Connect with us

Uncategorized

Cum alegi perechea de adidași potrivită pentru tine și pentru activitatea fizică pe care o faci

Publicat

pe

Dacă ai decis să te apuci de alergat sau de orice alt sport, pentru un stil de viață mai sănătos, probabil ar trebui să începi prin a-ți achiziționa o pereche de adidași potriviți pentru activitatea pe care o ai în plan. Alegerea corectă a încălțămintei este foarte importantă, întrucât o pereche bună de adidași previne leziunile în timpul activității fizice. Există atât de multe tipuri de adidași, precum și o mulțime de tipuri de picioare diferite și, deși structura este aceeași, e uneori dificil să alegi o pereche bună de adidași, dat fiind numărul mare de opțiuni.

 

De aceea, ar trebui să ții cont de câteva sfaturi, înainte de cumpărarea perechii de adidasi dorite:

 

– nu cumpăra niciodată o pereche de adidași doar pentru că arată bine. Dacă ai de gând să faci orice tip de activitate fizică, trebuie să prioritizezi siguranța și confortul tău.

 

– adidașii pentru drumeții sunt mai rigizi și cei care sunt pentru alergat sunt mai flexibili, cu o mai mare capacitate de amortizare, dat fiind că sunt supuși la un impact mai mare. Dacă faci ambele activități, ar fi recomandat să-ți cumperi câte o pereche de adidași potriviți pentru fiecare.

 

– acordă mai multă atenție picioarelor tale. Fiecare trebuie să-și cunoască particularitățile labei piciorului, întrucât acestea sunt esențiale în alegerea încălțămintei. Majoritatea brandurilor de adidași oferă modele care sunt adaptabile fiecărui tip de picior.

 

SFAT: Pentru a-ți cunoaște tipul de picior, fă „proba umidității”. Umezește talpa piciorului, apoi calcă pe o bucată de hârtie închisă la culoare, astfel încât să imprimi forma talpei pe aceasta. De asemenea, poți analiza o pereche de adidași pe care o ai de mai mult timp, pentru a observa în ce zonă anume îi „tocești” mai mult. Astfel, vei descoperi că ai unul din cele trei tipuri de picior: neutru, flexibil sau rigid. În funcție de asta, va trebui să faci și alegerea tipului de adidași.

 

Urma lăsată de talpa piciorului neutru:

 

Vei vedea o fâşie de aproximativ 2,5 centimetri de zonă udă în zona arcului piciorului

 

Cum găsești perechea de adidași potrivită pentru tine:

 

Tipul tău de picior este cel mai uşor de încălţat, deoarece multe stiluri de pantofi sunt proiectate şi create pentru tipul tău de talpă. Asigură-te că orice pantof pe care îl cumperi îţi oferă o senzaţie de bine când îl probezi în magazin – ai grijă să nu te frece şi să nu îţi ciupească pielea sau să te strângă.

 

Urma lăsată de talpa piciorului rigid:

 

Arcuirea tălpii tale este atât de mare încât tu abia dacă vei vedea vreo urmă lăsată de piciorul tău pe hârtia maro în această zonă.

 

Cum găsești perechea de adidași potrivită pentru tine:

 

Ai nevoie de pantofi sport care sunt bine fabricaţi (să aibă „pernuţe” moi) pentru a absorbi şocul şi care să fie suficient de flexibili pentru a permite piciorului tău să se arcuiască mai mult. Alege o pereche cu mult spaţiu, pentru a se acomoda cu arcuirea mare a piciorului tău. Alege pantoful cu cea mai mare talpă (mult material în această zonă a pantofilor de sport) dacă ai gambe subţiri, ceea ce este comun în cazul acestui tip de picior.

Adidasi cu leduri – eMag:

adidasi cu leduri eMag

Urma lăsată de talpa piciorului flexibil:

 

Piciorul tău este plat şi are o arcuire redusă. Acesta va lăsa cea mai amplă şi mare amprentă, adică cea mai mare parte a arcului este în contact cu hârtia pe care îţi faci testul.

 

Cum găsești perechea de adidași potrivită pentru tine:

 

Pentru că picioarele tale au tendinţa de a se aplatiza, ai nevoie de un pantof sport care să aibă mai puţin spaţiu între şireturi şi talpă. (Pentru a estima înălţimea, mişcă-ţi piciorul în sus şi în jos în interior, în partea din faţă a pantofilor, în timp ce îi probezi).

