Hotelul tau are nevoie de consumabile si accesorii!

0
54

Orice lant hotelier respectabil isi va trata de fiecare data clientii cu cele mai bune conditii. Indiferent ca vorbim despre produse pentru hoteluri precum cosmetice hoteliere, prosoape si halate hotel, initiativa este intotdeauna apreciata de cei care se cazeaza.

Aceste mici detalii pot face diferenta pe termen lung, deoarece persoanele care au avut o experienta placta cu un anumit hotel sau cu un hotel care apartine unui lant mai mare HORECA, cu sigurnata se va intoarce si a doua oara.

Niciodata nu trebuie subestimata puterea pe care o are o pereche de papuci unica folosinta hotel. Deoarece acest gest minuscul pentru unii, inseamna foarte mult pentru cei care se cazeaza la hotelul respectiv.

Miciile gesturi pot schimba intr-adevar imaginea hotelului, dar si atitudinea angajatilor are un rol important de jucat. Un hotel care a fost neglijat de-a lungul anilor si care isi arata varsta nu este foarte atragator pentru oaspeti. O investitie substantiala ar putea fi necesara pentru a realiza o renovare completa. Daca ai finantele pentru a-ti pune la punct proprietatea iti poti imbunatati spectaculos infatisarea hotelului si poti adauga noi facilitati pe care oaspetii si le doresc cel mai mult.

Imputernicirea angajatilor sa ia decizii merge mana in mana cu oferirea unui customer service excelent. Atunci cand un oaspete al hotelului suna si spune ca apa nu curge suficient de repede la dus, un angajat cu adevarat bun va chema, in cateva minute (!), un om care se ocupa de intretinere la acea camera. Nu exista nicio scuza sa spui ca “va veni cineva de dimineata sa se uite”. Raspunsurile prompte la probleme sunt un indicator pentru oaspeti ca acel “venim imediat” inseamna mai mult decat niste vorbe goale.

Atunci cand o persoana calatoreste in interes de afaceri, camera de hotel devine foarte importanta. Acolo ar trebui sa existe o zona de lucru placuta si, desigur, conectivitatea la internet wireless este un must. Un televizor cu ecran mare, un ibric de cafea si alte facilitati precum un cap de dus modern sau un mini frigider si minicuptor cu microunde vor fi apreciate de toti oaspetii.

Marketingul online este un mare beneficiu pentru branding-ul si promovarea unui hotel. Asigura-te ca hotelul tau are un website. Adauga un blog. Participa pe site-urile social media. Implementeaza o campanie targetata de email pentru a ajunge la oaspetii care ti-au trecut deja pragul hotelului si invita-i sa se reintoarca la hotel. Poti sa oferi tarife speciale, bilete cu pret redus la atractii din zona sau orice altceva care sa incurajeze oamenii sa stea la hotelul tau.

Cea mai buna reclama insa o faci la momentul respectiv cu clientii care abia s-au cazat. Atunci cand oferi produse pentru hoteluri, precum halate, creme de corp, sapun lichid si alte accesorii, automat clientii vor castiga incredere si pe viitor te vor recomanda mai departe sau se vor intoarce. Nu este de mirare ca marile hoteluri din America au implementat aceste servicii inca de prin anii ‘50.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here