Uncategorized
Metode eficiente de promovare a unui business cu ajutorul materialelor publicitare printate
![Metode eficiente de promovare a unui business cu ajutorul materialelor publicitare printate Metode eficiente de promovare a unui business cu ajutorul materialelor publicitare printate](https://www.nationalul.ro/wp-content/uploads/2018/01/doar-printuri-hartie-metalica.jpg)
Se stie ca nici un business nu este complet fara promovare. Aceast segment, de marketing, este esential atat in mediul online cat si in business-urile traditionale, pentru ca este acel factor care atrage clienti si utilizatori noi. Campaniile de marketing create de specialisti sunt directionate catre crearea de imagine, catre promovarea unui brand, a unui serviciu sau a unui produs.
Cele mai cunoscute metode de promovare a unui business, raman canalele TV, cele audio si online. Insa sunt multe afaceri locale care se fac cunoscute prin metodele clasice de promovare: realizarea de afise, pliane, brosuri si cataloage. Materialele publicitare folosite in aceste campanii sunt cunoscute de multi dintre noi sub denumirea de printuri.
Dynamicprint.ro ofera solutii numeroase pentru acest segment publicitar. In oferta de printuri a firmei gasiti o varietate mare de materiale promotionale perfecte pentru orice tip de actiune.
Afise A4 si afise A3
Afisele propuse de dynamicprint.ro sunt create pentru a impresiona, pentru a atrage, pentru a castiga privirile. Sunt realizate pe hartie lucioasa sau mata. Elementele grafice imprimate au culori vibrante, dinamice, atractive iar aceste detalii asigura impact maxim.
Brosuri si cataloage
Brosurile de prezentare continua sa fie materiale de prezentare foarte apreciate in toate domeniile de activitate. Modelele propuse sunt create pentru a surprinde esenta activitatii deci cu ajutorul acestora sunt prezentate clientilor si colaboratorilor cele mai importante detalii. In materialele de tip brosura si catalog sunt adunate si prezentate succint elementele reprezentative pentru firma.
Brosurile realizate pot fi tiparite in diferite formate, insa toate modelele propuse sunt concepute pentru a surprinde, deci nu sunt materiale care sa fie trecute cu vederea.
Calendare personalizate
Calendarele personalizate sunt printre cele mai populare materiale promotionale utilizate in marketing. Pot fi folosite pentru o gama foarte variata de evenimente. Gradul de utilizare ridicat este motivul pentru care sunt incluse in mapele de prezentare si mapele cadou. Culorile vibrante propuse si elementele grafice impresionante, sunt alte elemente care atrag la aceste materiale promotionale.
Pentru a fi alaturi de clienti, dynamicprint.ro propune o gama foarte variata de calendare de birou, calendare de perete si calendare triptice.
Carti, reviste
In oferta curenta a firmei se regasesc preturi promotionale pentru tiparirea de carti si reviste. Pot fi tiparite carti sau reviste in format A4 si A5 sau orice alt format atipic in alb-negru sau color. Pentru ca sunt obiecte deosebite, manuscrisele trebuie convertite intr-un format aparte inainte de tiparire, astfel incat rezultatul final sa fie cel scontat.
Carti de vizita
Cartile de vizita sunt elemente nelipsite din mapa de prezentare a unui business, indiferent de domeniul de activitate. Calitatea acestora poate oferi detalii importante cu privire la calitatea afacerii/serviciilor oferite, de aceea aspectul cartii de vizita trebuie sa fie impecabil. Imaginea oferita prin cartea de vizita poate aduce un plus de notorietate, sau dimpotriva, multe minusuri. Este indicat sa se colaboreze cu profesionisti cand vine vorba de crearea si realizarea cartilor de vizita.
Diplome
Dipomele sunt oferite ca recompensa pentru anumite merite, pentru efortul de a participa la anumite evenimente sau pentru alte tipuri de activitati. Aspectul premium al diplomelor este un semn de respect fata de cei carora le sunt oferite. Elementele grafice imprimate trebuie sa fie reprezentative pentru actiune, astfel diplomele oferite capata un plus de valoare.