Nu ai nevoie de multe straturi de amortizare, dar ai nevoie de un bun suport al tălpii (în special partea arcuită), astfel încât picioarele tale să nu se aplatizeze complet atunci când calci. De asemenea, un pantof cu talpa joasă, comparativ cu alte tipuri de pantofi de sport, te va ajuta şi îţi vei simţi picioarele mai stabile în timp ce mergi

 

sursa foto upsports.ro

Comentarii Facebook
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Motorola One Vision: surprinde fiecare moment. chiar și în lumină scăzută.

Publicat

pe

Imaginați-vă o experiență cinematografică incredibilă, care se potrivește perfect în palma mâinii voastre. O cameră care surprinde imagini atât de clare în orice lumină, încât vă lasă impresia că puteți vedea pe întuneric. Toate acestea sunt posibile, astfel că avem plăcerea de a vă prezenta motorola one vision, un telefon conceput pentru a lărgi orizonturile și a surprinde lumea printr-o lentilă mai clară.

motorola one vision intră în competiție cu cel mai avansat sistem de camere foto, activat prin inteligență artificială (AI) și cu o cameră principală dublă, de 48 MP, care utilizează tehnologia avansată Quad Pixel. Display-ul cu efect cinematografic oferă spațiu maxim pe ecran, astfel încât să vă bucurați de o experiență exemplară! În plus, vă puteți baza pe inovațiile utile de la Google, dar și pe bateria care durează o zi întreagă1.

Motorola continuă să inoveze și să își mărească portofoliul cu produse relevante, care înrolează tehnologii de primă clasă.

 Vizualizare de top

Bucurați-vă de o experiență cinematografică, indiferent de momentul și locul unde vă aflați, datorită primului display Full HD+, 21:9, CinemaVision 6.3”, cu cameră încorporată în ecran. motorola one vision oferă un display ultra-wide, cu efect cinematografic, pentru a vă putea bucura la maxim de filme și conținut video. Toate aceste caracteristici se regăsesc într-un telefon cu design elegant, subțire, care poate fi ținut cu o singură mână, oferind o experiență de utilizare extrem de confortabilă. Mai mult decât atât, telefonul este disponibil în două variante de culori  4D Corning Gorilla GlassTM, precum sapphire gradient și bronze gradient, care susțin aspectul ușor remarcabil.

Noaptea vă aparține

Lumina face toată diferența în fotografie. De aceea, motorola one vision oferă tehnologia Quad Pixel. Combinând patru pixeli într-un pixel mare de 1.6µm, senzorul de 48 MP este de patru ori mai receptiv la lumină. Vă bucurați de fotografii de 12 MP incredibil de clare cu luminozitate îmbunătățită și zgomot de imagine redus.

Senzorul camerei principale de 48 de megapixeli (MP) este dotat și cu stabilizare optică a imaginii (OIS), dar și cu noul mod Night Vision. OIS compensează pentru imaginile și videoclipurile blurate, în timp ce funcția Night Vision vă permite să faceți fotografii luminoase, clare, chiar și în întuneric.

Veți arăta perfect în orice lumină

Camera secundară de 25 MP pe motorola one vision oferă posibilitatea alegerii dimensiunii pixelilor în funcție de cadru, ceea ce asigură fotografii calitative în orice moment. În lumină puternică, faceți selfie-uri detaliate de 25 MP, iar într-un loc cu luminozitate redusă, tehnologia Quad Pixel de 1.8µm vă permite să faceți selfie-uri incredibil de clare.

Inovații activate prin AI

Nu trebuie să cheltuiți foarte mult pentru fotografii de cel mai înalt nivel pe dispozitivul mobil. motorola one vision este echipat cu caracteristici avansate ale camerei, care sunt activate prin capabilitățile de învățare a procesorului octa-core. Noua funcție pentru lumina de portret folosește AI pentru a adăuga efecte remarcabile de lumină, iar datorită funcțiilor de declanșare automată la detectarea zâmbetului și a modului SmartComposition, fotografiile sunt gata de a fi încărcate pe Instagram. #nofilter

Parteneriat Google și Motorola

Continuăm parteneriatul cu Google pentru a întrece așteptările în ceea ce privește cerințele de software, dar și pentru a vă oferi actualizări de securitate lunare timp de 3 ani, cu un OS la zi și o interfață simplă cu Android One.2 Datorită ecosistemului AndroidTM, propunem utilizatorilor inovații utile, așa cum este Google Assistant, și configurări responsabile, precum Digital Wellbeing, aplicația care vă ajută să vă concentrați pe ceea ce contează cu adevărat.

