Connect with us

Actualitate

Despre miliardarii americani care finanțează în liniște campanii de dezinformare în Europa

Mihai Daniel

Publicat

pe

Este incredibil cum un grup mic de americani foarte bogați sprijină indirect câteva site-uri de „reinformare” și campanii de publicitate online în Europa. Împotriva oricărui stat s-au dus constant, de-a lungul timpului războaie informaţionale, campanii de presă, ceea ce putem numi „propagandă neagră”, de către state şi organizaţii străine, pe deplin oculte. De exemplu, războaiele informaţionale au fost purtate aproape neîntrerupt împotriva statelor dezvoltate de către alte state şi organizaţii străine cu obiective specifice, de la împiedicarea promovării pe criterii discreţionare la cultivarea unor interese comerciale de genul impunerii achiziţiilor de către acel stat a unor tehnologii noi, a unor nave de luptă performante sau avioane de la un anumit furnizor. Recent a fost identificată o campanie ce viza compromiterea parteneriatului strategic dintre super-puteri precum Franţa şi SUA şi creearea unui anumit fel de opoziţie prin campanii media de dezinformare.

Cazuri probate, pe deplin ”celebre”

Nu numai statele desfășoară operațiuni de dezinformare. De câțiva ani, un mic grup de miliardari americani, care finanțează în țara lor aripa dreaptă a Partidului Republican, au susținut cu entuziasm campanii de difuzare a informațiilor false în mai multe țări ale Uniunii Europene.

Spre deosebire de cei cunoscuți ca fiind parte a Agenției de Cercetare pe Internet – mai precis organizația rusă de propagandă online – acești oameni de afaceri nu au multe echipe sau armate de conturi false pe rețelele sociale ca Twitter sau Facebook. Dar, datorită capitalului, infuenței dar și banilor, chiar își permit să finanțeze grupuri mici de activiști și companii de comunicare politică specializate, a căror acțiune este apoi răspândită, deteriorarea fiind înmulțită în mediul online prin achiziționarea de anunțuri pe rețelele sociale pentru a propaga asemenea mesaje nocive.

În centrul unui asemenea  dispozitiv, la „loc de cinste” este figura lui Robert Mercer, un importantlider al puternicului fond de investiții Renaissance Technologies,  care alături de fiica sa Rebeca a finanțat lansarea Breitbart News , conspirația site – ului, un fel de vârful de lance al „alt-dreapta“ ( „Alternativa corectă”, mișcarea de extrema dreaptă) pentru campania lui Donald Trump. Steve Bannon, fostul consilier al președintelui a fost direct implicat, fiind un fel de „regizor”.Iar dovezile au fost rapid probate, misterul fiind elucidat. „Mercer a pus bazele revoluției Trump „, a declarat Bannon într- un interviu acordat la Washington Post în 2018 . ”Dacă te uiți la cine sunt donatorii politici din ultimii patru ani, (…) se poate spune c-au avut cel mai mare impact. „

Dar generozitatea lui Mercer nu se oprește la granițele Statelor Unite. De asemenea, acestea finanțează Institutul Gatestone, un think tank neoconservator axat pe Europa, care publică articole în multe limbi, inclusiv în limba franceză .

Dar, de asemenea, mass-media canadiană The Rebel , care este foarte interesată de știrile vechiului continent. În 2017, unul dintre angajații săi, Jack Posobiec, a contribuit în mare măsură la difuzarea „MacronLeaks”, aceste e-mailuri furate de mai mulți membri ai echipei de campanie a lui Emmanuel Macron, publicată online cu două zile înainte de a doua rundă a alegerilor pentru a ajunge președinte al Franței. De altfel domnul Posobiec a fost unul dintre primii care a menționat publicarea documentelor și a permis difuzarea lor foarte rapidă în sferele sociale, dar mai ales în  cele ale dreptului american.

