7 secrete pentru un sejur reusit in hotelul tau

0
865
7 secrete pentru un sejur reusit in hotelul tau

Fiecare turist isi doreste sa aiba parte in vacanta sa de clipe minunate pe care sa le petreaca intr-un loc plin de peisaje minunate, de oameni calzi si ospitalieri, de activitati recreative in aer liber, de o gastronomie savuroasa si de obiective istorice interesante. Daca in trecut se putea observa lipsa oricarui interes al patronilor de hotel sau de pensiune fata de nevoile turistilor, in ziua de astazi foarte multi dintre acestia s-au raliat standardelor occidentale intelegand ca trebuie sa ofere pentru a primi.

Intrebati in legatura cu lucrurile care le-au placut in hotel, cei mai multi dintre turisti au marturisit ca primul impact a fost coplesitor. Atmosfera din zona receptiei trebuie neaparat sa fie una luxoasa, sa impresioneze placut, iar atunci cand sunt primiti sa aiba parte de cuvinte frumoase, de un ton cald, de zambet si de voie buna. Aceasta atmosfera se va imprima si camerei in care vor fi cazati, acolo unde totul trebuie sa straluceasca de curatenie.

Un afacerist inteligent trebuie sa respecte aceste sfaturi:

  1. Interiorul hotelului are nevoie de un design modern, atractiv, asa ca obiectele vechi, mucegaite, rupte sau deteriorate partial trebuie inlocuite cu piese de mobilier noi. Decoratiunile nu pot fi uitate, dar nu vor incarca prea tare camerele, mentinand un aspect simplu, elegant, sofisticat chiar. Spatiile destinate receptiei, restaurantului, salii de conferinte, camerelor, spatiilor sanitare trebuie sa fie suficient de mari pentru a incanta pe turistii care isi doresc altceva decat au acasa;
  2. Baile vor fi bine puse la punct, acestea fiind camerele cele mai cercetate de catre oaspeti. In aceasta zona trebuie sa se puna accent pe un mobilier util, culorile sa fie placute, fara sa agreseze ochiul, iar accesoriile sa nu lipseasca: hartia igienica de calitate superioara care se poate gasi cu usurinta pe https://www.sanito.ro/hartie-igienica, sapunul lichid si spuma, dezinfectantul de maini, odorizantul de camera, cosul de gunoi etc;

hartie igienica de calitate pentru hotel

  1. De multe ori, se intampla ca intr-un hotel clientii sa gaseasca paturile nespalate (lenjeria se schimba periodic, paturile nu, din pacate), iar telecomanda, clanta si intrerupatoarele sa nu fie dezinfectate, ceea ce sporeste starea de frustrare a oaspetilor. Astfel, este important ca atentia la detalii sa fie una foarte mare, doar asa hotelul se va bucura de un renume pe viitor;
  2. Cei mai multi dintre turisti isi doresc sa serveasca masa in hotel fara sa plece in alta parte, asa ca este vital ca patronul sa amenajeze o astfel de zona pe care sa o doteze intr-un mod cat mai atractiv: cu mese si scaune comode, in culori placute, care sa invite la a servi masa intr-o ambianta potrivita, cu tacamuri si vesela cu un design modern, cu un meniu variat si cu o baie in apropiere atat de necesara pentru spalarea mainilor. Atentia la detalii conteaza, iar in acest sens pe Sanito gasesti uscatoare de maini profesionale pentru a crea o buna impresie pana si celui mai pretentios client;

uscator de maini recomandat pentru hoteluri

  1. Concediile sunt momente potrivite pentru fiecare de a gusta dupa pofta din gastronomia locului in care se afla, fara sa mai tina cont de kilograme sau de viata de acasa, asa ca meniul restaurantului trebuie sa contina bucate traditionale, pe care clientii abia asteapta sa le savureze, bauturi diferite, care sa satisfaca fiecare gust, punandu-se mai putin accent pe mancaruri nesanatoase;
  2. Daca un client va fi nemultumit de anumite lucruri (zgomot prea mare de afara, apa calda nu functioneaza, aerul conditionat e stricat), atunci se va adresa, cu siguranta, receptiei. Desi tentatia este mare ca receptionerul sa-l trateze pe turist cu raceala, totusi ar fi mult mai bine sa incerce sa lamureasca problema, chiar sa-i ofere o reducere pentru neplacerile avute sau o alta compensatie, in caz contrar turistul ar putea sa ofere o nota proasta hotelului pe site-urile de booking;
  3. Intotdeauna trebuie sa se acorde atentie sporita bailor din camere sau din zona restaurantului pentru ca turistii sunt foarte atenti la existenta microbilor si vaneaza practic acele zone pe care menajerele le-ar putea omite fara sa vrea. Pentru ca multi se inarmeaza cu spirt de acasa pentru a dezinfecta capacul toaleta, nu ar fi deloc de neglijat o mica investitie in capace de toaleta cu folie igienica, care se gasesc pe site-ul https://www.sanito.ro/ alaturi de alte multe produse la preturi convenabile.

capac de toaleta cu folie hotel

In concluzie, cu multa vointa, cu atentie la toate lucrurile care ar putea sa-l nemultumeasca pe turist si cu dorinta de a avea un business cat mai profitabil, un afacerist poate sa ofere un sejur reusit in hotelul sau si va avea parte de recomandari pozitive din partea tuturor celor care-i calca pragul.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here