Mai intai apartament 2 camere inchiriat Sibiu si dupa aceea terenuri de vanzare Sibiu

M-am indragostit de Sibiu la prima vedere si inca de la prima vizita am stiut ca voi reveni la fel cum se intoarce cel caruia ii este dor de o fata frumoasa, harnica si cu suflet bun si nu se lasa, pana nu o ia de sotie.

Mai intai am simtit o liniste greu de definit la vederea turmelor de oi pazite de pacurari iubitori la zeci de kilometri de oras. Am stiut atunci ca tot ce este romanesc nu va muri niciodata. Apoi am descoperit lucrurile care definesc orasul si am stiut ca acest loc este binecuvantat in orice anotimp.

Am stat o saptamana la Sibiu si timpul a trecut atat de repede de parca ar fi fost o zi. De fapt ce lucruri sunt emblematice pentru oras?

Branza de oaie sibiana, cladirile medievale, Turnul Primariei din care se vede intreg orasul, muzeele și Târgul de Craciun, restaurantele cu portii generoase si mancare atat de buna, incat te lingi pe degete.

Mult timp nu am putut uita gogosile cu branza de burduf grasa si cu gust de unt. Fiindca mi-am dorit sa le am la indemana, am hotarat sa deschid un artizanat in acest oras.

Imi plac produsele de artizanat si am facut o pasiune pentru ele din copilarie. Ador iile cu flori colorate, vasele de pamant si tesaturile.

Dar nu pot sa pun la punct o afacere aici si sa stau la hotel, de aceea am inceput procesul meu de debut in lumea antreprenorilor sibieni printr-o cautare apartamente 2 camere de inchiriat Sibiu . Am avut la indemana doua posibilitati. Prima sa aplic filtrul de cautare pe site-ul agentiei imobiliare Eurosibimobiliare.ro si sa imi precizez asteptarile legate de:

-tip oferta servicii. Eu doresc sa inchiriez, dar altii vor sa cumpere sau sa vanda. Fiecare client alege ceea ce doreste.

-categoria imobilului. În prezent, pe site-ul agentiei sunt disponibile apartamente cu 2, 3, 4 camere, case si vile.

-localitatea. Poti alege imobile in oras sau in localitatile invecinate.

-agentul imobiliar care sa iti rezolve cererea.

-pretul si suprafata locuintei.

Preturile sunt mult mai mici decat in Bucuresti sau in Brasov. De pilda, un apartament cu 2 camere situat in vila din zona Strandului poate fi inchiriat cu suma de 300 de euro pe luna, in timp ce in orasele foarte scumpe atat este pretul pentru inchirierea unei garsoniere.

Mai intai am ales apartamentul, apoi am inceput sa caut terenuri de vanzare Sibiu.

Terenul ideal pentru afacerea mea este teren cu suprafata 917mp zona Calea Poplacii pe care se afla o casa ce poate fi renovata si transformata in artizanatul pe care il doresc aici.

Cei aproape 1000 de m.p imi vor permite sa pun la punct si o gradina de vara cu muzica lautareasca si preparate autentice. Abia astept sa vad turistii dansand Somesana pe scena din gradina de vara si sa se poata costuma cu hainele nostre traditionale din Ardeal in culorile alb-negru, specific zonei!

Visez frumos si visul meu de aur poate deveni realitate, numai si numai daca ma grabesc sa cumpar terenul care are la indemana toate utilitatile: apa, canalizare, gaz, cablu tv, internet, telefonie.

Casa renovata de o echipa de constructori responsabili si harnici poate deveni rapid artizanatul in care imi voi putea vinde marfa.

Agentia imobiliara pe site-ul careia am gasit ceea ce cautam mi-a fost recomandata de prietenii pe care i-am facut la Sibiu in desele mele calatorii aici.

La ora 15, 30, cand am intrat pe site-ul Eurosib Imobiliare, operatorul era la post si mi-a oferit toate informatiile necesare.

Apoi totul a decurs pe repede inainte, dupa cum imi doream, ca vara sa ma prinda cu artizantul deschis si plin de marfa.

Tineti minte numele agentiei, intrati pe site si apelati la agentii imobiliari priceputi si devotati, sa va gaseasca tot ceea ce doriti la cele mai avantajoase preturi!

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here