Uncategorized
Samsung împinge limitele inovației și trimite utilizatorii într-o călătorie în spațiu
Misiunea SpaceSelfie va fi realizată cu ajutorul lui Galaxy S10 5G
București, România – 16 octombrie 2019 – Samsung Electronics Co. Ltd a anunțat astăzi o misiune extrem de curajoasă, anume lansarea lui Galaxy S10 5G în stratosferă astfel încât utilizatorii să aibă ocazia să își trimită propriile poze în spațiu.
În ultimele cinci decenii, Samsung le-a oferit utilizatorilor cele mai noi inovații în tehnologia display-ului: de la televizoare curbate, la display-ul dual edge și smartphone-uri pliabile. În prezent, alături de partenerul său aerospațial Flightline Films, Samsung va duce tehnologia sa revoluționară în spațiu și le va oferi utilizatorilor șansa de a avea un SpaceSelfie pe propriul smartphone.
Prin SpaceSelfie, Samsung stabilește un nou standard în ceea ce privește tehnologia mobilă. Cele peste 200 de ore pe care S10 5G le va petrece în spațiu dovedesc puterea inovațiilor pe care Samsung le aduce în industrie prin crearea de device-uri extrem de fiabile, precum și modalitățile ingenioase prin care continuă să facă imposibilul posibil.
„Pentru a sărbători lucrurile uimitoare care se întâmplă pe display-urile Samsung, am decis să ducem selfie-urile la un nou nivel și să le oferim oamenilor șansa de a-și vedea propriile fotografii în spațiu. Împingem constant limitele a ceea ce este posibil și, prin SpaceSelfie, dorim să le arătăm oamenilor ce lucruri extraordinare care au la bază tehnologia Samsung se întâmplă, chiar și în spațiu”, a declarat  Benjamin Braun, Chief Marketing Officer, Samsung Europe.
Cum va funcționa misiunea Samsung SpaceSelfie
Un balon cu super-presiune egal ca mărime cu jumătate din dimensiunea unui teren de baschet (10,5 mx 18 m) va fi lansat de pe un pad de lansare în Dakota de Sud, în SUA, transportând o cutie personalizată care va conține un S10 5G, ce va ajunge până la aproximativ 20,000 metri înălțime.
Echipamentul a fost conceput astfel încât calitatea fotografiilor să nu fie afectată de curbura pământului și de lumina reflectoare a soarelui, a cărui energie solară alimentează întreg echipamentul, inclusiv telefonul misiunii – S10 5G.
Înapoi pe pământ, utilizatorii vor primi selfie-ul lor din spațiu, doar dacă îl încarcă în prealabil pe website-ul Mission Control.
Două aplicații personalizate au fost dezvoltate pentru a facilita misiunea SpaceSelfie. Prima este o aplicație de control creată pentru a trimite și primi selfie-uri între Mission Control și echipamentul din spațiu.
Cea de-a doua este o aplicație special concepută pentru S10 5G, care comunică cu camera foto de pe platformă și care dă comanda să fie făcută poza selfie-ului care apare pe ecranul telefonului. Aplicația îi spune apoi aplicației de bază să trimită imaginea înapoi pe pământ și de acolo este livrată direct utilizatorului.
Pregătirea lui S10 5G pentru lansarea în spațiu
Odată cu S10 5G, Samsung a creat un smartphone atât de durabil încât poate rezista condițiilor și presiunii înalte din spațiu, fără să aibă nevoie de niciun fel de izolare.
S10 5G a fost supus unor testări riguroase înainte de lansare, fiind capabil să reziste la temperaturi de până la -65° C. Ecranul AMOLED dinamic de 6,7 inci al lui S10 5G a demonstrat capacitatea de a funcționa în medii dure, evitând cu succes orice condensare sau fisurare la altitudini de două ori mai mari decât Muntele Everest.
Bucurându-se de funcția power sharing, de performanță bazată pe inteligența artificială și Wi-Fi inteligent, S10 5G este unul dintre cele mai inteligente, eficiente și durabile dispozitive create vreodată de Samsung.
Până în prezent, doar ce care au ajuns în spațiu au avut ocazia să-și facă un selfie acolo. Acum, datorită Samsung, utilizatori din întreaga lume vor avea ocazia să își vadă propria poză în spațiu, direct pe telefon.
Oricine își poate trimite selfie-ul prin intermediul Mission Control. Pentru a vă trimite selfie-ul în spațiu, accesați www.samsung.com/spaceselfie și încărcați-vă fotografia.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
 
														Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
 
														Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%
 
														Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
- 
																	   Actualitateacum 2 zile Actualitateacum 2 zileMii de credincioși stau la coadă pentru a intra în Catedrala Națională, până în Piața Constituției. Timpul de așteptare este între 6 și 8 ore 
- 
																	   Actualitateacum 2 zile Actualitateacum 2 zileMinistrul Apărării Națioanale anunță ce va face România după retragerea soldaților americani: „Armata Română este principala forță de apărare” 
- 
																	   Actualitateacum 2 zile Actualitateacum 2 zileAdevărul despre un aparat dentar invizibil, dezvăluit de medici și pacienți! 
- 
																	   Breakingacum 2 zile Breakingacum 2 zileFurie la Pentagon din cauza celui mai nou film de pe Netflix. „A House of Dynamite” imaginează un eșec al scutului anti-rachetă al SUA 
- 
																	   Breakingacum 2 zile Breakingacum 2 zileOana Gheorghiu își pune cenușă în cap cu postarea cu „golanii” de la Casa Albă. Primul mesaj al cofondatoarei Dăruiește Viața, după ce Grindeanu a cerut retragerea ei din funcția de vicepremier 
- 
																	   Actualitateacum 2 zile Actualitateacum 2 zileParlamentul înființează o comisie de anchetă privind explozia din Rahova, pentru „a clarifica circumstanțele care au condus la pierderea de vieți” 
- 
																	   Comunicateacum 2 zile Comunicateacum 2 zileDespre optimizarea si adaptarea SEO in era inteligentei artificiale 
- 
																	   Actualitateacum 22 de ore Actualitateacum 22 de oreOameni din mai multe orașe au ieșit în stradă la 10 ani de la Colectiv. La București au pornit în marş de la Piaţa Universităţii 


 
												 
																	 
																	
																															 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											

