Connect with us

Actualitate

Crăciunul, la suta de grame. Scumpirile duc războiul promoțiilor din supermarketuri la un nivel record

Publicat

pe

Crăciunul, la suta de grame. Scumpirile duc războiul promoțiilor din supermarketuri la un nivel record

Apropierea sărbătorilor de Crăciun și Anul Nou a declanșat un război fără precedent al ofertelor între marile magazine din România.

Scumpirile îi fac pe români să cumpere cantități mai mici

Pe fondul scăderii puternice a puterii de cumpărare a românilor, producătorii și comercianții se întrec în oferte la suta de grame, o strategie de marketing inedită ce are drept focus principal fidelizarea clienților secătuiți de efectele inflației record din România, arată o analiză realizată de firma de consultanță Frames.

Sfârșitul anului 2024 găsește România pe primul loc în clasamentul european al scumpirilor. De 10 luni încoace, țara noastră ale cele mai ample scumpiri la alimente, îmbrăcăminte, încălțăminte, electronice, electrocasnice și mai ales servicii dintre toate țările UE.

Potrivit celor mai noi date de la Institutul Național de Statistică (INS), rata anuală a inflaţiei a urcat, în luna noiembrie 2024, la 5,11%, de la 4,67% cât a fost în octombrie. Alimentele s-au scumpit cu 5,11% față de noiembrie 2023, produsele nealimentare cu 5,15%, iar serviciile cu 7,56%.

După un Black Friday mai anemic ca oricând în materie de număr de produse vândute, sezonul de shopping de Crăciun se anunță a fi cel puțin la fel de provocator pentru retaileri dar mai ales pentru clienți.

În condițiile în care o masă decentă de Crăciun, pentru patru persoane, cu sarmale, friptură, cozonac, băuturi și alte bunătăți de sezon, trece de 1000 de lei, pentru mulți dintre români va fi o adevărată provocare să reușescă să își petreacă sărbătorile ca în vremurile bune.

Deși salariile au crescut comparativ cu anii trecuți, românii rămân europenii care cheltuiesc cel mai mult pe alimente. Potrivit Eurostat, peste 25% din veniturile lunare sunt alocate mâncării, un procent mult peste media europeană.

Un Crăciun la suta de grame

Producătorii și retailerii din sectorul alimentar par să fi înțeles această provocare, dovadă că au lansat, în ultimele zile, o serie de campanii promoționale adaptate puterii de cumpărare tot mai reduse a populației –vedem tot mai multe promoții nu la kilogram sau la bucată, ca în trecut, ci la suta de grame.

Vom avea, poate mai mult ca oricând, un Crăciun la suta de grame. Oamenii vor merge și vor cumpăra cu felia, cu bucățica, cu dumicatul din bunătățile clasice de sărbători. Este rezultatul politicii falimentare, cinice, a statului român de a stimula inflația, creșterile de prețuri, pentru a crește încasările la buget și a-și dilua datoriile istorice’’, arată analiza Frames.

Scăderea vânzărilor în retailul românesc a început încă de acum doi ani, însă în 2024 s-a accentuat semnificativ, multe dintre magazine, mai ales cele mici, reușind cu greu să mai facă față provocărilor generate de vânzările în volume sub nivelul așteptărilor.

Retailul alimentar reprezintă unul dintre indicatorii cei mai fideli ai stării economiei. Când oamenii își restrâng tot mai mult cumpărăturile, se focusează pe produsele ieftine și uită de specialități, înseamnă că economia suferă. Chiar dacă cifrele de afaceri sunt mai mari, ca urmare a inflației, în volum vânzările înregistrează un recul semnificativ, cu efectele nedorite pe toate lanțurile economice, de la producător la servicii de suport și comercianți”, afirmă Adrian Negrescu, managerul Frames.

Bătălia pe clienți, mai acerbă ca oricând

Marile rețele de magazine se luptă, în prezent, să-și fidelizeze cât mai mult clienții, în tentativa de a-și securiza prognozele de vânzări, mai ales în sezonul de shopping de Crăciun.

Promoțiile flash, publicitatea tot mai puternică, aplicațiile tot mai bine gândite să ofere argumente clienților să revină în magazine – tot arsenalul de marketing a fost aruncat în, probabil, cel mai dur sezon de cumpărături din ultimii 20 ani.