Modelele de diplome propuse de echipa dynamicprint.ro sunt premium, sunt clare si bogate in detalii importante. Sunt elemente care impresioneaza prin bun gust.
Flyere
Flyerele (fluturasii publicitari) sunt poate cea mai veche forma de promovare a evenimentelor/serviciilor/business-urilor. Au aparut odata cu lansarea primului tipar si isi pastreaza statutul redutabil de materiale promotionale de top. Aceste materiale pot contine informatii minime dar foarte valoroase, sunt usor de pastrat, fapt pentru care gradul lor de eficienta este foarte ridicat.
Foi cu antet
Modelele propuse sunt perfecte pentru a fi utilizate in cadrul evenimentelor importante, in care prestanta conteaza. Foile cu antet sunt practic o eticheta, de aceea fiecare detaliu este important. Fiecare model, trebuie atent analizat de specialisti in grafica pentru ca imaginea finala sa fie pozitiva.
Mape de prezentare
Mapele de prezentare sunt produse publicitare cu importanta deosebita. Acestea contin un numar mare de informatii cu privire la companie, servicii, portofoliu, costuri. Reprezinta o metoda eficienta de a prezenta o companie, de a incepe o colaborare fructuoasa si de durata, de a gasi clienti noi si de a largi orizontul de activitate.
Mapele de prezentare trebuie sa contina informatii precise, clare, usor de inteles de catre client. Aspectul mapelor trebuie sa fie premium, trebuie sa denote profesionalism.
Notes-uri
Bloc-notes-urile personalizate sunt o metoda placuta de a aminti clientilor si potentialilor clienti de serviciile oferite. Sunt usor de introdus in mapele de prezentare si in mapele cadou. Utilitatea acestor obiecte este foarte mare, fapt pentru care sunt rapid integrate in activitatile cotidiene ale colaboratorilor. Cu ajutorul notes-urilor, va duceti business-ul mai aproape de clienti! Pentru a beneficia de o imagine profesionala, sunt recomandate doar materialele premium cu finisaje elegante.
CD-uri si DVD -uri personalizate
CD-urile si DVD-urile sunt elemente cotidiene indispensabile in orice business. Sunt acele elemente de stocare/redare a informatiilor acumulate. Fac parte din viata de zi cu zi si au eficienta ridicata indiferent de domeniul de activitate.
Dynamicprint.ro ofera solutii valoroase in orice situatie. Modele propuse sunt exceptionale prin calitate si aspect. Introducerea CD-urilor personalizate in mapele de prezentare si a mapelor cadou, reprezinta o forma de profesionalism, apreciata de colaboratori.
Pliante
Pliantele continua sa fie utilizate in numeroase domenii ca forma de publicitate a ofertelor speciale. Sunt mai elaborate fata de flayere, si mai usor de inteles fata de cataloage. Pliantele cu aspect premium, oferte bine elaborate si culori puternice care pot aduce notorietate firmei si totodata clienti noi.
Plicuri personalizate
Plicurile sunt materiale de birou utilizate in orice companie. Plicurile personalizate sunt elemente premium care isi pastreaza prestanta chiar si in acest secol dominat de posta electronica. Introducerea plicurilor personalizate in business-ul pe care il desfasurati denota profesionalism, grija pentru detalii, experienta si implicare in activitatile initiate.
Uncategorized
Studiu HONOR: aproape jumătate dintre tinerii din România se confruntă cu probleme financiare în ianuarie
![Studiu HONOR: aproape jumătate dintre tinerii din România se confruntă cu probleme financiare în ianuarie Studiu HONOR: aproape jumătate dintre tinerii din România se confruntă cu probleme financiare în ianuarie](https://www.nationalul.ro/wp-content/uploads/2025/01/HONOR.jpg)
62% dintre tineri resimt efectele cheltuielilor exagerate de Crăciun, în timp ce 78% și-ar dori să apeleze la generațiile mai în vârstă pentru sfaturi financiare
[București, 14 ianuarie 2025] – O nouă cercetare derulată de brandul global de tehnologie HONOR pentru a marca lansarea HONOR Magic7 Lite, un smartphone dotat cu cele mai noi caracteristici AI și prietenos cu bugetul, evidențiază provocările financiare ale tinerilor. Cu fluxul financiar atingând limita inferioară la jumătatea lunii ianuarie, temerile celor sub 25 de ani se declanșează cu atât mai mult când rămân cu sume insuficiente pentru a acoperi traiul pe o săptămână (43%) sau când trebuie să folosească un card de credit (27%).