Un alt exemplu, mai vechi este acesta, dat de acele campanii care au fost duse din raţiuni de politică internă din statele respective, dar cu aceleaşi efecte grave pentru alte s state. Pot da ca exemple campania electorală din Italia în cursul căreia Partidul Democrat al lui Walter Veltroni şi Romano Prodi a instrumentat „Cazul Mailat”, campania partidului britanic United Kingdom Independence Party sau campania prezidenţială a fostului preşedinte francez Nicolas Sarkozy care a avut drept componentă inclusiv expulzarea multor populații de romilor, originari din România.

Factorul  politic si vulnerabilitatea presei- motive serioase de îngrijorare

O problemă deosebită constă în vulnerabilitatea presei din aceste super-puteri mondiale, în contextul războaielor informaţionale, al căror ecou se face aproape de fiecare dată. Ziariştii  nu obişnuiesc să analizeze ştirile şi le preiau din presa străină mulţumiţi că pot cita „o sursă credibilă”, de exemplu o agenţie internaţională de ştiri. Această atitudine nu se datorează neapărat unei lipse de profesionalism a ziariştilor, ci presiunii la care aceştia sunt supuşi. În epoca transmisiunilor prin satelit, a televiziunilor de ştiri cu jurnale din oră în oră şi a presei electronice ştirile se transmit în timp real iar ziaristul nu are timp să verifice sau să contribuie la ştirea respectivă cu o valoare adăugată proprie.

O altă tendinţă este politizarea subiectului, în sensul că ziariştii  pot prelua atacurile din presa străină la adresa acestr state, dacă apreciază că acestea pot afecta un demnitar sau o forţă politicăe care publicaţia respectivă îl consideră adversar. Acesta este un exemplu elocvent de lipsă de solidaritate naţională. Trebuie menţionată şi lipsa de stimă faţă de sine a multor cetăţeni, printre care şi ziarişti, care au o bucurie masochistă atunci când se vorbeşte rău despre imaginea statului respectiv. La categoriile de mai sus se adaugă şi unii ziarişti care care se comportă în presă ca nişte agenţi de influenţă ai unor puteri străine.

Politicienii din aceste state nu prea au cum să înţeleagă foarte clar natura, motivaţiile şi beneficiarii campaniilor antistatale, foarte bine finanţate Faptul că presa este liberă nu poate fi o justificare pentru o posibilă pasivitate faţă de aceste campanii  a factorilor de răspundere din statele menţionate agravează , mai ales când unele dintre aceste campanii se derulează în presa din acele state.

Conform unor analiști, condițiile pe care acești miliardari americani le exploatează în strategia să de influențare a canalelor de media socială există deja în rândul categoriilor demografice vizate de acțiunile sale. Între acestea se numără furia, teamă, rasismul, xenofobia, tribalismul politic, resentimentele și ignoranța. Trolii urmăresc să transforme aceste trăsături existențe în emoții puternice, aproape întotdeauna negative, care influențează perspectiva pe care individul vizat o are în legătură cu o serie de probleme sociale, economice și politice. În timp, impactul unei asemenea strategii are un efect cumulativ.

Odată ce un segment al unei populații crede o afirmație ce este categoric falsă sau, mai important, pune la îndoială un lucru care este categoric adevărat, este ușor pentru ei ca, urmând un plan similar, sa repete acest proces în legătură cu un număr de alte subiecte. Pe măsură ce cei vizați de propaganda devin tot mai angajați și mai implicați în legătura cu un subiect sensibil, ei tind să facă asta cu tot mai multă siguranță și furie, făcând aproape imposibila recurgerea la fapte, date sau dovezi empirice pentru a-i convinge de lucrul contrar. În opinia lor, orice efort pentru a-i convinge că sunt manipulați este doar o „dovadă” a conspirației care încearcă să îi împiedice să fie informați „cu adevărat.” Rezultatul final este continuarea diviziunii politice și dispute extrem de partizane.

Concluzie

Este limpede că în  spatele unora dintre campanii se află interese ale unor guverne străine. În acest caz, problema respectivă ar trebui introdusă în punctajul relaţiei bilaterale dintre statele respective. Deşi nimeni nu îndeamnă un guvern străin să ştirbească libertatea presei din aceste super-puteri mondiale, guvernele au multă influenţă. Discutarea la nivel înalt se impune mai ales dacă există indicii că guvernul străin cu care se abordează problema s-ar afla în spatele campaniei respective.

