Modelul Time-as-a-Service aduce flexibilitate și eficiență în activitatea de business

0
107
Modelul Time-as-a-Service aduce flexibilitate și eficiență în activitatea de business

Sursă foto: Arggo.com/ro

Nevoia de flexibilitate este una acută nu doar la nivelul angajatorilor, ci și la nivelul angajaților, ceea ce a generat necesitatea de a înlocui modelele tradiționale de gestionare a proceselor de business cu unele orientate mai mult spre cerințele imediate ale companiei. Așa a apărut și modelul „Time-as-a-Service”, a cărui abordare centrată pe flexibilitate și optimizare prin intermediul tehnologiei a început să câștige tot mai mult teren. 

Eficiența în business, redefinită prin modelul „Time-as-a-Service”:

Prin digitalizarea proceselor, companiile pot accesa și gestiona mai eficient resursele umane și timpul angajaților lor. Astfel, acestea se pot adapta mai rapid și mai ușor la numărul și tipul de resurse necesare pentru a putea răspunde cerințelor de proiect sau pentru a face față schimbărilor din piață. De exemplu, utilizarea unui sistem de gestionare a resurselor umane (HRM) permite automatizarea unor sarcini precum gestionarea datelor angajaților, programarea concediilor și urmărirea timpului lucrat. Datorită digitalizării proceselor, o companie poate reacționa mai rapid și mai eficient la schimbările neprevăzute, identificând mai rapid soluția optimă și alocând mai inteligent resursele necesare.

Oricare ar fi poziționarea dumneavoastră geografică, consultanța de business online oferită de compania de IT Arggo prezintă avantajul flexibilității, permițându-vă să beneficiați de expertiză oricând și de oriunde. În general, în absența restricțiilor geografice, aveți acces mai ușor la servicii de top, pentru a vă putea  duce businessul spre următorul nivel.  

Mai mult decât atât, beneficiind de soluții digitale intuitive și ușor de utilizat de la Arggo, companiile pot simplifica procesele de programare, monitorizare a timpului lucrat și facturare. Aceste platforme digitale pot include funcționalități precum programarea calendaristică online, managementul sarcinilor, urmărirea timpului lucrat și generarea automată a facturilor, prin intermediul unui software de Expense Management intuitiv, rapid și ușor de utilizat. 

Prin digitalizarea proceselor, companiile pot angaja resurse umane din întreaga lume și pot accesa expertiză specializată atunci când este necesar. Platformele digitale facilitează comunicarea și colaborarea în timp real între echipe distribuite geografic, permițând companiilor să profite de talentul și expertiza din întreaga lume. 

Modelul „Time-as-a-Service” digitalizat poate contribui la optimizarea cheltuielilor cu resursele umane, dacă este orientat spre eficientizarea activității personalului. O companie poate ajunge să plătească astfel doar pentru resursele și timpul de care are nevoie cu adevărat, ceea ce poate duce la economii semnificative privind costurile operaționale.  

Odată ce procesele sunt cât mai digitalizate, companiile pot colecta și analiza datele despre utilizarea resurselor umane și timpul lucrat pentru a obține informații valoroase și a lua decizii mai informate. Aceasta poate include identificarea de modele în productivitate, evaluarea eficienței angajaților și optimizarea alocării resurselor pentru a maximiza rentabilitatea și performanța afacerii.

Adoptarea modelului „Time-as-a-Service” și digitalizarea proceselor poate stimula inovarea și creativitatea în cadrul companiilor. Eliminarea barierelor administrative și a constrângerilor operaționale poate deschide drumul pentru noi idei și abordări în livrarea de servicii și dezvoltarea produselor, contribuind la consolidarea poziției companiei pe piață și la creșterea competitivității sale. În esență, acest model reprezintă o oportunitate de a aduce mai multă agilitate în business, care se vor traduce în creștere și succes durabile.

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here