Cu toate acestea, 39% dintre tinerii români își doresc ca în 2025 să economisească mai mulți bani, cu 78% dintre ei fiind deschiși la a primi sfaturi din partea generațiilor mai în vârstă. Printre motivele menționate se numără experiența lor de viață (42%) și nivelul ridicat de înțelegere a principiilor economiei și bugetării (31%).
Pentru a pune în contact tinerii cu generațiile mai înțelepte în gestionarea finanțelor, HONOR a colectat mici sfaturi de bugetare de la peste 6.000 de bunici și pensionari din Europa cu ocazia lansării HONOR Magic7 Lite, un dispozitiv focalizat pe calitate, care se încadrează într-un buget rezonabil, pentru toate vârstele. Printre cele mai bine sfaturi se numără:
- Economisește când ai bani: doar pentru că ai bani, nu înseamnă că ar trebui să îi cheltuiești (42%)
- Investește în ce e important: merită să economisești pentru ceva ce îți dorești și de care ai nevoie (37%)
- Fii atent la detalii: întotdeauna să îți citești extrasele de cont – oricât de plictisitoare ți s-ar părea (22%)
- Nu pune semn de egal între preț și calitate: caută cel mai bun raport calitate-preț înainte să cumperi ceva (49%)
- Să nu-ți fie niciodată teamă să îți negociezi salariul sau orice altă cheltuială pe care trebuie să o faci (36%)
În plus, peste jumătate (55%) dintre generațiile mai în vârstă atenționează tinerii să aibă grijă cu cine se asociază, cu unul din trei apreciind că e important să îți alegi un partener care să fie mai bun decât tine la gestionarea finanțelor.
Stanley Yan, country manager adaugă: „Studiul nostru arată că ianuarie pune o presiune financiară semnificativă pe bugetele oamenilor, cu 13% dintre tineri sperând să cheltuiască mai puțin pe tehnologie; astfel că suntem bucuroși să lansăm HONOR Magic7 Lite. Prietenos cu bugetul și focalizat pe caracteristicile AI, cel mai nou dispozitiv al seriei Magic7 demonstrează că performanța de top nu trebuie să provoace faliment”.
România nu este singura care resimte efectele negative ale cheltuielilor în exces, cu date asemănătoare provenind din Italia, Spania și Portugalia, țări în care oamenii preconizează că vor rămâne fără bani la jumătatea lunii ianuarie; față de Franța sau Germania unde economiile sunt suficiente până la 22 ianuarie.
HONOR Magic7 Lite dispune de caracteristici AI, durabilitate extremă, cameră excelentă, baterie mare și design elegant. Pentru mai multe informații, vizitați: https://www.honor.com/ro/.
Despre HONOR
HONOR este lider în furnizarea globală de dispozitive inteligente. Este un brand de tehnologie iconic, care și-a luat angajamentul de a crea o nouă lume inteligentă pentru fiecare utilizator, prin intermediul produselor și serviciilor performante pe care le oferă. Cu expertiză în domeniul cercetării și dezvoltării, HONOR se angajează să dezvolte tehnologii care să le ofere oamenilor din întreaga lume libertatea de a realiza și de a face mai mult. Cu o gamă de smartphone-uri, tablete, laptopuri și dispozitive portabile inovatoare de înaltă calitate, premium și fiabile, potrivite pentru fiecare buget, HONOR creează contextul perfect pentru ca oamenii să devină o versiune mai bună a lor.