Sursa foto : SearchNewsGlobal,Economica.net

Acest material a fost conceput si oferit de catre Prof. Dr.Daniel Mihai, redactor-sef al platformei online independente Criteriul Național

 

 

 

Comentarii Facebook
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Comunicat de presă/UNPR

Publicat

pe

18.05.2019

Președintele UNPR Gabriel Oprea a făcut, alături de unii dintre candidații la alegerile europarlamentare, un tur al organizațiilor partidului din regiunea Muntenia în perioada 17-18 mai 2019. Astfel, conducerea Uniunii a participat vineri, 17 mai, la ședințe de lucru cu lideri și membri ai organizațiilor județene ale partidului din Argeș, Prahova și Dâmbovița, iar sâmbătă, cu cei din Ialomița, Călărași, Giurgiu și Teleorman.

În cadrul întâlnirilor, s-a analizat stadiul reorganizării filialelor teritoriale ale partidului la nivelul structurilor județene și locale și s-a discutat despre activitatea de campanie desfășurată de organizațiile din regiune.

De asemenea, au fost prezentate principalele proiecte ale candidaților pentru Parlamentul European, pornind de la angajamentul acestora de a depune toate eforturile pentru ca identitatea națională a României să fie bine reprezentată în contextul european.

UNPR militează pentru creșterea economică sustenabilă, dezvoltarea socială echitabilă și progresul autentic la nivelul Uniunii Europene. Candidații UNPR vor susține parcursul României pentru aderarea în cel mai scurt timp la zona euro.

Gabriel Oprea a declarat că UNPR va susține, prin măsuri concrete, aderarea urgentă la spațiul Schengen: „România ar trebui să fie astăzi în Schengen! Nu cerșim nimic, cerem să ne fie respectate drepturile câștigate. Este de neacceptat faptul că țara noastră încă așteaptă să facă parte din spațiul de liberă circulație, deși îndeplinește de multă vreme criteriile tehnice necesare. România merită să fie parte a statelor din zona fără frontiere. Românii trebuie să fie tratați ca cetățeni egali, nu ca cetățeni de rangul doi. Și tocmai pentru că îndeplinim toate criteriile, nu ar trebui să fim tratați diferit”.

Liderul Uniunii a subliniat faptul că atitudinea celor care se opun și care tratează astfel România, este strict politică, dar politica statelor nu trebuie aplicată subiectiv, nu trebuie să ducă la nerespectarea regulilor și cu siguranță nu trebuie să afecteze în niciun fel alte țări.

Cred că acest mod de a trata state care și-au făcut temele cu seriozitate, afectează și imaginea Uniunii Europene. Uniunea Europeană nu trebuie să funcționeze cu două viteze și nu trebuie să existe standarde duble pentru niciunul dintre cetățenii săi”, a precizat Gabriel Oprea.

Anghel Iordănescu le-a transmis celor prezenți la întâlniri un mesaj de mobilizare: “UNPR este un partid al tuturor, un proiect născut din dragoste de țară. Am crezut și cred în acest proiect. În politică, la fel ca în sport, dacă nu te implici, dacă nu te organizezi, nu te mobilizezi și nu muncești, nu realizezi nimic. UNPR a avut succes și va mai avea succes. Îi îndemn pe toți colegii din organizațiile partidului să strângă rândurile și să-și facă datoria, în echipă, așa cum facem și noi, candidații la Parlamentul European. Vom reprezenta țara așa cum am reprezentat-o ca sportivi și ne vom bate pentru România și pentru interesele sale”.

Biroul de presă

 

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Actualitate

Cum te poate ajuta o agentie de marketing Timisoara in promovarea afacerii?

Andreea M

Publicat

pe

Cum te poate ajuta o agentie de marketing Timisoara in promovarea afacerii?