Telefonul a devenit locul în care, prin intermediul aplicațiilor, retailerii încearcă să-și securizeze clientela, prin puncte, discounturi, oferte și tombole, toate gândite cu un scop – să determine oamenii să facă cumpărături mai des în magazinele de brand și să evite concurența”, spun analiștii.

Plafonarea, o măsură anticoncurențială

Bătălia pe clienți e cu atât mai dură cu cât măsurile administrative impuse de autorități au limitat foarte mult concurența reală din piață.

Plafonările adaosului comercial la unele produse au făcut mai mult rău decât bine. Au nivelat prețurile, au inhibat concurența și au redus, semnificativ, oferta de produse din magazine. Mai mult chiar, au stimulat clienții să își reducă gama de produse achiziționate, fapt extrem de nociv pentru dinamica pieței’’, spune Adrian Negrescu, managerul Frames.

„S-a ajuns în situația în care ratailerii nu mai pot concura pe aceste produse de bază, iar asta ne afectează pe noi, consumatorii.

Dincolo de prețurile plafonate, am văzut și vedem în continuare scumpiri la celelalte produse, un efect direct și nociv al intervenției statului în piață.

O prelungire a acestui mecanism de plafonare a adaosului după 1 ianuarie va accentua și mai mult problemele din retail”, estimează Negrescu.

Un Crăciun mai auster ca niciodată

Un studiu realizat recent de GFK arăta că, în prima jumătate a acestui an, s-au înregistrat scăderi importante de volume vândute la anumite categorii de bază, precum: pâinea, uleiul, alimentele congelate, untul, cerealele pentru mic dejun, băuturi (cel mai mult la sucuri carbogazoase, cafea, băuturi energizante & izotonice, juice drinks şi cidru)

Mai mult, 85% dintre cumpărătorii români s-au declarat îngrijoraţi de faptul că preţurile ar putea să crească în continuare, după cum dezvăluie cel mai recent val al raportului „Behavior Change”, lansat de Consumer Panel GfK.

Astfel, patru din zece gospodării din România rămân în zona „budget squeeze”, fiind constrânse să-şi limiteze cheltuielile cu bunuri de larg consum pentru a se încadra în bugetul disponibil sau nici nu reuşesc să-şi acopere nevoile curente.

Cel mai mare coş mediu de cumpărături se înregistrează în continuare în hypermarketuri, unde gospodăriile cheltuie, în medie, aproape 90 de lei la o vizită în magazin.

„Inflația îi determină pe români să fie mult mai activi în materie de shopping alimentar. Cumpărăturile din weekend sunt tot mai mult înlocuite de vizitele adhoc, în căutare de produse la promoții.

Produsele la promoţie au ajuns să deţină o pondere valorică de peste 20% în totalul achiziţiilor FMCG reali­zate de gospodării (excluzând aici artico­lele din categoria fresh food), arată datele Consumer Panel Services GfK România.

Mai exact, unu din cinci lei cheltuiţi de români la shopping merge către bunuri de larg consum aflate la ofertă.

Crăciunul lui 2024 va fi unul la promoție, pentru milioane de români. Produsele de marcă proprie a hipermarketurilor probabil se vor afla în prim-plan, mai ales că raportul preț-calitate s-a îmbunătățit semnificativ.

Toate estimările arată că, pe ansamblu, vom avea un Crăciun mai auster ca niciodată, un semn al puterii de cumpărare tot mai reduse din România”, arată analiza Frames.

Cum va fi în 2025

Chiar dacă câştigul salarial mediu net în luna octombrie a ajuns 5.268 lei, în creştere cu 40 lei (+0,8%) faţă de luna septembrie 2024 (cele mai noi date statistice), puterea de cumpărare se menține în continuare la un nivel scăzut.

România ocupă locul doi la cel mai mic salariu mediu pe oră din Uniunea Europeană, cu puțin peste 10 euro/oră, ceea ce face ca gestionarea cheltuielilor să fie o provocare continuă pentru populație.