Uncategorized
Turneul Internațional “Imagine Belle Epoque” Ianuarie 2025
![Turneul Internațional “Imagine Belle Epoque” Ianuarie 2025 Turneul Internațional “Imagine Belle Epoque” Ianuarie 2025](https://www.nationalul.ro/wp-content/uploads/2025/01/Sinziana-Mircea-poster-vertical-Belle-Epoque-toti-partenrii_14.01.2025.png)
**Cu ocazia Zilei Naționale a Culturii, pianista Sînziana Mircea lansează Turneul Internațional “Imagine Belle Epoque”**
Pianista Sînziana Mircea lansează Turneul Internațional “Imagine Belle Epoque” cu ocazia Zilei Naționale a Culturii 2025. Primul concert va avea loc în data de 22 ianuarie la Ambasada României de la Roma, cea care este organizatorul concertului. Evenimentul este dedicat Zilei Culturii Naționale Române, sub titlul “Călătorie pianistică din România la Roma”. Cu această ocazie vor fi prezentate în premieră absolută două compoziții ale Sînzianei Mircea menite sa celebreze trei dintre marile personalității ale culturii române. Lucrarea “Măiastra – The mystic bird” reprezintă un omagiu adus Mariei Tănase și lui Constantin Brâncuși, două dintre cele mai emblematice personalități ale culturii române. Cea de-a doua lucrare, “Niki’s Tango”, evocă Bucureștiul interbelic și unul dintre cei mai importanți interpreți de tango ai României – Cristian Vasile, comparat adesea cu Carlos Gardel.
Seria de concerte “Imagine”, ajunsă la cea de-a patra ediție, îmbină muzica clasică cu muzica electronică și live video mapping, într-o manieră inovativă, în care lucrări consacrate de muzică clasică se împletesc cu creații noi într-o atmosferă imersivă. Conceptul “Imagine”, lansat în 2019, aparține pianistei Sînziana Mircea, una dintre cele mai creative și mai active prezențe românești pe mari scene de muzică clasică din întreaga lume. „Mă bucur imens că visul “Imagine” continuă și în acest an cu o călătorie într-una dintre cele mai frumoase epoci din istoria omenirii – Belle Epoque. Este o invitație nu doar la imaginație, ci și la speranță. Concertele de anul acesta vor aduce în fața publicului creații ale unor mari compozitori precum: Ravel, Satie, alături de compozițiile mele pentru pian, chitară și muzică electronică. Vă aștept alături de mine și de invitații mei în sala de concert, să împărtășim un vis împreună!”, a declarat pianista și compozitoarea Sînziana Mircea. Următoarele concerte vor avea loc în anul 2025 în mai multe orașe din Italia și România, printre care Milano, Veneția și Sassari/Sardinia.
În România, primul concert “Imagine Belle Epoque” va avea loc la Sala Radio din București pe 29 martie, avându-i ca invitați pe muzicienii Pietro Dossena – live electronics, Raisa Mihai – chitară clasică și artistul vizual Adistu. Naratorul concertului va fi celebrul jurnalist Cristian Marica – redactor șef al Radio România Cultural, una dintre cele mai importante voci din radioul românesc. Programul concertului din București conține lucrări originale și variațiuni pentru pian solo, chitară și sintetizator de Elgar, Liszt, Chopin, Albeniz, Glass, Morricone, Respighi și Mircea. Biletele pentru concertul de la Sala Radio din București pot fi achiziționate pe site-ul bilete.ro la link.
Acest turneu este o ocazie unică de a trăi emoția muzicii clasice și electronice într-un format inovator și captivant, însoțiți fiind de talentul extraordinar al pianistei Sînziana Mircea și a invitaților săi și de vocea inconfundabilă a lui Cristian Marica care împreună vă vor introduce în atmosfera uneia dintre cele mai frumoase epoci ale omenirii – Belle Epoque. Un eveniment de neratat pentru iubitorii de muzică de toate vârstele! Organizatorul Turneului Internațional “Imagine Belle Epoque” este Asociația Museart.
Parteneri: Societatea Română de Radiodifuziune, Orchestrele și Corurile Radio, Radio România Cultural, First Connect, Bergerat Monoyeur, Crizantema SRL, ASTI International, FlowX.AI, Lanto Association, Authentic Solutions.