 

 

Muncă și distracție o zi întreagă

Un program încărcat nu este o problemă pentru motorola one vision. Bateria de 3500 mAh ține o zi întreagă cu o singură încărcare.Când vine momentul pentru a încărca telefonul, TurboPower™ oferă până la 7 ore de energie în doar 15 minute, astfel încât să puteți fi pregătiți în orice moment.1

Mai mult spațiu

Nu ratați niciun moment important din viața dumneavoastră și profitați de stocare nelimitată pentru fotografii de înaltă calitate de la Google Photos.128 GB de stocare pe motorola one vision asigură suficient spațiu pentru muzică, videoclipuri  și filme. În plus, puteți adăuga până la 512GB cu un card microSD.4 Asta înseamnă mii de fișiere și divertisment HD nelimitat, datorită Universal Flash Storage de la motorola one vision. UFS vă oferă performanță ultra rapidă și capabilități multitasking, fără întreruperi, într-un singur dispozitiv puternic.

 

Prețuri și disponibilitate

motorola one vision va fi disponibil din 16 mai, la prețul de 1,599ron.

– – –

Anumite caracteristici, funcționalități și specificații de produs pot depinde de rețea și stau sub rezerva unor termeni, condiții și taxe suplimentare, care pot fi modificate fără notificare. Logo-ul MOTOROLA și M stilizat sunt mărci înregistrate ale Motorola Trademark Holdings, LLC. Android este marcă înregistrată a Google LLC. Toate celelalte mărci înregistrate sunt proprietatea respectivilor deținători. ©2019 Motorola Mobility LLC. Toate drepturile rezervate.

Declinarea responsabilității

1 Bateria trebuie descărcată semnificativ; viteza de încărcare scade pe măsură ce încărcarea progresează. Încărcătorul este vândut separat în anumite piețe. Toate afirmațiile privind durata de viață a bateriei sunt aproximative și se bazează pe o utilizare medie testată pe un profil mixt de utilizare (care include atât timpul de utilizare cât și perioada de standby) și în condiții optime de rețea. Performanța reală a bateriei diferă și depinde de mai mulți factori inclusiv puterea semnalului, rețea și setările dispozitivului, temperatură, starea bateriei și tiparele de utilizare.

2 Telefonul este lansat cu sistem de operare Android 9 Pie și va primi upgrade-uri ale OS la Android Q și Android R; actualizările de securitate vor fi furnizate timp de trei ani de la data lansării inițiale la nivel global, în mai 2019.

3 Stocarea gratuită la înaltă calitate necesită un cont Google și conexiune la internet. ©2019 Google LLC Toate drepturile rezervate. Google Photos este marcă înregistrată a Google LLC.

4 Suportă card microSD de până la 512GB, cardurile microSD sunt vândute separat. Este posibil să nu se poată transfera pe card conținut cu restricții DRM.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Uncategorized

Ursus Breweries lansează B-LIFE Botanicals, o băutură răcoritoare și o inovație în categoria băuturilor fără alcool

Publicat

pe

București, 15 mai 2019 – Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea unei băuturi răcoritoare cu gust revigorant: B-LIFE Botanicals.

B-LIFE Botanicals este o băutură răcoritoare, cu un gust revigorant, pe bază de suc de fructe, plante aromatice și bere fără alcool.

B-LIFE este o băutură creată fără grabă, în care ingredientele aromatice din plante și fructe se adaugă după perioada de maturare a berii fără alcool și se ajunge astfel la profilul final de gust al băuturii. Toate ingredientele folosite devin, în acest fel, parte integrantă a unui gust complex, unic și armonios.

B-LIFE este disponibilă în două variante: B-LIFE cu zmeură, lavandă și eucalipt și B-LIFE cu flori de soc, cimbru și lămâie. „Botanicals” indică tocmai faptul că extractele din plante sau din părți de plante și fructe sunt valorificate în această băutură pentru atributele lor de gust sau miros, pentru a crea, la final, un gust delicios și răcoritor.