Media creșterii salariale nu reflectă situația financiară dificilă în care se află mai mult de jumătate din populația României, pentru care venitul real/persoană nu depășește 3000 lei. Și nu vorbim de pensionari, unde e o adevărată tragedie, ci de persoane active, de salariați care își văd veniturile tot mai mult diluate de creșterile de prețuri record din România”, afirmă experții Frames.

Potrivit datelor de la Institutul Național de Statistică, o familie cu doi copii are nevoie, în prezent, de aprox. 10.000 lei net pentru a avea un trai decent, adică să-și permită să își cumpere alimente, să-și plătească facturile. Fără vacanțe, fără achiziții de lux.

„2025 se anunță a fi un an plin de provocări în care inflația va juca cel mai important rol. Chiar dacă, la un moment dat, părea că inflația scade și la noi în țară, în noiembrie a revenit pe plus, iar decembrie, cu scumpirile conjuncturale de Crăciun, va menține rata inflației peste 5%.

Nu este exclus ca acest nivel să rămână în continuare multe luni de acum încolo, iar asta va însemna că puterea de cumpărare va continua să scadă”, arată analiza.

Dincolo de cauzele deja clasice ale inflației din România (creșterile de salarii, plafoanele de preț la energie și gaze etc), 2025 va aduce, de la 1 ianuarie, o creștere a accizelor la carburanți, un salariu minim pe economie mai mare și, probabil, alte noi creșteri de taxe.

„Dacă va crește TVA-ul, asta va însemna o lovitură dură mai ales pentru populația vulnerabilă care și așa abia reușește să își asigure cumpărăturile de bază și să își plătească facturile.

Iar liberalizarea pieței energiei va aduce încă un puseu inflaționist. Iar dincolo de asta, nu este exclus ca Donald Trump, odată instalat la Casa Albă, să dea din nou drumul tiparniței de bani pentru a susține economia americană, fapt care ar putea declanșa un nou val inflaționist la nivel internațional. Suntem oare pregătiți pentru acest scenariu?”, afirmă Adrian Negrescu, managerul Frames.

Mai mult chiar, există tot mai multe estimări legate de creșterile de prețuri la nivel internațional, mai ales la produsele din carne, la cele care conțin zahăr și cacao.

Limitările generate de agricultura și mai ales de zootehnia eco, accentuarea crizelor climatice și schimbările din comportamentul de consum la nivel mondial vor face ca prețurile alimentelor, la nivel internațional, să continue să crească în 2025. Ce se întâmplă la noi vine să pună gaz pe focul scumpirilor”, mai spune acesta.

Potrivit datelor companiei de cercetare de piaţă NielsenIQ, românii cheltuie anual 30 mld. euro pe bunuri de larg consum, adică pe alimente, băuturi non-alcoolice, băuturi alcoolice şi bunuri nealimentare, respectiv produse de îngrijire personală şi a locuinţei.

În primele nouă luni din acest an, vânzările de astfel de articole FMCG au crescut cu 16,2%, avansul fiind susţinut de fapt doar de scumpiri, pe o piaţă unde consumul a scăzut.

Potrivit datelor de la Institutul Național de Statistică, în ultimele 12 luni, cel mai mult s-au scumpit serviciile poștale (+17,83%), fructele proaspete (+17,43%) și margarina (+15,84%).

Dintre produsele nealimentare, cel mai mult s-au scumpit, din noiembrie 2023, detergenții (+12,29%), produsele de igienă și cosmetică (+11,02%) și tutunul (+10,5%).

Dintre servicii, cel mai mult s-au scumpit apa, canal, salubritate (+11,61%), chiriile (+10,8%) și restaurantele/cafenelele (+10,62%).

De partea cealaltă, produsele alimentare care s-au ieftinit față de noiembrie 2023 au fost untul (-10,29%), mălaiul (-6,88%) și zahărul (-5,99%)

Comentarii Facebook
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Care sunt factorii ce influențează deprinderea limbii engleze în copilărie? Descoperă alături de Novakid

Publicat

pe

De

Care sunt factorii ce influențează deprinderea limbii engleze în copilărie? Descoperă alături de Novakid

Viața de părinte constituie o călătorie plină de bucurii, incertitudini și provocări, mai ales când vine vorba despre educația oferită micuților. Desigur, printre nenumăratele preocupări zilnice, o întrebare se face remarcată: de ce copilul meu se luptă să învețe limba engleză?
Pentru a-ți oferi răspunsul, Novakid – școala online de engleză pentru juniori între 4 și 12 ani – a analizat o multitudine de factori. De la complexitățile problemei, la exemple și opinii ale experților, toate sunt prezentate în acest articol, simplificând drumul către fluența limbii engleze.