Despre Concertele Imagine
Originalitatea conceptului „Imagine” constă în îmbinarea repertoriului de muzică clasică „mainstream” cu compoziții și transcripții moderne realizate de pianista Sînziana Mircea pentru ansambluri camerale neobișnuite, care alătură pianul unor instrumente precum: orga, chitară, flautul și live electronics. Concertele „Imagine” sunt concepute ca experiențe imersive menite să răspundă cerințelor publicului contemporan, muzica fiind completată de elemente vizuale cum sunt: proiecții video și video mapping realizate cu inteligență artificială. Concertele „Imagine” au fost susținute în cadrul turneelor internaționale „Imagine Chopin – 2019” (Europa, Japonia și SUA), „Imagine Baroque I – 2021” (România, Italia) și „Imagine Baroque II” (România, Italia). În România, concertele „Imagine” au avut loc în săli prestigioase precum Sala Radio (2019), Ateneul Român (2021, 2022, 2023) și Filarmonica Timișoara (2023).
Despre Sînziana Mircea:
Pianista Sînziana Mircea are o carieră solistică efervescentă, concertând pe scene celebre precum: Kennedy Center Washington D.C., Beijing Silk Road Arts Center, Filarmonica din Stockholm, St Martin-in-the-Fields Londra, Sala Radio din București și în multe alte orașe. După debutul pe scena Ateneului Român la doar 7 ani, a câștigat peste 35 de premii și distincții în competițiile naționale și internaționale și a susținut turnee în SUA (14 ani), Japonia (19 ani) și China (24 de ani). La numai 20 de ani, Sînziana Mircea debuta ca solistă în Concertul nr. 5 „Imperialul” de Beethoven, la Tokyo Metropolitan Theater. Debutul său la Carnegie Hall New York a avut loc în 2016, printr-un recital solistic cu casa închisă, răsplătit de publicul american cu ovații în picioare minute în șir.
În urma unor selecții la nivel mondial, Sînziana a devenit primul pianist român câștigător al Van Cliburn Foundation & TCU School of Music Scholarship Award (SUA), Miami International Piano Festival & Academy Recital Award și al titlului de Young Steinway Artist. Sînziana a studiat cu Aldo Ciccolini, Ronan O’Hora, Verona Maier, Olga Szel, Stela Drăgulin și Elena Dumitrescu, fiind absolventă a Hochschule für Musik und Tanz Köln cu calificativul maxim (licența) și a Guildhall School of Music & Drama Londra (masterat). Sînziana s-a perfecționat la Accademia Pianistica Imola și deține un masterat în Arts Management la Bocconi Business School Milano. Pianista concertează frecvent împreună cu violonistul Alexandru Tomescu, alături de care a publicat două albume și a susținut un turneu mondial în Europa, China și SUA în stagiunea 2023/2024. În 2024, Sînziana a câștigat premiul Lux Mundi acordat de Radio România Cultural și a fost inclusă în topul celor 99 de personalități feminine din istoria de 130 de ani a Universității din Milano, cu peste 130.000 de absolvenți.
Despre Pietro Dossena:
Pietro Dossena (Ph.D.) este un compozitor și artist multimedia italian cu o bogată activitate internațională, interesat în special de explorarea relațiilor inter-artistice dintr-un punct de vedere poetic și semiotic. A studiat la Milano, Padova, Paris și Santa Barbara (California) și este profesor titular la Conservatorul din Sassari. Este autorul unor compoziții pentru voci și instrumente acustice, muzică electronică, videoclipuri și instalații. Premiat „pentru inovație în compoziție” la Prix Luigi Russolo, câștigător al competițiilor naționale și internaționale, și-a prezentat lucrările în concerte și festivaluri din întreaga lume. Proiectele sale recente includ Traces, o performanță pentru clarinet, sintetizator modular și vizual live concepută în colaborare cu Riccardo Acciarino și prezentată la Zurich, Locarno, Istanbul, Milano și Miami; Haunted, un concert multimedia lansat de Nemø ensemble la Festivalul Inspiratum 2023 în Antwerp; Beauty Cage pentru ansamblu spațializat și electronice, lansat de Schallfeld Ensemble la Conferința despre Creativitatea Muzicii AI 2021 în Graz; Sensibilities, o instalație transmedia bazată pe o serie de videoclipuri care au fost proiectate în Osaka, Riverside, Madeira, Tallinn, Mexico City și Greenwich.