 

Ca urmare a modificarilor metodelor de comert si de marketing, comportamentul si asteptarilor consumatorilor s-au modificat de asemenea. Prin urmare, nu mai este suficient doar sa iti promovezi afacerea prin reclame si bannere, ci ai nevoie de promovare online.

 

Daca vrei sa castigi increderea si atentia unui numar cat mai mare de cititori si potentiali clienti este recomandat sa apelezi la serviciile oferite de o agentie de marketing Timisoara in tot ceea ce inseamna marketing digital. Exista mai multe aspecte in care o astfel de agentie de marketing Timisoara te poate ajuta pentru o promovare online mai eficienta.

 

Cu ajutorul oferit de specialistii care lucreaza pentru o agentie de marketing Timisoara afacerea ta va beneficia de mai multa vizibilitate, de un numar mai mare de accesari a site-ului tau si implicit de cresterea numarului de clienti. Iar toate acestea vor veni ca urmare a folosirii tehnicilor de optimizare SEO pentru materialele de promovare online a afacerii tale.

Termenul de optimizare SEO se refera la redactarea materialelor publicate in mediul online pe baza unor cuvinte cheie relevante, la crearea unui continut unic si informativ, dar si la inserarea de link-uri catre site-ul afacerii tale in cadrul continutului respectiv.

 

Scopul acestor tehnici de optimizare SEO este de a plasa materialele de promovare pentru afacerea ta pe primele pagini in randul motoarelor de cautare de pe Internet si implicit cresterea numarului de clienti.

 

Unul dintre serviciile oferite de o agentie de marketing Timisoara se refera la campanii de advertoariale. Aceste materiale sunt redactate sub forma unor editoriale avand scop de a promova afacerea ta, dar continutul este prezentat sub forma unor informatii utile pentru cititori si produsele sau serviciile vor fi promovate ca si solutii la diferitele nevoi ale clientilor.

 

Prin urmare, gasind utilitate in respectivele materiale de promovare online, cititorii iti vor accesa site-ul plasat pe diversele link-uri si sansele de a deveni clienti cresc considerabil. Toate aceste materiale de marketing digital sunt redactate pe baza tehnicilor de optimizare SEO.

 

Mai mult decat atat, cei care lucreaza pentru o astfel de agentie de marketing Timisoara vor publica materialele de marketing digital pentru afacerea ta pe site-uri cu o foarte buna reputatie si cu un trafic important de vizitatori, crescand astfel sansele afacerii tale de a deveni cunoscuta in mediul online si nu numai.

 

Acum ca ai descoperit care sunt beneficiile de a colabora cu experti in optimizare SEO Timisoara , mentenanta site lunara si marketing digital nu iti ramane decat sa lasi pe seama specialistilor promovarea afacerii tale in mediul online.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Actualitate

Despre Illuminati- Episodul al Şaptesprezecelea

Mihai Daniel

Publicat

pe

Motto  „Cine iubeşte banii nu se va sătura de bani, iar cel ce iubeşte bogăţia nu va avea parte de rodul ei. Şi aceasta este deşertăciune! Când se înmulţesc averile, sporesc şi cei ce le mănâncă şi ce folos are stăpânul lor că numai le vede?(Ecclesiastul, Capitolul 5, versetele 9-10)

Înainte de toate, ca de fiecare dată, pentru a lămuri odată pentru totdeauna și a nu lăsa loc niciunei interpretări, vreau să vă asigur că acest material se dorește a fi socotit al şaptesprezecelea episod al serialului lansat intitulat –”Despre Illuminati”. Pe parcursul acestui material, nu voi aduce niciun fel de atingere sau prejudiciu acestei caste, dar pe de altă parte nu voi face rabat de la cele mai (ne)semnificative informaţii cu sau despre acest subiect deosebit de interesant și mai mereu ocolit de majoritatea. Aceste coordonate sunt deja fixate asemenea unor condiții de facto, iar absolut toate cele enumerate sunt aspecte definite și tratate, cu lux de amănunte care întregește imaginea globală despre acest subiect.