Progresia limbajului

Călătoria fiecărui copil în deprinderea limbajului este unică, așa cum este și amprenta lor. Există micuți care gânguresc cu entuziasm molipsitor, în timp ce alții pășesc cu precauție în lumea cuvintelor. Aceste etape de dezvoltare sunt fundamentale pentru înțelegerea nuanțelor de dificultate din procesul de învățare a limbii engleze.

Potrivit cercetărilor efectuate de Asociaţia Americană Vorbire-Limbă-Auz (ASHA), copiii ating, de obicei, reperele lingvistice la diferite vârste. Până la patru ani, majoritatea ar trebui să fie capabili să construiască propoziții simple și să se angajeze în conversații de bază. Și totuși, aspecte precum expunerea la medii bogate în limbaj și abilitățile cognitive individuale pot influența această cronologie.

Mediul cultural și familial

Limba este mai mult decât un simplu instrument de comunicare – este o reflectare a culturii, identității și moștenirii. Copiii crescuți în familii multilingve posedă adesea un repertoriu lingvistic îmbogățit de diverse influențe. Cu toate acestea, pentru cei cu expunere limitată la engleză, abordarea provocărilor implicate se poate dovedi dificilă.

Conform unui studiu publicat în Revista de Psihologie Experimentală a Copilului, copiii bilingvi demonstrează, în comparație cu cei monolingvi, o flexibilitate cognitivă sporită și abilități de rezolvare a problemelor. În ciuda concepțiilor greșite despre confuzia lingvistică, bilingvismul oferă o multitudine de beneficii, care se extind dincolo de competențele de vorbire.

Abordările personalizate în procesul de învățare

În domeniul educației, o singură dimensiune nu se potrivește tuturor. Adaptarea la diversele stiluri de învățare este esențială pentru optimizarea predării limbii engleze. Indiferent dacă juniorul se descurcă la activități practice sau preferă suporturile vizuale, soluțiile personalizate pot favoriza o înțelegere mai profundă a conceptelor.

„Înțelegerea preferințelor de învățare ale copilului este cheia pentru un proces educațional eficient. Prin încorporarea activităților care se aliniază cu interesele și punctele sale forte, educatorii pot crea un mediu de studiu favorabil, care sprijină asimilarea limbii engleze”, punctează dr. Maria Lopez, psiholog educațional.

Cadrul variat al normelor lingvistice

Engleza, cu labirintul său de reguli gramaticale și inconsecvențe fonetice, prezintă o provocare formidabilă pentru învățăcei, în special pentru cei obișnuiți cu structuri lingvistice diferite. Explicarea foneticii, exercițiile de construire a vocabularului și experiențele imersive sunt instrumente indispensabile în depășirea acestor obstacole.

Cercetările efectuate de Comisia Națională pentru Lectură din Statele Unite evidențiază eficiența instruirii fonetice în promovarea competenței de citire în rândul juniorilor. Învățându-i pe copii relația dintre sunete și litere, fonetica pune o bază solidă pentru decodarea cuvintelor necunoscute și deschiderea ușii către alfabetizare.

Intensitatea motivației și a încrederii în sine

Motivația servește drept forța motrice din spatele cunoașterii limbii engleze. Micuții care percep învățarea limbii engleze ca fiind captivantă și plină de satisfacții au mai multe șanse să persiste în eforturile lor, chiar și în fața dificultăților. Încurajarea unei mentalități de creștere și celebrarea victoriilor sunt strategii esențiale pentru cultivarea determinării și a încrederii.

Caracteristicile mediului de studiu

Metodologiile și resursele de predare inovatoare joacă un rol esențial în facilitarea dobândirii cunoștințelor de engleză. Prin platforme interactive online sau experiențe lingvistice imersive, educatorii valorifică puterea tehnologiei și a creativității pentru a oferi studenților oportunități inedite de învățare.