Despre Raisa Mihai
Chitarista Raisa Mihai a absolvit Universitatea Națională de Muzică din București. De la vârsta de șase ani, a fost membră a corului Allegretto, participând la peste 20 de competiții și turnee internaționale.
Raisa a câștigat numeroase premii internaționale și naționale la diverse festivaluri de chitară clasică, inclusiv la Festivalul Internațional de Chitară Harmonia Cordis, Festivalul Internațional de Chitară Sinaia și Festivalul Internațional de Chitară Skopje. Raisa a fost implicată și în proiecte multimedia și a performat pe scene importante din întreaga lume, inclusiv la Steinway Hall din Londra și la Filarmonica Regală din Stockholm. În prezent, Raisa este profesor de chitară la Colegiul Național de Muzică George Enescu din București și cântă alături de Ana Maria Bibescu în Duo Artissimo.
Despre Adistu’
Adistu (Adrian Manolescu) este un artist digital care activează în diferite medii: animație și grafică AI/3D/procedurală/fractală pentru video mapping, performance video, VFX, videoclipuri, video art, instalații multimedia și artă digitală printată. A realizat și a prezentat expoziții în peste 20 de țări, fiind cunoscut pentru lucrările sale inovatoare și captivante. Adistu a participat la numeroase expoziții și performanțe, inclusiv la expoziția „Formule Creatoare”, unde a colaborat cu Elena Gheorghe pentru a crea un univers unic plin de culoare și emoție. A re-creat, prin mijloace digitale, picturile faimoase ale lui Camil Ressu, Corneliu Baba și Nicolae Grigorescu, transformând spațiul Qreator într-o galerie cu picturi românești. În plus față de activitatea sa artistică, Adistu este și curator de artă și creatorul festivalului de film și de artă Tripoteca. El își propune să creeze o lume plină de emoții, combinând geometria fractală cu elemente organice și haotice.
Colaborarea dintre artistul vizual Adistu’ și pianista Sînziana Mircea datează din anul 2019, proiecțiile sale însoțind concertele din turneele Imagine din edițiile anterioare.
Despre Cristian Marica
Cristian Marica este redactor-șef al postului public Radio România Cultural. A absolvit conservatorul bucureștean în anul 1997, Facultatea de Muzică, Muzicologie și Pedagogie Muzicală, devenind ulterior artist liric în cadrul Corului de Cameră „Preludiu”, dirijat de maestrul Voicu Enăchescu. Tot în aceeași perioadă, a început colaborarea cu Societatea Română de Radiodifuziune, în secția Schimburi Muzicale cu Străinătatea, din cadrul fostei Redacții Muzicale. Începând cu anul 2000, a realizat emisiuni cu profil muzical pentru posturile Radio România Actualități, Radio România Cultural și Radio România Muzical. Mai bine de 10 ani a fost prezentatorul Stagiunii de Jazz de la Teatrul Act, proiect organizat de Radio România Cultural și Radio România Muzical. Din 2017, el este MC al Concursului și Festivalului Internațional de Jazz „Johnny Răducanu”, de la Brăila.
Despre Asociația MuseArt
Asociația MuseArt a fost înființată în 2012 de pianista Sînziana Mircea. Este o organizație non-profit care are drept scop promovarea muzicii clasice și a tinerelor talente pe plan național și internațional. De-a lungul anilor, Asociația MuseArt a organizat numeroase evenimente culturale, în țară și în străinătate, precum Festivalul de muzică clasică „Visul unei nopți de vară” (2017), Concursul Internațional „Youth of Music” (2021, 2022), Turneele Internaționale „Imagine Chopin” (2019), „Imagine Baroque” (2022, 2023) etc. Începând cu anul 2024, președinta Asociației MuseArt este Adriana Mircea.