”Magia” Revoluției

Secolul al XX-lea a văzut Europa – epicentrul a două Războaie Mondiale în succesiune rapidă – căzută în catastrofă. De la sfârșitul celui de-al doilea război mondial, am trăit într-o epocă ridicolă și falsă în care toate valorile au fost erodate. Suntem scufundați în nihilism. Materialiștii științifici, înalții preoți ai modernității, sunt ateiști nihilişti. Avem o cultură a consumatorilor care adăpostește obiecte și celebrități, idolii din alamă ai crezului capitalismului. Avraamismul s-a împărțit în două. Cei mai mulți avraamiști trăiesc vieți ipocrite de mângâiere și egoism, divorțaţi de valorile spirituale, în timp ce o minoritate a ales fanatismul fundamentalist. Şi „religia” contemporană a rețelelor sociale – cyber fakery din Facebook și Twitter – este lipsită de orice conținut intelectual și spiritual. Nivelată în jos, majoritatea oamenilor nu crede în nimic.
 Lumea nu a fost niciodată mai nihilistă și astfel, este pusă pe marginea unei prăpăstii. Dacă nu apar noi valori, nebunia, haosul și uciderea pe scară largă vor coborî Armaghedonul asupra rasei umane. Cele două războaie mondiale ale secolului trecut nu vor fi fost nimic în comparaţie cu ce ne aşteaptă. Războaie noi vor izbucni, vom avea parte de încălzirea globală, suprapopularea, diviziunea religioasă, lipsa alimentelor, lipsa apei, poluarea, disparitățile masive în bogăție, conflictele de interese economice dintre Occident și Orient, chiar și tineri versus bătrâni, pe măsură ce îmbătrânirea populației consumă din ce în ce mai multe resurse,negându-le astfel tinerilor. Se estimează că populația lumii ar putea fi de cel puțin 9 miliarde până în 2050. Problemele pe care le avem acum vor fi enorm de mari.
Reevaluează toate valorile – înainte de a fi prea târziu. Fereastra de oportunitate este scurtă. Dacă nu construim o lume meritocratică, declanșând geniul și creativitatea ființelor umane pentru a rezolva problemele imense cu care ne confruntăm, vom fi morți și îngropați înainte de sfârșitul acestui secol. RIP umanitate.” The Illuminati Official Site

Am ales intenționat acest fragment consistent din doctrina acestor „binefăcători”, cu scopul de a sublinia interesul și în special viziunea globalizată, obiectivul și viitoarea proiecție a acestei lumi.

Se pot face multe observații perceptive, dar din moment ce, la ora actuală există asemenea organizații pe deplin tenebroase, oculte care acționează cu convingerea, cu scopul declarat de „a salva” omenirea.Mulți așa-ziși ”neutrii” au trecut la faza de a contesta acest lucru iar cei care se opun curentului sau nominalizează ”în mod eronat ” inamici pe Illuminati și Noua Ordine Mondială și așa mai departe sunt priviți ca „nebuni”, desconsiderați, pe nedrept marginalizați.

De fapt, dușmanul acestor ocultiști ar fi „cosmetizarea” unei Vechi Ordini Mondiale – cu alte cuvinte , trecerea în anonimat a unor oameni care au fost la conducere încă de la început. Ei nu au nevoie să schimbe nimic deoarece, din nefericire tocmai lumea post-modernă,  în plin avânt al epocii post-adevărurilor,deja…se dansează pe ritmul lor. Este lucru probat în istorie cum anume s-au petrecut eevenimentele, iar toată pleiada de admiratori, de febrili susținători nu realizează sau nu acceptă ideea conform căreia dinastiile tiranice au jucat pe scena lumii de milenii.
Ultimul lucru pe care îl vor este impunerea cu tot ceea ce înseamnă Noua Ordine Mondială.

De aceea, este corect când se spune că familiile regale, președinții, prim-miniștrii, bancherii, directorii media, oamenii de afaceri de top etc sunt antemergătorii, acei prooroci care vestesc aceasta Nimeni nu poate fi învinuit sau acuzat c-ar greși când, pe baza tuturor probelor, evidențelor îi numește Illuminati.