În cadrul cursurilor sale, școala de limba engleză pentru copii Novakid demonstrează că studiul poate fi învăluit în plăcere! Profesorii utilizează limbajul în contexte variate, sarcini creative, elemente gamificate, căi de învățare adaptative, feedback imediat, revizuind periodic și consolidând cunoștințele prin joc. Astfel, captează atenția copiilor și le mențin nivelul de interes la cote înalte.
Ajută-ți juniorul să vorbească fluent limba engleză! Trebuie doar să programezi aici, gratuit, prima lecție de probă la Novakid!

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Actualitate

Protezare vs implantare dentară: care variantă este mai bună?

Publicat

pe

Protezare vs implantare dentară: care variantă este mai bună?

Atunci când vine vorba de restaurarea unui dinte pierdut, mulți se întreabă dacă ar trebui să opteze pentru o proteză cu pivot și coroană sau pentru un implant dentar. Diferența principală între aceste două metode constă în designul ortopedic și modul în care fiecare tehnologie interacționează cu structura dentară existentă.

Proteza este una dintre cele mai comune metode de restaurare dentară, având avantajul că poate fi realizată rapid și cu costuri mai reduse. În acest caz, un știft de titan sau fibră de sticlă este plasat în canalul radicular pentru a întări pereții coroanei și pentru a restabili funcțiile și estetica dintelui. Deși eficientă, proteza nu restabilește complet funcția rădăcinii naturale și poate necesita ajustări sau înlocuiri pe termen lung.

Pe de altă parte, implantul dentar reprezintă o soluție mai permanentă și mai apropiată de dintele natural. Acesta este o „rădăcină artificială” din titan sau alt material biocompatibil, care este implantată direct în osul maxilarului, unde se integrează perfect cu țesutul osos. Această procedură nu doar că restabilește funcția de mestecare a dintelui, dar previne și pierderea osului din jurul zonei afectate, ceea ce se poate întâmpla în cazul protezelor convenționale.

Deși implantul dentar oferă o durabilitate mai mare și o funcție mai apropiată de cea a unui dinte natural, proteza cu pivot și coroană poate fi o alegere mai accesibilă și rapidă, mai ales pentru cazurile în care nu este posibilă plasarea unui implant din cauza condițiilor de sănătate ale pacientului. Ambele opțiuni sunt viabile, dar alegerea între proteză și implant depinde de nevoile individuale ale fiecărui pacient, de recomandările medicului și de bugetul disponibil.

Avantajele și limitările protezelor


Principalul avantaj al protezei dentare este că, în general, nu există contraindicații severe pentru aceasta. Cu toate acestea, proteza devine imposibilă în anumite condiții, cum ar fi atunci când pereții dintelui sunt complet distruși, rădăcina nu poate fi conservată, țesutul osos s-a atrofiat, sau în cazuri de boli dentare inflamatorii severe, precum parodontoza și cariile. De asemenea, pacienții cu forme acute de boli cronice pot să nu fie potriviți pentru proteze.

În situațiile în care proteza nu este o opțiune viabilă, implanturile dentare sunt o soluție eficientă.

Beneficiile implantului dentar

Unul dintre cele mai mari avantaje ale implantului dentar este că nu necesită șlefuirea dinților adiacenți, spre deosebire de proteze. Astfel, dinții naturali rămân intacti și protejați. De asemenea, implanturile dentare au o durată de viață mult mai lungă decât protezele, ceea ce le face o opțiune mai durabilă pe termen lung.

Chiar și în cazul în care există o lipsă de țesut osos, implantul poate fi realizat după efectuarea unei proceduri de grefă osoasă, asigurându-se astfel stabilitatea necesară pentru integrarea implantului. În plus, implanturile permit realizarea de proteze dentare fixe, chiar și în absența unui dinte natural, oferind o soluție estetică și funcțională excelentă.

