Responsabilitatea socială a unei companii

0
124

Responsabilitatea socială a unei companii

Criza resimțită pe fondul încălzirii globale a făcut ca responsabilitatea socială din marile companii să trezească mai mult interes față de problemele de mediu constatate în ultimii 20 de ani, cel puțin la nivelul Europei, potrivit unor articole explicative publicate pe thebiz.ro. Tot mai multe firme și companii investesc sume mari de bani în procese de sustenabilitate, având în vedere că reglementările cu privire la reducerea emisiilor de carbon în ultima vreme devin tot mai drastice de la an la an.

În ultimele două secole, industrializarea a dus la schimbări drastice ale mediului. Atmosfera măsoară deja cu 1 grad în plus, iar vânătoarea excesivă și defrișarea pădurilor ecuatoriale au dus la reducerea sălbăticiei de la 66% în anii 1950, la 35% în prezent. Marile companii, supuse presiunilor sociale, au început să facă demersuri pentru a reduce efectul de seră rezultat de pe urma industrializării.

Cel puțin la nivelul industriei auto, rezultatele au început deja să apară. Electrificarea mașinilor a devenit un ideal ce trebuie atins până în 2050. În ultimii ani, producătorii au început să dezvolte tot mai multe tehnologii prin care să reducă motoarele cu ardere internă. Amenzile au început deja să curgă în Europa, motiv pentru care ar trebui să stăm liniștiți din acest punct de vedere. De asemenea, responsabilitatea socială a început să se resimtă și la nivelul gospodăriilor, oamenii orientându-se tot mai mult către soluții sustenabile cum ar fi panourile solare, cultivarea fructelor și a legumelor folosind tehnologii și îngrășăminte bio, sortarea deșeurilor etc.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here