Cum sa iti faci o strategie de branding de succes? Sfaturi esentiale

0
88
strategie de branding

Un brand este mai mult decat un logo, o paleta de culori, o retea de socializare si un slogan. Aceasta inseamna ca o strategie de branding nu se limiteaza la aplicarea marcii pe toate mediile posibile.

Astfel, o strategie de branding necesita o gandire intentionata si constienta despre cine, ce, unde, cand, de ce si cum. Este vorba despre gasirea oportunitatilor potrivite pentru a ajunge la publicul tau ideal, dar si sa spui nu oportunitatilor care nu te vor ajuta sa-ti prezinti brandul in cea mai buna lumina.

In acest sens, brandingul este o foaie de parcurs care te ajuta sa conectezi toate partile mobile ale strategiei tale de marketing la obiectivele tale de branding.

In acest articol, afla ce este o strategie de branding si de ce este importanta.

Ce este o strategie de brand? Definitie si obiective

Definitia strategiei de marca: este un set de elemente vizuale, valori, sentimente si caracteristici pe care o companie doreste ca publicul sau sa le asocieze cu produsele si serviciile sale. Pentru a face acest lucru, defineste obiectivele de atins si strategia rezultata.

Este necesar sa se lucreze la diferite aspecte, in special:

  • Numele de marca: de exemplu, numele de familie Dior care a devenit o emblema a luxului francez
  • Sigla: gandeste-te la marul muscat al Apple
  • Sloganul: evident, celebrul „Pentru ca meriti” de la L’Oréal
  • Un ton: umorul marcii de biscuiti Michel et Augustin
  • Personalitate: spiritul rebel al lui Dr Martens

Branding-ul este o parte esentiala a oricarei strategii de marketing. Ofera consumatorilor tai o perspectiva asupra cine esti, dincolo de numele unei afaceri.

De ce este importanta strategia de brand?

Strategia de brand trebuie pusa in aplicare de indata ce compania este creata. Trebuie sa o insoteasca in lansarea sa, pentru a-si ghida strategia generala. Este gandita, dezvoltata, corectata si implementata pe tot parcursul vietii sale.

Odata definita, strategia de branding serveste drept ghid pentru comunicarea interna si externa. Este punctul de sprijin pentru construirea identitatii vizuale, axele de comunicare ale companiei si instrumentele sale de marketing, cu alte cuvinte tot ceea ce este grupat sub mixul de marketing.

Te intrebi de ce este importanta aceasta strategie? Ei bine, gandeste-te la o marca pe care o iubesti. Culorile, logo-ul, sloganul si toate emotiile pe care le trezeste in tine. Destul de des, branding-ul este la fel de important ca produsul sau serviciul achizitionat. Poate spune povestea de marketing a companiei sau poate transmite viziunea acesteia asupra viitorului.

O buna strategie de brand asigura sustenabilitatea companiei pe piata sa. Evidentiaza atuurile reale care o deosebesc de concurentii sai. Desigur, aminteste-ti ca nu este atat de simplu de dezvoltat, fie ca este o strategie de brand-umbrela sau orice alta extensie de brand.

Pentru mai multe informatii poti accesa website-ul nostru!

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here