Trăim într-o lume agitată, mereu pe fugă și mult prea ocupată pentru a ne bucura de adevărata esență a lucrurilor mici care ne aduc bucurie în viață. Pe lângă a fi o băutură răcoritoare cu un gust unic, credem că B-LIFE te provoacă să fii autentic față de lucrurile care te fac diferit și care vorbesc despre tine. Astfel, B-LIFE Botanicals te îndeamnă să îți (re)descoperi adevărata ta natură”, a declarat Ramona Ailincăi, Head of Innovation la Ursus Breweries.

B-LIFE este relevant pentru acei consumatori care se bucură de un stil de viață activ, care caută produse ce conțin ingrediente și extracte naturale și preferă băuturi care sunt mai puțin dulci. Este o băutură care se poate consuma în orice moment al zilei și în orice situație, cum ar fi o pauză revigorantă și de (re)conectare cu natura.

B-LIFE Botanicals se lansează în România printr-o campanie integrată care include: reclamă TV, promovare în mediul on-line și panouri outdoor.

Ambele variante ale produsului sunt disponibile din luna mai, în principal în rețelele de comerț modern și tradițional.

B-LIFE_4

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Uncategorized

VIVE PRO EYE ESTE LANSAT ÎN EUROPA

Publicat

pe

Sistemul VR pentru companii poate fi achiziționat de pe website-ul Vive.com și din portofoliul retailerilor selectați din peste 25 de țări la un preț de 1,649.00 euro

 

București, 15 mai 2019 – HTC Corporation (“HTC”) a anunțat oficial că Vive Pro Eye este disponibil în Europa cu prețul de 1,649.00 euro, atât pe website-ul Vive.com, cât și în portofoliul retailerilor selectați, iar în alte regiuni va fi disponibil săptămânile următoare. Vive Pro Eye, lansat la începutul acestui an la CES 2019, prezintă cea mai recentă tehnologie de urmărire a ochilor și definește standardul pentru industria business de VR. Pentru clienții business din Europa, Vive Pro Eye va fi disponibil alături de Advantage, o licență pentru companii și o garanție de 2 ani pentru uz comercial. Advantage, disponibil la prețul de 185.00 euro (fără TVA), oferă, de asemenea, servicii de asistență și servicii dedicate pentru produsele Vive Enterprise.


Următoarea generație în materie de VR pentru companii

Bazându-se pe design-ul device-ului deja premiat, Vive Pro, Vive Pro Eye a fost creat în funcție de nevoile utilizatorilor profesioniști. Beneficiile tehnologiei de urmărire a ochilor Vive Pro eye sunt următoarele:

  • Precizie de urmărire a ochilor: se pot crea mai multe avatare expresive pentru interacțiuni virtuale imersive în instrumente de întâlnire și colaborare.
  • Medii de antrenament dinamice: se pot simula scenarii de viață reală și pot primi feedback reactiv inteligent.
  • Analiza detaliată a datelor: se pot colecta date de utilizator în timp real prin urmărirea navigării și a privirii pentru a obține o perspectivă asupra comportamentului utilizatorilor și a proceselor decizionale.
  • Experiențe intuitive ale utilizatorilor: se poate activa meniul de navigare orientat pe utilizarea privirii pentru a elimina necesitatea controllerelor și pentru a spori confortul utilizării în medii precum arcade VR sau divertisment bazat pe locație.

Vive Pro Eye folosește tehnologia de urmărire SteamVR ™ 2.0 pentru a face posibil transferul de la experiențe așezate în spațiile demo flexibile la o scală de 10m x 10m pentru medii multi-utilizator. Oferind performanțe de vârf în industrie, setul cu cască oferă afișaje dual-OLED cu o rezoluție combinată de 2880 x 1600 pixeli și design îmbunătățit pentru căști.

„Vive Pro a fost soluția VR pentru companiile din întreaga lume. Vive Pro Eye duce această tehnologie cu un pas mai departe, ținând cont de faptul că nevoile VR pentru companii  evoluează constant. De la sesiuni de training mai eficiente la o analiză mai detaliată a datelor, acest device oferă utilizatorilor profesioniști instrumentele necesare pentru a continua îmbunătățirea modului în care lucrează prin VR.„, spune Graham Wheeler, Manager General HTC Europa.