Numai că, din acest punct ei sunt chiar oamenii care pornesc războiul feroce împotriva inamicului, încercând să-i
stopeze din sugrumarea rasei umane. Trend-ul Illuminati a devenit apropiat tuturor, deoarece se consideră c-ar fi „singura și ultima speranță pentru umanitate.” Propaganda a devenit virală din moment ce „oricine care este împotriva unei Noi Ordini Mondiale este eronat  înghițind minciunile dușmanului –sau este activ în serviciul puterii: Vechea Ordine Mondială.”

Acum, este cazul de a ne aminti cum anume a fost posibil. Cu mii de ani în urmă, cele mai violente evenimente au fost executate de ființe umane care au reprezentat acel insignifiant 1% – elita care a condus prin simplă forță brută. Inițial au avut pretenția de a fi războinici, dar au ajuns să fie cunoscuți apoi ca „regi“, ” împărați”, „cezari” etc

La un moment dat , mai apoi a apărut o nouă elită – elita religioasă. Aceştia erau niște vicleni manipulatori psihologici – înalți preoți, profeți, papi, șamani și guru – care au speriat oamenii cu vorbe despre viața de
apoi, demoni și zei supăraţi, îngeri răzbunători și așa mai departe. Au manipulat atât de bine, de eficient încât elita religioasă a domnit fie în nume propriu, fie mai des ca șefi consilieri ai regilor. Ei erau puterea din spatele tronului.
Elita religioasă a fost și este pe deplin calificată, cu expertiza necesară în compunerea poveștilor. Au fost și sunt genii psihologici care au tot știut ce fel de butoane să apese pentru a transforma oamenii în fanatici și maniaci.

După mai multe multe secole, o nouă elită a apărut … oamenii de afaceri. De la Revoluția Industrială, capitaliștii au condus lumea.În trecut, regii și preoții erau bogați, dar bogăția nu era ceea ce îi definea. În schimb, puterea lor regală sau religioasă era esența lor. De-a lungul timpului, ei au devenit din ce în ce mai dependenți de bancheri și de bogați pentru a-și finanța războaiele, palatele și stilul de viață.

Ca exemplu, treptat, oamenii cu bani ca cei de la General Motors sau Goldman Sachs au preluat de la preoți consilierea regilor şi preşedinţilor. În cele din urmă, banii au devenit mai importanți decât puterea regală și religioasă, iar banii s-au așezat pe tronurile puterii. Mulți dintre ei erau finanțatori tradiționali ai
lumii. Ei au practicat invariabil capitalismul prădător, mai degrabă decât cel productiv, deoarece nu aveau nici o stimă față de națiunile care îi găzduiau și erau foarte fericiţi să vadă că masele suferă (de vreme ce le-au privit ca pe niște antisemiți).

Sistemele politice sunt mult mai ușor de înțeles dacă sunt reduse la elementele fundamentale. Acestea sunt cel mai bine conturate în contextul a ceea ce ele implică pentru șansele tuturor celoralți, care au dreptul la Cursa Vieții în care suntem cu toți angajați.

Voi încheia aici, cu un scurt citat, pe deplin elocvent –„… cultul banilor a fost ridicat la nivel de religie. Poate că este singura religie reală – singura religie reală simțită –care ne este lăsată. Bani sunt ceea ce a fost Dumnezeu.” George Orwell

****************************************************************************************************

Pe finalul acestui episod, vă promit că voi continua „această călătorie” şi astfel interesul pentru subiect va fi dezvoltat. Cu speranţa că toate aceste lucruri nu vor fi trecute cu vederea, desconsiderate, iar prin acest demers jurnalistic coroborat cu aceste cunoștințe mai mult sau mai puțin vechiculate despre secretele, influența și puterea acestor malefici vor fi cunoscute iar dumneavoastră veți fi cei câştigați, vă mulțumesc pentru atenția acordată.

Sursa foto : Illuminatiam,tappsgames.com,bl.uk

Acest material a fost conceput și oferit de către Prof. Dr.Daniel Mihai, redactor-șef al platformei online independente Criteriul Național

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Top Stiri Nationalul.ro