Uncategorized
Baloane inscripționate – un mod eficient de promovare al companiei tale
Știai că baloanele cu logo sunt unul intre cele mai eficiente gadget-uri ale companiei care rămân în memoria clienților? Sunt originale și caracteristice și sunt iubite atât de copii, cât și de adulți. Ele evocă amintiri plăcute din copilărie, sunt asociate cu libertatea și lejeritatea și au și o funcție decorativă. Acesta este motivul pentru care toți iubesc baloanele. Și poți folosi acest aspect pentru a-ți promova compania!
Un tip de publicitate neobișnuită pentru companii
Construirea imaginii unei companii este un proces pe termen lung. Câteva reclame media tradiționale nu sunt suficiente. Clientul trebuie să se familiarizeze cu marca ta. Repetabilitatea unui element, cum ar fi un logo, te va ajuta cu siguranță în acest sens. Cheia este să găsești un mediu care să-ți promoveze în mod eficient afacerea. Și merită să încerci cu baloane inscripționate cu logo-ul și numele companiei.
Clienții s-au obișnuit cu forma tradițională de publicitate. Pliantele împărțite la fiecare pas au devenit atât de iritante încât majoritatea oamenilor le aruncă pur și simplu la gunoi. Nimeni nu mai vrea să bage mai multe hârtii în buzunare. La rândul lor, au învățat să ignore publicitatea de pe panouri publicitare. Pentru a menține atenția clienților tăi, oferă-le ceva non-standard… precum baloane cu sigla companiei tale. Colorate, mari sau mici – baloane din latex sau folie pastel, lucioase sau metalizat. Iar dacă vrei să-ți faci brandul și mai vizibil, alege baloane cu heliu. Poți ajusta liber dimensiunea și forma lor în funcție de nevoile tale. Le poți instala cu ușurință exact unde dorești. Este garantat că nimeni nu va fi indiferent la o astfel de publicitate!
De ce merită să comanzi baloane inscripționate cu logo-ul companiei?
Baloanele inscripționate cu logo-ul companiei sunt promovarea perfectă. Sunt perfect vizibile și pot fi un element decorativ de neînlocuit al unui spațiu de companie. Ele te vor ajuta să atragi atenția asupra standului la târguri și evenimente din industrie. Vor fi întotdeauna primite pozitiv atât de tineri, cât și de bătrâni. Sunt o formă grozavă de distracție pentru copii și aduc mereu un zâmbet pe buze, amintindu-le adulților de momente plăcute. Baloanele atrag întotdeauna atenția și, cel mai important, sunt ieftine și promovează eficient compania.
Ce tip de baloane ar trebui să alegi?
Alegerea baloanelor potrivită nu este ușoară. Perlate, translucide, mate. Sau mici, mari ori imense. Ar trebui să fie umflate cu heliu sau aer? Latex sau folie? Pe care să le alegi?
Trebuie să știi că baloanele din folie au o suprafață de imprimare mai mare. Sunt mai durabile decât latexul, deoarece capacitatea lor de a reține heliu este de până la câteva săptămâni. Logo-ul tău va arăta mult mai elegant și mai impresionant pe ele. Aceasta este o alegere excelentă dacă mergi la un târg de mai multe zile și nu dorești să schimbi aspectul standului în fiecare zi. Mai mult, sunt reîncărcabile. Deci sunt reutilizabile. Asigură-te că ții cont de acest lucru atunci când alegi baloane cu sigla companiei.
Un balon cu imprimeu nu este doar un mijloc excelent de promovare a companiei tale, ci si un cadou frumos pe care destinatarul îl va asocia cu ceva plăcut. Și nu există nimic mai frumos decât asocierile pozitive cu compania ta, nu?
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
 
														Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol
 
														Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%
 
														Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
- 
																	   Actualitateacum 2 zile Actualitateacum 2 zileMii de credincioși stau la coadă pentru a intra în Catedrala Națională, până în Piața Constituției. Timpul de așteptare este între 6 și 8 ore 
- 
																	   Actualitateacum 2 zile Actualitateacum 2 zileMinistrul Apărării Națioanale anunță ce va face România după retragerea soldaților americani: „Armata Română este principala forță de apărare” 
- 
																	   Actualitateacum 2 zile Actualitateacum 2 zileAdevărul despre un aparat dentar invizibil, dezvăluit de medici și pacienți! 
- 
																	   Breakingacum 2 zile Breakingacum 2 zileFurie la Pentagon din cauza celui mai nou film de pe Netflix. „A House of Dynamite” imaginează un eșec al scutului anti-rachetă al SUA 
- 
																	   Breakingacum 2 zile Breakingacum 2 zileOana Gheorghiu își pune cenușă în cap cu postarea cu „golanii” de la Casa Albă. Primul mesaj al cofondatoarei Dăruiește Viața, după ce Grindeanu a cerut retragerea ei din funcția de vicepremier 
- 
																	   Actualitateacum 2 zile Actualitateacum 2 zileParlamentul înființează o comisie de anchetă privind explozia din Rahova, pentru „a clarifica circumstanțele care au condus la pierderea de vieți” 
- 
																	   Comunicateacum 2 zile Comunicateacum 2 zileDespre optimizarea si adaptarea SEO in era inteligentei artificiale 
- 
																	   Actualitateacum 22 de ore Actualitateacum 22 de oreOameni din mai multe orașe au ieșit în stradă la 10 ani de la Colectiv. La București au pornit în marş de la Piaţa Universităţii 


 
																	
																															 
														 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											