Optimizarea performanței cu randare progresivă

Prin integrarea funcției de urmărire a ochilor, utilizatorii pot beneficia de avantajele rendering-ului – un proces care utilizează tehnologia de urmărire a ochilor pentru a focaliza GPU-ul și puterea procesorului exact acolo unde utilizatorul urmărește creșterea eficienței computerelor și a calității imaginii.

NVIDIA, ale cărei GPU-uri RTX ™ de la Turing oferă una dintre cele mai importante soluții de piață pentru redarea în flux, au denumit Vive Pro Eye ca set de căști VR preferat pentru tehnologia VRS (Variable Rate Shading) la începutul acestui an la GTC. În cadrul acestui eveniment, Vive a prezentat experiențe inovatoare de la companii precum Zerolight, care și-a prezentat experiența sa virtuală cu BMW M, dezvoltată împreună cu NVIDIA și Vive. Experiența permite clienților potențiali să configureze, să exploreze și să stea în interiorul vehiculului digital pe o scală de 1: 1.

„Vive Pro Eye a luat toate caracteristicile grozave ale VIVE Pro și le-a împins la nivelul următor.”, spune Chris O’Connor, directorul tehnic al Zerolight. „Folosind această tehnologie de urmărire a ochilor cu setul cu cască, putem adăuga o valoare semnificativă proiectelor clienților noștri, cu randare progresivă și informații detaliate despre comportamentul utilizatorilor.”, completează acesta.

Pentru cele mai recente imagini și materiale, puteți accesa kitul de presă Vive Pro Eye aici. Pentru mai multe informații despre Vive Enterprise, vizitați: https://enterprise.vive.com/eu/.

Specificații VIVE Pro Eye:

Ecran: Diagonală Dual AMOLED 3.5’’

Rezoluție:1440 x 1600 pixeli pentru fiecare ochi (2880 x 1600 pixeli combinați)

Rată de refresh: 90 Hz

Câmp de vizibilitate: 110 grade

Audio: Setul cu cască certificat Hi-Res, căștile certificate Hi-Res (detașabile), suportul pentru căști cu

impedanță ridicată, ergonomia îmbunătățită a căștilor

Input: Duble microfoane integrate

Conexiuni: USB-C 3.0, DP 1.2, Bluetooth

Senzori: Urmărire SteamVR™, senzor G, giroscop, proximitate, senzor interpupilar (IPD), urmărirea privirii

Ergonomie: Ajustarea distanței la lentile, IPD reglabil, căști reglabile, curea reglabilă

Specificații pentru urmărirea privirii:

Reglarea frecvenței de ieșire a datelor: 120Hz

Precizie: 0.5°–1.1°

Calibrare: 5 puncte

Câmp de vizibilitate: 110°

Ieșire de date (pentru fiecare ochi): Timestamp (dispozitiv și sistem), originea ochiului, direcția vizibilă, poziția pupilei, dimensiunea absolută a pupilei, deschiderea ochiului

Interfață: HTC SRanipal SDK

Compatibilitatea 3D a motorului: Unity, Unreal

#

Despre HTC VIVE

VIVE este o platformă inovatoare de realitate virtuală, creată și optimizată pentru VR de tip room-scale și interacțiuni realiste. Îndeplinind promisiunea realității virtuale cu o tehnologie ce schimbă standardul și conținut de cea mai bună calitate, VIVE a creat cel mai puternic ecosistem pentru hardware și software VR, aducând VR consumatorilor, dezvoltatorilor și companiilor. Ecosistemul VIVE a evoluat în jurul celui mai bun hardware VR de pe piață, fiind susținut de VIVE X, un accelerator de 100 milioane de dolari pentru startup-uri dedicate VR /și tehnologiilor aferente, de Viveport, o platformă globală și magazin de aplicații cu primul model de abonament VR din lume, care operează în peste 60 de țări, și de VIVE Studios, inițiativa de dezvoltare și publicare a conținutului VR.

Pentru mai multe informații despre Vive, vă rugăm să vizitați https://www.vive.com.

# # #HTC, HTC VIVE, VIVE și logo-ul HTC sunt mărci comerciale ale HTC Corporation. Toate celelalte denumiri de companii și produse menționate aici pot fi mărci comerciale

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Top Stiri Nationalul.ro