un model de urmat?
Nu s-a oprit aici. Georgescu și-a exprimat deschis admirația față de liderul de la Kremlin, declarând că „Vladimir Putin este un om care-și iubește țara”.
Mai mult, a pus sub semnul întrebării legitimitatea Ucrainei ca stat, susținând că „Ucraina e un stat inventat”.Astfel de declarații ridică semne de întrebare cu privire la orientarea sa geopolitică și la interesele pe care le-ar putea servi în calitate de președinte al României.
Programul „Hrană, apă, energie”: o rețetă pentru izolare?
Planul său de guvernare, intitulat „Hrană, apă, energie”, propune un model economic bazat pe suveranism și distributism, promovând ideea că România ar trebui să se bazeze exclusiv pe resursele proprii.
Deși, la prima vedere, acest program pare să încurajeze autosuficiența, în contextul global actual, o astfel de abordare riscă să izoleze țara și să o priveze de beneficiile cooperării internaționale.
România la răscruce: între Vest și Est
Într-un moment în care România se confruntă cu provocări majore și trebuie să-și decidă viitorul prin vot, ascensiunea unui candidat cu astfel de viziuni ridică îngrijorări. În loc să consolideze parteneriatele strategice cu Occidentul, Călin Georgescu pare să propună o reorientare către Est, punând sub semnul întrebării angajamentele țării față de UE și NATO.
Un viitor incert sub conducerea lui Georgescu
Dacă ar ajunge președinte, Călin Georgescu ar putea conduce România pe un drum al incertitudinii, marcat de dezinformare și o posibilă apropiere de sfere de influență care nu împărtășesc valorile democratice ale țării. Într-o perioadă în care stabilitatea și claritatea direcției sunt esențiale, un astfel de viraj ideologic ar putea avea consecințe nefaste pentru viitorul României.
Coruptie
Averea lui Călin Georgescu: Misterul din spatele conturilor „modeste”
Călin Georgescu, eternul salvator auto-declarat al României, are un talent aparte de a stârni controverse. Cu un discurs pompos despre suveranitate și despre cum România trebuie „să se ridice din genunchi”, domnul Georgescu și-a croit o aură de simplu patriot modest. Dar dacă ne uităm mai atent, conturile „modeste” ale acestuia par să aibă mai multe dedesubturi decât o săpătură arheologică la Sarmizegetusa.
Suveranism cu gust de lux
În timp ce Călin Georgescu vorbește despre reîntoarcerea la valorile strămoșești și despre „reconstrucția spirituală” a României, este dificil să nu observăm o disonanță flagrantă între predica sa și realitatea financiară. Conform propriilor declarații, averea sa ar fi una modestă, dar parcă fiecare pas al său e acompaniat de un parfum de exclusivitate. Desigur, în viziunea sa, modestia se traduce printr-o opulență subtilă, poate chiar bine ascunsă în spatele unor structuri financiare de nepătruns.
Economia „tradițională” a viitorului
Planurile sale economice sunt un cocktail interesant de utopie și haos. Printre ideile care ar trebui să salveze România se numără reducerea dependenței de Uniunea Europeană și o întoarcere spre „autosuficiență”. Desigur, într-o lume globalizată, unde crizele economice sunt interdependente, această strategie pare mai degrabă o rețetă pentru un colaps rapid decât pentru prosperitate.
Un exemplu de clarviziune economică: Călin Georgescu își dorește un sistem bazat pe „suveranism economic”. În traducere liberă, acest lucru ar putea însemna abandonarea investițiilor externe și îmbrățișarea unei economii austere, în care cetățenii să se descurce cu ceea ce au, eventual să revină la troc.
Criza permanentă: o viziune de dreapta extremă
Deși promite stabilitate, planurile lui Georgescu nu fac decât să arunce România într-o incertitudine cronică. Atitudinea sa ascunsă și mesajele sale aparent mincinoase sugerează o eventuală direcționare spre izolare internațională. Citatul său preferat, „România va fi liberă doar când va renunța la dictatura Bruxelles-ului”, poate fi interpretat ca un pas către periferizarea țării.
Pe scurt, cu un lider precum Georgescu, economia României ar deveni un experiment cu final incert. Misterul conturilor „modeste” rămâne nerezolvat, dar ceea ce este clar e că promisiunile grandioase ascund o posibilă catastrofă națională. Să sperăm că visul său de a ajunge președinte nu se va transforma în coșmarul nostru colectiv.
-
Actualitateacum 3 zile
Care sunt factorii ce influențează deprinderea limbii engleze în copilărie? Descoperă alături de Novakid
-
Uncategorizedacum 3 zile
Studiu HONOR: aproape jumătate dintre tinerii din România se confruntă cu probleme financiare în ianuarie
-
Socialacum 2 zile
Centrale pe lemne cu gazeificare: Cum se transformă lemnul în căldură eficientă
-
Sanatateacum 2 zile
DERMATOLOGIE – Gama de servicii disponibile la CENTRUL MEDICAL DOCTOR BORIS
-
Comunicateacum o zi
Jocurile de noroc din era digitală – ce provocări cuprinde?