Protezele – argumente pro și contra

Protezele dentare oferă avantajul restabilirii funcțiilor de mestecat și al aspectului estetic al dinților pierduți. Instalația lor este simplă, iar rezultatele sunt vizibile rapid, iar prețul este accesibil comparativ cu alte soluții. Totuși, există și dezavantaje: proteza poate implica depulparea dinților și scurtarea duratei lor de viață, mai ales când sunt folosite pentru a sprijini proteze parțiale. De asemenea, este necesară șlefuirea dinților adiacenți, ceea ce poate duce la sensibilitate sau alte complicații. Un alt aspect negativ poate fi acumularea bacteriilor sub proteză, ceea ce poate provoca inflamații ale gingiilor. În plus, pe măsură ce înaintăm în vârstă, poate fi necesară corectarea frecventă a modificărilor structurale ale aparatului maxilo-facial pentru a menține proteza funcțională.

Implantare dentara – argumente pro și contra

Implanturile dentare sunt o opțiune excelentă pentru refacerea eficientă a funcției masticatorii și pentru îmbunătățirea esteticii zâmbetului. Unul dintre avantajele principale ale acestora este prevenirea atrofiei osoase, menținând sănătatea maxilarului. De asemenea, spre deosebire de proteze, implanturile nu necesită înlocuire și sunt, în general, lipsite de contraindicații majore. Totuși, costul ridicat al procedurii poate fi un dezavantaj semnificativ, iar procesul de grefare poate dura destul de mult, mai ales în cazurile care necesită reconstrucție osoasă. Alegerea celei mai bune opțiuni între implanturi și alte soluții depinde de un diagnostic amănunțit și de profesionalismul medicului stomatolog, de aceea este important să evitați automedicația și să vă consultați cu un specialist.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Actualitate

Transformă-ți Livingul cu Gama de Mobilă de la Homemobili Timișoara

Publicat

pe

Transformă-ți Livingul cu Gama de Mobilă de la Homemobili Timișoara

Livingul este inima unei locuințe, spațiul în care familia se adună pentru momente de relaxare sau în care primești oaspeții cu căldură. La Homemobili Timișoara, găsești o gamă variată de mobilă pentru living, creată pentru a satisface toate preferințele și nevoile, combinând eleganța, funcționalitatea și calitatea.


Diversitate în Stiluri și Designuri

Indiferent de preferințele tale, gama de mobilă pentru living de la Homemobili se distinge prin:

  • Stiluri variate: De la modern minimalist la rustic, clasic sau industrial, fiecare piesă este creată pentru a completa perfect orice tip de decor interior.
  • Materiale de calitate: Mobilierul este realizat din material calitativ dar si bine realizat care sa garanteze frumusete si eleganta.
  • Detalii premium: Finisaje impecabile, accesorii discrete și designuri ergonomice care îmbină frumusețea cu utilitatea.
mobila living timisoara

Soluții pentru Orice Tip de Spațiu

Fie că ai un living spațios sau unul compact, Homemobili îți oferă soluții adaptate pentru a valorifica la maximum fiecare colț:

  1. Canapele și colțare – Gama include modele extensibile, perfecte pentru spații mici, și colțare generoase, ideale pentru familii numeroase.
  2. Mese de cafea – Disponibile în diverse dimensiuni și stiluri, acestea adaugă o notă de eleganță și funcționalitate zonei de relaxare.
  3. Biblioteci și corpuri modulare – Oferă soluții inteligente de depozitare, cu spații pentru cărți, decorațiuni sau electronice.
  4. Fotolii și scaune – Modelele confortabile și versatile sunt create pentru momente de relaxare și socializare.

Consultanță Personalizată

Homemobili pune accent pe înțelegerea nevoilor clientului, oferind o experiență de achiziție personalizată:

  • Consultanță profesională: Echipa de specialiști te ajută să alegi piesele potrivite, ținând cont de spațiul și stilul casei tale.
  • Dressing-uri configurabile in functie de spatiu, nevoie, dorinte.

De ce să Alegi Homemobili Timișoara?