Uncategorized
SGS își extinde expertiza în domeniul sustenabilității prin achiziționarea Aster Global
![SGS își extinde expertiza în domeniul sustenabilității prin achiziționarea Aster Global SGS își extinde expertiza în domeniul sustenabilității prin achiziționarea Aster Global](https://www.nationalul.ro/wp-content/uploads/2025/01/Forest.jpg)
SGS a anunțat achiziționarea Aster Global Environmental Solutions Inc., un jucător de top în domeniul validării și verificării emisiilor de gaze cu efect de seră (GHG), precum și al serviciilor dedicate silviculturii, ecosistemelor și responsabilității corporative și sociale. Fondată în 2019, Aster Global va contribui semnificativ la extinderea serviciilor GHG ale SGS, atât în America de Nord, cât și la nivel global, datorită acreditărilor și expertizei sale în domeniu. Această achiziție completează echipa SGS cu 25 de profesioniști talentați.
Pe fondul creșterii interesului pentru schimbările climatice și al noilor reglementări, cerințelor legislative și așteptărilor consumatorilor, sustenabilitatea a devenit o prioritate strategică pentru organizațiile din întreaga lume. În acest context, SGS a lansat IMPACT NOW pentru sustenabilitate, un concept umbrelă care reunește o gamă largă de servicii dedicate sprijinirii clienților în atingerea obiectivelor lor specifice de sustenabilitate. Integrarea Aster Global consolidează această platformă, aducând o contribuție strategică expertizei SGS și reafirmând angajamentul companiei față de un viitor sustenabil.
Achiziția va sprijini în mod semnificativ implementarea Strategiei 27 a SGS, valorificând punctele forte ale companiei, pentru a răspunde megatendințelor care impulsionează creșterea în sectorul testării, inspecției și certificării (TIC).
Géraldine Picaud, CEO al SGS, a declarat:
„Aster Global este un lider recunoscut la nivel global în domeniul gazelor cu efect de seră. Portofoliul său extins de clienți și prezența internațională ne consolidează poziția de vârf în sectorul sustenabilității. Integrarea Aster Global în familia SGS ne permite să extindem platforma Impact Now pentru sustenabilitate și să răspundem mai eficient cererii tot mai mari pentru credibilitate în raport cu declarațiile privind emisiile de gaze cu efect de seră și sustenabilitatea.”
Mai multe detalii despre IMPACT NOW pentru sustenabilitate la:
DESPRE SGS
SGS este cea mai importantă companie de testare, inspecție și certificare din lume – recunoscută la nivel mondial drept referință în domeniul sustenabilității, calității și integrității. Operăm o rețea de peste 2.700 de laboratoare și facilități de afaceri în 119 țări, sprijiniți de o echipă formată din 99.250 de profesioniști dedicați. Cu peste 145 de ani de excelență în servicii, combinăm precizia și acuratețea care definesc companiile elvețiene pentru a ajuta organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și conformitate.
Promisiunea noastră de brand – when you need to be sure – subliniază angajamentul nostru față de încredere, integritate și sustenabilitate, permițând afacerilor să prospere cu încredere. Furnizăm cu mândrie serviciile noastre de expertiză sub numele SGS și mărci specializate de încredere, inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este listată public pe Bursa Elvețiană SIX Swiss Exchange sub simbolul bursier SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Mai multe detalii la: www.sgs.com
-
Actualitateacum 3 zile
Protezare vs implantare dentară: care variantă este mai bună?
-
Actualitateacum o zi
Care sunt factorii ce influențează deprinderea limbii engleze în copilărie? Descoperă alături de Novakid
-
Uncategorizedacum 3 zile
Turneul Internațional “Imagine Belle Epoque” Ianuarie 2025
-
Comunicateacum 3 zile
Secretele unei case ordonate: cum să minimizezi dezordinea fără efort
-
Comunicateacum 3 zile
Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!“
-
Uncategorizedacum 2 zile
Studiu HONOR: aproape jumătate dintre tinerii din România se confruntă cu probleme financiare în ianuarie
-
Comunicateacum 3 zile
Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!“
-
Socialacum 3 zile
Există controale vamale pe traseul România-Anglia?