  1. Calitate garantată – Mobilierul este creat din materiale premium, pentru a rezista în timp.
  2. Design exclusiv – Gama de living aduce un plus de unicitate casei tale.
  3. Prețuri competitive – Investiția în mobilă de calitate devine accesibilă cu ofertele speciale de la Homemobili.
  4. Garanție și servicii post-vânzare – Fiecare piesă vine cu garanție, iar echipa oferă suport complet după achiziție.
mobila de living timisoara

Creează un Living pe Gustul Tău

Descoperă gama completă de mobilă pentru living la Homemobili Timișoara și transformă-ți casa într-un spațiu de vis. Vizitează magazinul din Timișoara sau explorează catalogul online pentru a te inspira și a alege piesele perfecte pentru tine.

Contact

Adresa: Timisoara, Bd Liviu Rebreanu nr 34.
Website: www.homemobili.ro

Homemobili Timișoara – Unde Calitatea și Eleganța Devine Acasă.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Stiri calde

Care sunt factorii ce influențează deprinderea limbii engleze în copilărie? Descoperă alături de Novakid Care sunt factorii ce influențează deprinderea limbii engleze în copilărie? Descoperă alături de Novakid
Actualitateacum 4 zile

Care sunt factorii ce influențează deprinderea limbii engleze în copilărie? Descoperă alături de Novakid

Viața de părinte constituie o călătorie plină de bucurii, incertitudini și provocări, mai ales când vine vorba despre educația oferită...

Protezare vs implantare dentară: care variantă este mai bună? Protezare vs implantare dentară: care variantă este mai bună?
Actualitateacum 5 zile

Protezare vs implantare dentară: care variantă este mai bună?

Atunci când vine vorba de restaurarea unui dinte pierdut, mulți se întreabă dacă ar trebui să opteze pentru o proteză...

Transformă-ți Livingul cu Gama de Mobilă de la Homemobili Timișoara Transformă-ți Livingul cu Gama de Mobilă de la Homemobili Timișoara
Actualitateacum 6 zile

Transformă-ți Livingul cu Gama de Mobilă de la Homemobili Timișoara

Livingul este inima unei locuințe, spațiul în care familia se adună pentru momente de relaxare sau în care primești oaspeții...

5 motive pentru a închiria o mașină în vacanță și a evita transportul public 5 motive pentru a închiria o mașină în vacanță și a evita transportul public
Actualitateacum 7 zile

5 motive pentru a închiria o mașină în vacanță și a evita transportul public

Planificarea unei vacanțe reușite începe cu alegerea celor mai practice soluții de transport. Închirierea unei mașini poate transforma complet experiența...

3 motive pentru achiziția unui pistol de suflat de la Tehnovest: preț bun, produs original, livrare rapidă 3 motive pentru achiziția unui pistol de suflat de la Tehnovest: preț bun, produs original, livrare rapidă
Actualitateacum o săptămână

3 motive pentru achiziția unui pistol de suflat de la Tehnovest: preț bun, produs original, livrare rapidă

Produse originale care sunt necesare în diverse ramuri industriale nu sunt disponibile tot timpul în magazinele de profil. Acestea provin...

Cum să îți pregătești mașina pentru sezonul cald Cum să îți pregătești mașina pentru sezonul cald
Actualitateacum o săptămână

Cum să îți pregătești mașina pentru sezonul cald

Pe măsură ce temperaturile cresc și zilele devin mai lungi, este important să îți pregătești mașina pentru condițiile specifice sezonului...

Interviu cu Dr. Aurelian Buliga-Ștefănescu, autorul cărții Cercetarea agricolă din România: analiză și practică judiciară Interviu cu Dr. Aurelian Buliga-Ștefănescu, autorul cărții Cercetarea agricolă din România: analiză și practică judiciară
Actualitateacum 2 săptămâni

Interviu cu Dr. Aurelian Buliga-Ștefănescu, autorul cărții Cercetarea agricolă din România: analiză și practică judiciară

Reporter: Ce v-a inspirat să scrieți această lucrare? Aurelian Buliga-Ștefănescu: Scrierea acestei lucrări a fost un proces inspirat de multiple...

Publicitate

Parteneri

Citește și:

Top Stiri Nationalul.ro

Copyright © 2024 - ZIARUL NATIONALUL Toate drepturile rezervate. Răspunderea juridică, civilă și penală, pentru conținutul materialelor publicate pe site-ul nationalul.ro este purtată exclusiv de către autorul acestora. CONTACT: contact@nationalul.ro